Peugeot 406 1.8.pdf

(659 KB) Pobierz
Microsoft Word - S-0013 PEUGEOT 406 1.8.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0013
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: PEUGEOT 406 1.8
A. Marka pojazdu: PEUGEOT,
B. VIN (3 pierwsze znaki): VF3,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): 406 1.8,
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): 8BLFYD / 8ELFYE *,
E. Odmiany: 4-drzwiowe lub combi,
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: zamknięte 4-drzwiowe,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MTiGM: 1061,
J. Przykład VIN-u: VF38BLFYE80792506 / VF38ELFYE45646478 *,
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru: VF38BLFYE80792506 / VF38ELFYE45646478 *,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Info rmacje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer identyfikacyjny pojazdu
(VIN), stanowi numer nadwozia
(podwozia), składa się z 17
znaków i jest wybity na
przegrodzie czołowej po prawej
stronie.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika jest wybity na
tabliczce przymocowanej do
kadłuba silnika po lewej stronie.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
1
280465559.036.png 280465559.037.png 280465559.038.png 280465559.039.png 280465559.001.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0013
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: PEUGEOT 406 1.8
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki
znamionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na wzmocnieniu czołowym po
prawej stronie.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Brak oznaczenia rocznika
pojazdu w numerze VIN (brak
kodu literowego na 10 miejscu
numeru).
--
5
Masa własna:
[kg]
1275/1310 *
6
Dopuszczalna masa
całkowita (administracyjna
w kraju):
[kg]
1875/1805 *
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465559.002.png 280465559.003.png 280465559.004.png 280465559.005.png 280465559.006.png 280465559.007.png 280465559.008.png 280465559.009.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0013
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: PEUGEOT 406 1.8
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczaln
ej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
1120
1:
[kN]
11.20
[kg]
1100/1120 *
2:
[kN]
11.00/11.20 *
10 Dopuszczal
na masa
całkowita
przyczepy
z
hamulcem:
[kg]
1200/1500 *
bez
hamulca:
[kg]
635/655 *
11 Największa
liczba
miejsc
do
siedzenia:
[szt]
5
--
12 Nominalny rozmiar opon:
[mm/cal]
185/70 R14 88H
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
195/65 R15
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
2.3
Dotyczy nominalnego
rozmiaru opon.
Informacja dotycząca
ciśnienia powietrza w
kołach znajduje się na
lewych przednich drzwiach
przy zamku.
Koło zapasowe ma
wymiary: 125/60 R15 95M
Ciśnienie powietrza w kole
zapasowym wynosi:
4.2 - 5 MPa
obciążenie
max.:
[MPa]
2.3
Ciśnienie
w kołach
tylnych
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
2.3
obciążenie
max.:
[MPa]
2.3
15 Prędkość maksymalna:
[km/h]
194/185 *
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465559.010.png 280465559.011.png 280465559.012.png 280465559.013.png 280465559.014.png 280465559.015.png 280465559.016.png 280465559.017.png 280465559.018.png 280465559.019.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0013
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: PEUGEOT 406 1.8
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość
ustawienia świateł mijania
w płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
12
[%]
1.2
17 Nominalna wartość
ustawienia świateł
drogowych w płaszczyźnie
pionowej (tylko dla
układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy.
[cm/10m]
--------------------
[%]
--------------------
18 Nominalna wartość
ustawienia świateł
przeciwmgłowych
przednich w płaszczyźnie
pionowej (tyko dla
pojazdów fabrycznie
wyposażonych w światła
przeciwmgłowe):
[cm/10m]
22
[%]
2.2
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w
wyniku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
ok. 20
[%]
ok. 2.0
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca
roboczego:
[kN]
9.38/9.03 *
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca
postojowego:
[kN]
3.00/2.89
22 Rozwiązanie
konstrukcyjne
(homologowane) hamulca
awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie
konstrukcyjne
(homologowane) hamulca
postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowaną w podłodze
która za pośrednictwem linki działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465559.020.png 280465559.021.png 280465559.022.png 280465559.023.png 280465559.024.png 280465559.025.png 280465559.026.png 280465559.027.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0013
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: PEUGEOT 406 1.8
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła
kierownicy:
Brak danych producenta.
[ o ]
6 o
26 Rozstaw
kół
przednich:
[mm]
1500
tylnych:
[mm]
1482
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
0 ± 1
Wielkość regul.
Warunki pomiaru:
-pojazd nieobciążony,
zbiornik paliwa pusty.
[ o ]
0 o ± 10'
28 Kąt pochylenia kół
przednich:
[ o ]
0 o 30'
Wielkość nieregul.
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
3 o 30' ± 30'
Wielkość nieregul.
30 Kąt pochylenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
11 o 30' ± 30'
Wielkość kontrol.
31 Zbieżność kół tylnych:
Wielkość regul.
[mm]
3 ± 1
--
[ o ]
0 o 25' ± 10'
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
Wielkość nieregul.
[ o ]
-1 o 50' ± 30'
33
Dopuszczalna
nieśladowość kół:
[mm]
30
Wg. przepisów MT i GM.
Brak danych producenta.
lub tzw. offset:
[ o ]
BD
34
Dopuszczalna
nierównoległość osi:
[mm]
22
Wg. przepisów MT i GM.
lub tzw. setback:
[ o ]
BD
Brak danych producenta.
35 Skrętność
kół
przednich
koło
wewnętrzne:
[ o ]
BD
koło
zewnętrzne:
[ o ]
BD
36 Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzator
ów
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń
przeprowadzających
pomiar metodą EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465559.028.png 280465559.029.png 280465559.030.png 280465559.031.png 280465559.032.png 280465559.033.png 280465559.034.png 280465559.035.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin