Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.7.3.pdf

(99 KB) Pobierz
Lista zmian wprowadzanych przez
aktualizację 0.7.3
Lista zmian z wersji 7.2 do wersji 7.3:
• Dodane zostały dwie nowe mapy: Smocza Grań (pierwsza azjatycka mapa) i Południowe
Wybrzeże (resort wypoczynkowy na Krymie).
• KW-3 został przeniesiony z tieru 6 na 7 w sowieckim drzewku rozwoju i zostanie
zrebalansowany.
• T-150 zastąpił KW-3 jako czołg ciężki 6 tieru.
• KW-4 został dodany jako sowiecki czołg ciężki 8 tieru.
• ST-I został dodany jako sowiecki czołg ciężki 9 tieru.
• IS-4 został przeniesiony z tieru 9 na tier 10 w sowieckim drzewku rozwoju i został
zrebalansowany, IS-8 zastąpi IS-4 jako sowiecki czołg ciężki 9 tieru.
• KW został podzielony na dwa czołgi: KW-1 i KW-2. KW-2 stał się sowieckim czołgiem
ciężkim 6 tieru.
• Do sklepu dodane zostały, wcześniej testowane, francuskie czołgi premium: niszczyciel
czołgów 3 tieru, FCM 36 Pak 40 i działo samobieżne (artyleria) 4 tieru, leFH18 B2.
• Poprawiono bądź stworzono na nowo modele wizualne następujących pojazdów: T25/2,
PzKpfw VI Tiger, KW-3, T32, T30, T-46, KW-5, Obiekt 704.
• Poprawiono bądź stworzono na nowo modele uszkodzeń następujących pojazdów: M18
Hellcat, T32, T30, Ferdinand, KW-5, T-43, T-54.
• Poprawiono błędy w modelu uszkodzeń IS-4: osłona działa została pogrubiona z 200mm do
250mm, kąt nachylenia przedniej górnej płyty pancerza został zwiększony z 58 stopni do 61
stopni.
• Wartość czołgów ciężkich 5 tieru została obniżona o 1 dla potrzeb mechanizmu
balansującego bitwy (MM / Match Makera).
• Naprawiono sposób wyświetlana pancerza przedniego M103 w interfejsie gry.
• Poprawiono zaniżony koszt opracowania T49 poprzez M8A1.
• Poprawiono cenę zawieszenia niszczyciela czołgów T82.
• Poprawiono niewłaściwą cenę radia FuG 37.
• Naprawiono rzadki błąd powodujący nie zresetowanie paska zdobycia bazy, w momencie
trafienia pociskiem artyleryjskim między dwa czołgi zdobywające bazę.
• Naprawiono rzadki błąd powodujący niewłaściwe rozdzielenie doświadczenia między
członków załogi w momencie korzystania z opcji przyspieszonego szkolenia załogi.
• Naprawiono błąd, w wyniku którego znikała opcja wybrania dodatkowej umiejętności lub
atutu w momencie wytrenowania na 0%.
• Naprawiono błąd skutkujący pojawianiem się „czarnej ziemi” przy korzystaniu z niektórych
kart marki Radeon.
• Naprawiono drobne błędy w interfejsie kompanii czołgów.
• Opisy umiejętności i atutów zostały poprawione.
• Poprawiono opisy niektórych amerykańskich pocisków odłamkowo burzących.
• Dodano godła klanów, które będą wyświetlane na czołgach.
• Naprawiono problem związany z niezniszczalnymi blokadami przeciwczołgowymi na mapie
Komaryn, które nie zostawały zniszczone po trafieniu pociskiem odłamkowo burzącym.
• Naprawiono błąd powodujący nie przyznawanie medalu Fadina, jeżeli osoba korzystała z
czołgu posiadającego mechanizm samoładujący (magazynek).
• Dodano wizualizację wybuchu magazynu z amunicją do OTM (over target marker).
• Naprawiono kilka błędów związanych ze szkoleniem załogi.
• Naprawiono problem z inwersją sterowania w momencie korzystania z widoku
artyleryjskiego.
• Naprawiono błąd powodujący zniknięcie miernika odległości w celowniku.
• Usunięto ze sklepu niektóre moduły dostępne tylko dla czołgów X tieru.
Prosimy pamiętać, że ta lista zmian wprowadzanych przez aktualizację7.3 może ulec modyfikacji.
Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 7.3.
Drodzy gracze, jak już wiecie, aktualizacja 7.3 wprowadzi nie tylko nowe mapy i francuskie
pojazdy premium, ale również długo wyczekiwane zmiany w sowieckim drzewku rozwoju.
KW-3 zostanie zastąpiony przez T-150.
Czołg KW-3 zostanie przeniesiony o jeden tier wyżej (z tieru 6 na tier 7). T-150 zastąpi go jako
czołg ciężki 6 tieru. W związku z tym sowieckie drzewko rozwoju od tieru 5 do 8 będzie wyglądać
następująco: (nie wliczając KW-1S): KW-1 na tierze 5 -> T-150 na tierze 6 -> KW-3 na tierze 7 ->
KW-4 na tierze 8.
Sytuacja 1. Nie ma KW-3 w garażu, ale jest w pełni zbadany:
1. Jeżeli silnik „V-2IS” był zbadany w KW-3 (jeszcze na 6 tierze), to będzie on wynaleziony w
KW-3 na 7 tierze. To samo będzie miało miejsce w przypadku radia „10RK”.
2. Jeżeli wieża KW-3 będzie zbadana w KW-3 na 6 tierze, to w KW-3 na 7 tierze również
będzie wynaleziona.
3. Jeżeli zawieszenie KW-3 na tierze 6 będzie zbadane, to zawieszenie „KW-3 bis” będzie
również zbadane dla KW-3 na tierze 7.
4. Jeżeli na KW-3 na tierze 6 działo 107mm „ZiS-6” było zbadane, to będzie również zbadane
w drzewku T-150, co oznacza, że będzie dostępne dla KW-3 na 7 tierze.
5. W przypadku zbadania dział 100mm „D-10T” i 122mm „D2-5T” na KW-3 na 6 tierze, będą
one również zbadane na KW-3 na 7 tierze.
6. Całe doświadczenie, które nie zostało zużyte na KW-3 na 6 tierze, zostanie przeniesione na
KW-3 na 7 tierze.
7. Wszystkie moduły z KW-3 na tierze 6, które nie nadają się do przełożenia na inne czołgi
(wieża i zawieszenie) zostaną automatycznie sprzedane po koszcie zakupu. Kredyty zostaną
przekazane na konto gracza. Moduły KW-3 z 6 tieru, które nie mogą być przełożone na KW-
3 z 7 tieru również zostaną automatycznie sprzedane, a zysk z ich sprzedaży zostanie
przekazany na konto gracza.
8. Wszystkie moduły z KW-3 z 6 tieru, które można przełożyć na inne czołgi (radio, silnik,
działa) zostaną w garażu, to samo dotyczy naboi.
9. Każdy członek załogi z baraków i czołgu, który posiada umiejętność korzystania z KW-3 na
tierze 6 otrzyma umiejętność prowadzenia KW-3 na tierze 7 bez żadnych strat w
doświadczeniu ani osiągnięciach.
10.Statystyki KW-3 zostają przeniesione na T-150 bez żadnych zmian ani uszczupleń.
Wszystkie osiągnięcia zostają zachowane.
11.Osoby posiadająe zbadanego KW-3 na 6 tierze nie tylko otrzymają zbadanego KW-3 na 7
tierze, ale i T-150 na 6 tierze.
941443491.001.png
Przypadek 2. KW-3 jest w garażu w momencie wprowadzenia aktualizacji. Wszystkie zmiany
mające miejsce w przypadku 1 mają miejsce, plus dodatkowo:
1. KW-3 z 6 tieru zostanie zastąpiony przez KW-3 z 7 tieru zachowując działa, radia, silniki, a
także otrzyma najlepszą wieżę i najlepsze zawieszenie , o ile ich odpowiedniki były
wynalezione w momencie aktualizacji na KW-3 na 6 tierze.
2. Amunicja załadowana na KW-3 zostanie wysłana do magazynu.
3. Materiały eksploatacyjne (zestaw naprawczy, apteczka, itd.) zamontowane na KW-3 z 6
tieru zostaną przeniesione na KW-3 z 7 tieru.
4. Wyposażenie zamontowane na KW-3 z 6 tieru zostanie zdjęte i przeniesione do garażu bez
strat ani wydatków ze strony gracza.
5. Członkowie załogi, którzy posiadali kompetencje (patrz pkt. 9, przypadek 1) na KW-3 z 6
tieru otrzymają je na KW-3 z tieru 7.
6. Kamuflaż, który znajdował się na KW-3 na tierze 6 zostanie przeniesiony na KW-3 na tierze
7 i na T-150. Upłynięcie okresu ważności kamuflażu na obu pojazdach (zarówno KW-3, jak
i T-150) będą takie same jak na KW-3 z tieru 6 w dniu wprowadzenia aktualizacji.
7. Gracz dostanie darmowe miejsce a garażu na swój nowy czołg.
8. Gracz dostanie podstawowego T-150 na tierze 6 bez żadnych dodatkowych modułów ani
materiałów eksploatacyjnych, ale z załogą wyszkoloną na 100%, bez żadnych dodatkowych
umiejętności.
KW – rozbicie na KW-1 i KW-2.
Czołg KW zostanie podzielony na KW-1 na tierze 5 i na KW-2 na tierze 6.
Przypadek 1. KW nie znajduje się w garażu, ale jest zbadany.
1. Całe nierozdysponowane doświadczenie zostanie przeniesione z KW na KW-2.
2. Każdy członek załogi wyszkolony w obsłudze czołgu KW zostaje przetrenowany na czołg
KW-1 bez żadnych strat ani zmian.
3. Statystyki z czołgu KW zostają przeniesione na KW-1 bez zmian ani strat, wszystkie
osiągnięcia zostają zachowane.
4. Jeżeli zawieszenie KW-2 zostało wynalezione na KW, to zawieszenie 1941 będzie dostępne
na KW-1.
5. Jeżeli silnik „V-2K” był wynalezione na KW, to silniki „M-17F” i „V-2k” będą dostępne dla
KW-1, a silnik „V-2K” będzie dostępny dla KW-2.
6. Jeżeli działo 76mm S-54 było wynalezione na KW, to działo 57mm 413 będzie dostępne na
KW-1.
7. Jeżeli wieża KW-2 została zbadana na KW, to wieża „Projekt CHTZ” 1942 będzie zbadana
na KW-1
8. Jeżeli wieża KW-2 była wynaleziona na KW, to działo 152mm M-10 będzie dostępne na
KW-2.
9. Jeżeli działo 107mm ZiS-6 było wynalezione na KW, to działo 107mm ZiS będzie dostępne
na KW-2.
10.Jeżeli KW-1S był zbadany w drzewku rozwoju KW, to KW-1S będzie dostępny w drzewku
rozwoju KW-1.
11.Jeżeli KW-3 był zbadany w drzewku rozwoju KW, to T-150 będzie dostępny w drzewku
rozwoju KW-1.
12.Jeżeli S-51 było zbadane w drzewku rozwoju KW, to S-51 będzie zbadane w drzewku
rozwoju KW-2.
13.Wszystkie moduły z KW (zawieszenie i wieże), które nie są kompatybilne z innymi
pojazdami po aktualizacji, zostaną automatycznie sprzedane po ich oryginalnej cenie
zakupu, a kredyty zostaną dostarczone na konto gracza.
14.Wszystkie moduły KW, które mogą być wykorzystane na innych czołgach, zostaną
zachowane w garażu, to samo tyczy się amunicji.
15.Jeżeli KW był elitarny, to KW-1 również stanie się elitarny.
Przypadek 2. KW znajduje się w garażu w momencie wejścia aktualizacji.
1. KW z 5 tieru zostanie zastąpiony przez KW-1 piątego tieru.
2. Amunicja zostanie przeniesiona z czołgu KW do garażu.
3. Materiały eksploatacyjne z KW zostaną przeniesione na KW-1.
4. Wyposażenie zamontowane na KW zostanie zdjęte i przeniesione do garażu bez ponoszenia
żadnych kosztów ani strat.
5. Jeżeli wieża KW-2 jest wynaleziona na czołgu KW, to gracz dostanie czołg 6 tieru, KW-2 do
swojego garażu, wraz z dodatkowym miejscem na ten czołg. Nie otrzyma żadnych
dodatkowych modułów ani materiałów eksploatacyjnych.
6. Gracz dostanie nową, wyszkoloną na 100% załogę dla swojego czołgu KW-2. Załoga ta nie
będzie posiadać żadnych dodatkowych kwalifikacji.
7. Kamuflaż założony na KW zostanie przeniesiony zarówno na KW -1 jak i na KW-2. Data
ważności kamuflażu będzie taka sama jak data ważności wcześniej na czołgu KW.
8. Moduły zamontowane na KW, które po aktualizacji nie będę pasowały na inne czołgu
(zawieszenie i wieże) zostaną sprzedane za oryginalną cenę zakupu.
9. Moduły z KW, które mogą zostać zamontowane na inne czołgi po aktualizacji, zostaną
przeniesione do garażu.
10.Gracze otrzymają dodatkowy, darmowy slot na swój nowy czołg.
Zamiana IS-4 na IS-8.
IS-4 zostanie przeniesiony na tier 10, a IS-8 zastąpi go jako czołg ciężki 9 tieru. IS-4 zostanie
przeniesiony do nowej linii czołgów ciężkich. Stara linia czołgów ciężkich w sowieckim drzewku
rozwoju będzie więc wyglądać następująco: IS-3 (tier 8) -> IS-8 (tier 9) -> IS-7 (tier 10). Druga
linia ciężkich czołgów będzie wyglądać następująco: KW-4 (tier 8) -> ST-1 (tier 9) -> IS-4 (tier 10).
Przypadek 1. IS-4 nie znajduje się w garażu, ale jest zbadany.
1. Wszystkie moduły stockowe IS-4 zostają zastąpione przez ich odpowiedniki z IS-8.
2. Jeżeli silnik V-12 z IS-4 jest zbadany, to silnik V-12-6 z IS-8 również będzie zbadany.
3. Jeżeli radio 12RT i R113 są zbadane na IS-4, to są również zbadane na IS-8.
4. Jeżeli wieża „Object701#5” jest wynaleziona na IS-4, to wieża T-10M jest zbadana na IS-8.
5. Jeżeli zawieszenie IS-4M jest zbadane na IS-4, to zawieszenie T-10M będzie zbadane na IS-
8.
6. Całe niewykorzystane doświadczenie zostanie przeniesione z IS-4 na IS-8.
7. Jeśli działo "BL-9" został opracowane na IS-4 w takim wypadku to działo będzie dostepne
na IS-8.
8. Jeśli 130mm działo "S-70" został opracowane na IS-4 w takim wypadku 122mm "M-62-T2"
będzie dostepne na IS-8.
9. Wszystkie moduły z IS-4 znajdujące się w garażu, które nie są kompatybilne z innymi
czołgami (wieże i zawieszenie) będą automatycznie sprzedane po cenie zakupu.
10.Wszystkie moduły IS-4, które są kompatybilne z innymi pojazdami (radio, silniki, działa)
zostają przeniesione do garażu, tak jak i naboje.
11.Każdy członek załogi, który znajduje się w koszarach lub na czołgu, którzy potrafią
prowadzić IS-4 z 9 tieru zostanie automatycznie przeszkolony na IS-4 na 10 tierze bez
ponoszenia żadnych kosztów ani strat.
12.Wszystkie statystyki z IS-4 zostaną przeniesione na IS-8 bez żadnych strat, wliczając w to
osiągnięcia, które zostają zachowane.
Przypadek 2. IS-4 znajduje się w garażu. Wszystkie powyższe punkty z przypadku 1 mają
miejsce, a dodatkowo:
1. IS-4 z 9 tieru zostanie zastąpiony przez IS-8 jako czołg ciężki 9 tieru.
2. Wszystkie zmiany w konfiguracji IS-4 zostaną przeniesione w taki sposób, aby odpowiadały
konfiguracji na IS-8 (patrz: pkt. 3-8 przypadek 1).
3. Amunicja z IS-4 zostanie przeniesiona do garażu.
4. Materiały eksploatacyjne z IS-4 zostaną przeniesione na IS-8.
5. Wyposażenie zamontowane na IS-4 zostanie zdjęte i przeniesione do garażu bez strat ani
kosztów ponoszonych przez gracza.
6. Gracz dostanie załogę wyszkoloną na 100% dla IS-8, bez żadnych umiejętności
dodatkowych.
7. Gracz dostanie jeden darmowy slot w garażu na nowy czołg.
8. Gracz dostanie IS-4 na 10 tierze z działem 122mm M-62-T2 bez żadnych dodatkowych
modułów ani materiałów eksploatacyjnych.
9. Załoga IS-4 z 9 tieru dostanie nowe kompetencje (patrz pkt. 11, przypadek 1) i zostanie
przeniesiona na czołg IS-4 z 10 tieru.
10.Kamuflaż zamontowany na IS-4 z 9 tieru zostanie przeniesiony na IS-4 z 10 tieru i na IS-8 z
9 tieru. Znajdzie się więc na obu czołgach, a jego data ważności będzie taka sam jak na IS-4
z 9 tieru przed aktualizacją.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin