czeski sen, reż. vít klusák, filip remunda (2004).txt

(45 KB) Pobierz
00:00:21:I oto nadchodzi...
00:00:25:I oto nadchodzi...
00:00:45:- Wpu�ci� 200.|- 200.
00:01:17:W kooperacji
00:01:25:I z dofinansowaniem ze
00:01:27:stanowego funduszu promocji | i rozwoju czeskiej kinematografii
00:01:31:prezentuje filmowe "reality show"
00:01:38:CZESKI SEN
00:01:46:Witamy, drodzy widzowie.
00:01:50:Intro, kt�re ogl�dacie|jest tak jakby reklam� naszego filmu.
00:01:56:Znajdujemy si� na parkingu|obok pola,
00:02:01:gdzie powstanie front|naszego hipermarketu.
00:02:04:Hipermarketu, kt�ry nigdy nie b�dzie istnia�.|B�dzie tylko przednia �ciana.
00:02:09:Nazwali�my go "CZESKIM SNEM".
00:02:12:Po pierwsze, pozw�lcie, �e si� przedstawimy...
00:02:14:To jest Vit Klusak, a ja nazywam si� Filip Remunda.
00:02:18:Jeste�my studentami Filmowej Akademii w Pradze|i to jest nasz ko�cowy projekt.
00:02:25:Podczas filmu odwiedzimy|�wiatowej s�awy agencj� reklamow�,
00:02:31:kt�ra przygotuje kampani�|dla naszego fikcyjnego hipermarketu.
00:02:39:B�dzie to jedna z kampanii,|kt�re s� nam wszystkim znane.
00:02:44:Taka, jak te,|kt�re spotykamy codziennie.
00:02:47:B�dziemy mieli swoje|spoty reklamowe w radiu i TV,
00:02:52:w gazetach i magazynach|oraz 400 reklam �wietlnych rozstawionych w Pradze.
00:02:57:B�dziemy te� mieli stron� WWW|i gad�ety reklamowe, jak ketchup i woda mineralna.
00:03:04:Na koniec kampanii|og�osimy wielkie otwarcie.
00:03:10:31 maja, tutaj w Letnany.
00:03:15:Spodziewamy si�|przyj�cia tysi�cy klient�w.
00:03:23:Mo�ecie zastanawia� si�,|po co to wszystko robimy?
00:03:27:Czemu chcemy oszuka� tysi�ce ludzi,|�eby przyszli do fikcyjnego hipermarketu,
00:03:33:kt�ry jest bardziej ��k�|ni� hipermarketem?
00:03:38:Nie odpowiemy wam, z nadziej�, �e|film sam wam odpowie.
00:03:44:Wi�c przy��czcie si� do nas.
00:03:49:- My si� przekonamy.|- I wy si� przekonacie.
00:04:02:Powinni�my jako� szczeg�lnie wygl�da�?
00:04:04:W tym momencie nie jest to zbyt wa�ne.|Cz�� g��wna b�dzie p�niej.
00:04:10:Wtedy powiem wam, jak powinni�cie wygl�da�,|jak gra�, wyst�powa�.
00:04:15:Panie Setlik, chcemy|wywrze� pewne wra�enie,
00:04:20:gra� i wygl�da�|szczerze przed kamer�.
00:04:24:Ale to nie jest to,|nad czym teraz pracujemy.
00:04:29:Udokumentujmy to teraz.|Minuta po minucie, prosz�.
00:04:33:To oczywiste,|�e teraz nie wygl�damy odpowiednio?
00:04:36:My�l�, �e tak.
00:04:42:Powiniene� wygl�da� jak manager,|powiniene� wzbudza� szacunek i zaufanie.
00:04:47:Ju� z nim rozmawia�em|o tym i si� zgodzi�.
00:04:50:Potem odpowiednio was ostrzy�emy.
00:05:07:To musi by� co� "gor�cego i spokojnego",|jak gor�ca ba�ka.
00:05:13:Ale zarazem|musi to by� logo marketu,
00:05:17:Symbol, kt�ry b�dzie si� kojarzy� z wami.
00:05:21:Kiedy m�wisz o ba�kach,|mo�emy u�y� kresk�wkowej chmurki.
00:05:27:S� dwa rodzaje.
00:05:32:Kiedy posta� m�wi|i kiedy my�li.
00:05:37:Chmurka|z jej my�lami i pomys�ami.
00:06:11:CZESKI SEN
00:06:18:Witamy u Hugo Boss'a,|b�dziemy kontynuowa�...
00:06:22:Do kamery, prosz�.
00:06:25:B�dziemy kontynuowa� zmienianie was|w prawdziwych mened�er�w.
00:06:29:To jest obustronnie korzystna szansa |na podpisanie kontraktu
00:06:33:z aktualn� prezentacj�|loga Hugo Bossa.
00:06:40:Na jakie� 10 sekund.
00:06:43:- 3, 4, 5, 6.|- My�l�, �e wystarczy.
00:06:49:Teraz spece od wizerunku|przekszta�c� was w prawdziwych menad�er�w.
00:06:58:Dziewczyny, to jest wasza chwila prawdy
00:07:54:Banan
00:08:08:Sardynki
00:08:11:Tu�czyk w zalewie
00:08:27:Mleko
00:08:31:Chleb
00:08:34:Piwo
00:09:15:Teraz jeste�cie perfekcyjnym|"p�-produktem",
00:09:21:ale musicie wej�� w �ycie|i je poprowadzi�.
00:09:26:Bo to jest biznes|musicie przekona� klienta
00:09:31:I nie chodzi o wasz wygl�d czy|ubrania, one same nie przekonaj�.
00:09:37:To s� tylko dodatki.
00:09:41:Musicie przekona� ich |swoj� osobowo�ci� i charyzm�,
00:09:47:Wasz� si��, waszym ego.
00:09:50:To s� kluczowe elementy.
00:09:52:Teraz musicie tego dokona�.
00:09:58:- To jest to. Jest dobre. Bardzo dobre.|- To jest ca�kowicie przekonuj�ce. Jest idealne.
00:10:04:OK, OK, chod�my, to jest to.
00:10:07:Daj nam dostrzec ciep�y wyraz|w twoich oczach.
00:10:10:M�g�by� ta�czy� w balecie|a nie by� menad�erem.
00:10:14:Postawa, ruchy, ekspresja, sp�jrz na mnie.
00:10:19:I�miech, r�b to z u�miechem.|Patrz na mnie. Tutaj jestem.
00:10:22:Tw�j entuzjazm musi by� oczywisty.
00:10:25:- Tak, tak jest dobrze.|- Strona po stronie.
00:10:30:Super...
00:10:33:CZESKI SEN. Ekstra specjalny CZESKI SEN.
00:10:38:- Bli�ej siebie.|- CZESKI SEN.
00:10:50:Obraz reklamy|w czeskich mediach jest wypaczony.
00:10:56:Dlatego w�a�nie zaciekawi�o mnie,|�e w tym dokumencie,
00:11:01:agenci reklamowi nie s� grani| przez aktor�w, to prawdziwi agenci.
00:11:10:Tak na marginesie, jeste�cie|prawie ich lustrzanym odbiciem.
00:11:14:Tego nie powiedzieli�my.
00:11:18:To "piku�" dla naszej firmy,|w naszej pracy,
00:11:23:Przyciagn�� czyje� niezainteresowane oko,|co z reszt� jest ca�kiem interesuj�ce.
00:11:27:Czyli, m�wicie, �e MARKBBDO,|Martin Prikryl i jego ludzie,
00:11:34:udzielili pomocy czemu�, co nie istnieje.
00:11:38:I ludzie nadal tam przychodz�,|tylko przez pomoc kampanii.
00:11:42:- To niesamowite.|- To sprawia, �e to staje si� fajne.
00:11:48:Czy widzicie to jako reklam�|dla waszego teamu?
00:11:54:Zwyk�y beret - wielki sukces.
00:11:57:Je�eli to dzia�a, to i nam pomo�e.
00:12:00:Dowcipna reklama pomaga wsz�dzie.
00:12:03:Nasze reklamy dzia�aj� nawet, jak produkt|jest kiepski albo w og�le go nie ma.
00:12:14:- Wi�c wchodzicie w to?|- Ch�tnie.
00:12:28:Czeska TV poszukuje ludzi|do filmu dokumentalnego
00:12:33:"Hipermarket z ludzk� twarz�".
00:12:35:Poszukujemy czeskiej rodziny,|kt�ra wielokrotnie do�wiadczy�a
00:12:40:ca�ych dni sp�dzonych w markecie.
00:12:43:Wybrane rodziny wygraj�|zakupowe szale�stwo.
00:12:47:To dok�adnie to, co widzisz.|Po prostu pomniejszone do skali 1:100.
00:12:52:Wi�c b�dzie tam tylko przednia �ciana.
00:12:56:D�uga na 100 metr�w|i wysoka na 10.
00:13:03:Naszym zadaniem jest przekona� ludzi|�e to prawdziwy hipermarket.
00:13:09:Teraz musimy pomy�le� nad kampani�|Ivanka ma szkic.
00:13:14:Wi�c hipermarket CZESKI SEN.
00:13:18:Jaki wp�yw ma mie� ta reklama?
00:13:22:Co� w stylu efektu,|"Nie mog� tego przegapi�!"
00:13:27:Pami�tasz, jak otworzyli Giga Sport|albo Electro World?
00:13:35:Co�, czego typowy|Czech nie b�dzie chcia� przegapi�.
00:13:39:Sp�dzi ca�� noc,
00:13:42:�eby dorwa� najta�sz� pralk�,|kt�r� widzia� w reklamie.
00:13:50:Witam. Prosz� o uwag�!
00:13:56:Witam was na dzisiejszym castingu.
00:14:00:Przedstawiam wam |Dr Jitk� Vysekalov�,
00:14:06:specjalistk� ds. zachowa� konsumenckich,|odpowiedzialn� za casting.
00:14:11:Oddaj� jej g�os.
00:14:14:Jak wygl�da wasz dzie�|w hipermarkecie?
00:14:21:C�, zakupy zaczynaj� si�|wcze�niejszego wieczora.
00:14:24:Bezsenno��, przygotowania|lista d�uga, jak papier toaletowy, itd.
00:14:31:Szybko pakujesz przygotowane torby|i skrzynki, dzielisz je,
00:14:37:Zostawiasz dzieciaki w k�cie zabaw.
00:14:40:Zakupy w Makro zajmuj� 2 godziny,|potem kolejne 2 w Hypernova.
00:14:46:Potem ewentualnie jaki� obiad.
00:14:49:Zawsze sobie powtarzam|"nie wydaj za du�o",
00:14:53:ale potem zobacz� co�|w dobrej cenie i my�l� sobie,
00:14:58:mo�e mi si� przyda�. Mo�e z tego by� niez�y sos.
00:15:04:Chcia�abym spr�bowa� wszystkich mo�liwych|rodzaj�w przypraw. nie mog� si� oprze�.
00:15:08:I ko�cz� wydaj�c fortun�.|Zawsze mnie szokuje, ile one kosztuj�.
00:15:14:Kocham hipermarkety.|Sprawiaj�, �e czuj� si� �wietnie.
00:15:20:Mo�na si� w nich zrelaksowa�.|Mo�esz tam znale�� wszystko.
00:15:25:Cokolwiek ci� interesuje.
00:15:28:To jest w�a�nie rado�� z hipermarketu.|Dla ka�dego co� dobrego.
00:15:32:Nie lubi� ma�ych sklepik�w z wy��cznie jedn� mark�.
00:15:36:W poprzedni weekend poszli�my na piesz� wycieczk�,|niezbyt d�ug�, 6 km.
00:15:47:C�rka nienawidzi ich, wi�c, �eby j� uspokoi�,
00:15:50:wieczorem skoczyli�my do Tesco.|Promienia�a rado�ci�!
00:15:54:To jest w�a�nie szcz�cie dzisiejszej m�odzie�y.
00:15:57:Ale nie chcia�a� i�� ze mn�| do "Kenvelo" i do "Orsi".
00:16:00:- To by�oby dla nas ju� za du�o.|- Dla mnie by�o za du�o spaceru.
00:16:04:Opowiesz nam o tej odczuwanej uldze?|Mo�esz j� opisa�?
00:16:09:Bywam znudzona ca�y dzie�|I nagle - wyj�cie do sklepu...
00:16:14:C�, to by�o jak... sama nie wiem,|jakby ca�y dzie� pada�o
00:16:21:I nagle, niespodziewanie zza chmur wysz�o s�o�ce.
00:16:25:By�o super, czu�am si� bezpieczna i spokojna.
00:16:29:Jak sp�dzali�cie soboty jako rodzina?
00:16:36:- Przed pojawieniem si� market�w?|- W domu albo ogr�dku..
00:16:41:Nie pami�tam, jak to by�o|przed pojawieniem si� market�w.
00:16:46:Wtedy nikt nie kupowa� hurtowo mleka.
00:16:50:10 lat temu,|nie kupowali�my te� hurtowo wody.
00:16:56:- Jak m�g�by� to nazwa�?|- Nic nie przychodzi mi do g�owy...
00:17:01:My�lisz o czym� przyjemnym?|S�owie lub nazwie.
00:17:04:Ja nazwa�bym to "Amor".
00:17:07:"Amor Supermarket".|To mi�o��, poj�cie bliskie ludziom.
00:17:15:- Ja nazwa�abym to "Harmoni�".|- �atwe �ycie...
00:17:21:Ja wol� "Jedyny", ni� "Harmonia".|Wi�cej znaczy.
00:17:30:"Stoliku nakryj si�" jest za d�ugie.|Nie zadzia�a.
00:17:35:Mam! nazwa�abym to "R�g obfito�ci".
00:17:42:- Podoba mi si�, id�c w r�g?
00:17:50:- To nie sen, to Harmonia.|- Co powiedzia�a�?
00:17:54:To nie sen, to rzeczywisto��,|to harmonia.
00:17:58:- A co my�licie o "CZESKI SEN"?|- Czemu nie?
00:18:16:Dzie� dobry drodzy widzowie!
00:18:18:Witam was|w Tesco,
00:18:24:jednym z najpi�kniejszych|hipermarket�w na ca�ym �wiecie.
00:18:29:Pozw�lcie, �e si� przedstawi�.|Nazywam si� Eva Williams,
00:18:33:jestem dyrektorem ds. stosunk�w w grupach.
00:18:37:Mam nadziej�, �e dzie�|kt�ry sp�dzicie z Kudrnasem
00:18:41:b�dzie satysfakcjonuj�cy|dla ca�ej waszej rodziny.
00:18:45:Teraz pozw�lcie mi przedstawi�|dyrektora naszego hipermarketu, pan Suran,
00:18:53:kt�ry osobi�cie powita wasz� rodzin�,
00:18:57:i b�dzie towarzyszy� po...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin