Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.7.3.pdf
(
99 KB
)
Pobierz
Lista zmian wprowadzanych przez
aktualizację 0.7.3
Lista zmian z wersji 7.2 do wersji 7.3:
• Dodane zostały dwie nowe mapy: Smocza Grań (pierwsza azjatycka mapa) i Południowe
Wybrzeże (resort wypoczynkowy na Krymie).
• KW-3 został przeniesiony z tieru 6 na 7 w sowieckim drzewku rozwoju i zostanie
zrebalansowany.
• T-150 zastąpił KW-3 jako czołg ciężki 6 tieru.
• KW-4 został dodany jako sowiecki czołg ciężki 8 tieru.
• ST-I został dodany jako sowiecki czołg ciężki 9 tieru.
• IS-4 został przeniesiony z tieru 9 na tier 10 w sowieckim drzewku rozwoju i został
zrebalansowany, IS-8 zastąpi IS-4 jako sowiecki czołg ciężki 9 tieru.
• KW został podzielony na dwa czołgi: KW-1 i KW-2. KW-2 stał się sowieckim czołgiem
ciężkim 6 tieru.
• Do sklepu dodane zostały, wcześniej testowane, francuskie czołgi premium: niszczyciel
czołgów 3 tieru, FCM 36 Pak 40 i działo samobieżne (artyleria) 4 tieru, leFH18 B2.
• Poprawiono bądź stworzono na nowo modele wizualne następujących pojazdów: T25/2,
PzKpfw VI Tiger, KW-3, T32, T30, T-46, KW-5, Obiekt 704.
• Poprawiono bądź stworzono na nowo modele uszkodzeń następujących pojazdów: M18
Hellcat, T32, T30, Ferdinand, KW-5, T-43, T-54.
• Poprawiono błędy w modelu uszkodzeń IS-4: osłona działa została pogrubiona z 200mm do
250mm, kąt nachylenia przedniej górnej płyty pancerza został zwiększony z 58 stopni do 61
stopni.
• Wartość czołgów ciężkich 5 tieru została obniżona o 1 dla potrzeb mechanizmu
balansującego bitwy (MM / Match Makera).
• Naprawiono sposób wyświetlana pancerza przedniego M103 w interfejsie gry.
• Poprawiono zaniżony koszt opracowania T49 poprzez M8A1.
• Poprawiono cenę zawieszenia niszczyciela czołgów T82.
• Poprawiono niewłaściwą cenę radia FuG 37.
• Naprawiono rzadki błąd powodujący nie zresetowanie paska zdobycia bazy, w momencie
trafienia pociskiem artyleryjskim między dwa czołgi zdobywające bazę.
• Naprawiono rzadki błąd powodujący niewłaściwe rozdzielenie doświadczenia między
członków załogi w momencie korzystania z opcji przyspieszonego szkolenia załogi.
• Naprawiono błąd, w wyniku którego znikała opcja wybrania dodatkowej umiejętności lub
atutu w momencie wytrenowania na 0%.
• Naprawiono błąd skutkujący pojawianiem się „czarnej ziemi” przy korzystaniu z niektórych
kart marki Radeon.
• Naprawiono drobne błędy w interfejsie kompanii czołgów.
• Opisy umiejętności i atutów zostały poprawione.
• Poprawiono opisy niektórych amerykańskich pocisków odłamkowo burzących.
• Dodano godła klanów, które będą wyświetlane na czołgach.
• Naprawiono problem związany z niezniszczalnymi blokadami przeciwczołgowymi na mapie
Komaryn, które nie zostawały zniszczone po trafieniu pociskiem odłamkowo burzącym.
• Naprawiono błąd powodujący nie przyznawanie medalu Fadina, jeżeli osoba korzystała z
czołgu posiadającego mechanizm samoładujący (magazynek).
• Dodano wizualizację wybuchu magazynu z amunicją do OTM (over target marker).
• Naprawiono kilka błędów związanych ze szkoleniem załogi.
• Naprawiono problem z inwersją sterowania w momencie korzystania z widoku
artyleryjskiego.
• Naprawiono błąd powodujący zniknięcie miernika odległości w celowniku.
• Usunięto ze sklepu niektóre moduły dostępne tylko dla czołgów X tieru.
Prosimy pamiętać, że ta lista zmian wprowadzanych przez aktualizację7.3 może ulec modyfikacji.
Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 7.3.
Drodzy gracze, jak już wiecie, aktualizacja 7.3 wprowadzi nie tylko nowe mapy i francuskie
pojazdy premium, ale również długo wyczekiwane zmiany w sowieckim drzewku rozwoju.
KW-3 zostanie zastąpiony przez T-150.
Czołg KW-3 zostanie przeniesiony o jeden tier wyżej (z tieru 6 na tier 7). T-150 zastąpi go jako
czołg ciężki 6 tieru. W związku z tym sowieckie drzewko rozwoju od tieru 5 do 8 będzie wyglądać
następująco: (nie wliczając KW-1S): KW-1 na tierze 5 -> T-150 na tierze 6 -> KW-3 na tierze 7 ->
KW-4 na tierze 8.
Sytuacja 1. Nie ma KW-3 w garażu, ale jest w pełni zbadany:
1. Jeżeli silnik „V-2IS” był zbadany w KW-3 (jeszcze na 6 tierze), to będzie on wynaleziony w
KW-3 na 7 tierze. To samo będzie miało miejsce w przypadku radia „10RK”.
2. Jeżeli wieża KW-3 będzie zbadana w KW-3 na 6 tierze, to w KW-3 na 7 tierze również
będzie wynaleziona.
3. Jeżeli zawieszenie KW-3 na tierze 6 będzie zbadane, to zawieszenie „KW-3 bis” będzie
również zbadane dla KW-3 na tierze 7.
4. Jeżeli na KW-3 na tierze 6 działo 107mm „ZiS-6” było zbadane, to będzie również zbadane
w drzewku T-150, co oznacza, że będzie dostępne dla KW-3 na 7 tierze.
5. W przypadku zbadania dział 100mm „D-10T” i 122mm „D2-5T” na KW-3 na 6 tierze, będą
one również zbadane na KW-3 na 7 tierze.
6. Całe doświadczenie, które nie zostało zużyte na KW-3 na 6 tierze, zostanie przeniesione na
KW-3 na 7 tierze.
7. Wszystkie moduły z KW-3 na tierze 6, które nie nadają się do przełożenia na inne czołgi
(wieża i zawieszenie) zostaną automatycznie sprzedane po koszcie zakupu. Kredyty zostaną
przekazane na konto gracza. Moduły KW-3 z 6 tieru, które nie mogą być przełożone na KW-
3 z 7 tieru również zostaną automatycznie sprzedane, a zysk z ich sprzedaży zostanie
przekazany na konto gracza.
8. Wszystkie moduły z KW-3 z 6 tieru, które można przełożyć na inne czołgi (radio, silnik,
działa) zostaną w garażu, to samo dotyczy naboi.
9. Każdy członek załogi z baraków i czołgu, który posiada umiejętność korzystania z KW-3 na
tierze 6 otrzyma umiejętność prowadzenia KW-3 na tierze 7 bez żadnych strat w
doświadczeniu ani osiągnięciach.
10.Statystyki KW-3 zostają przeniesione na T-150 bez żadnych zmian ani uszczupleń.
Wszystkie osiągnięcia zostają zachowane.
11.Osoby posiadająe zbadanego KW-3 na 6 tierze nie tylko otrzymają zbadanego KW-3 na 7
tierze, ale i T-150 na 6 tierze.
Przypadek 2. KW-3 jest w garażu w momencie wprowadzenia aktualizacji. Wszystkie zmiany
mające miejsce w przypadku 1 mają miejsce, plus dodatkowo:
1. KW-3 z 6 tieru zostanie zastąpiony przez KW-3 z 7 tieru zachowując działa, radia, silniki, a
także otrzyma najlepszą wieżę i najlepsze zawieszenie , o ile ich odpowiedniki były
wynalezione w momencie aktualizacji na KW-3 na 6 tierze.
2. Amunicja załadowana na KW-3 zostanie wysłana do magazynu.
3. Materiały eksploatacyjne (zestaw naprawczy, apteczka, itd.) zamontowane na KW-3 z 6
tieru zostaną przeniesione na KW-3 z 7 tieru.
4. Wyposażenie zamontowane na KW-3 z 6 tieru zostanie zdjęte i przeniesione do garażu bez
strat ani wydatków ze strony gracza.
5. Członkowie załogi, którzy posiadali kompetencje (patrz pkt. 9, przypadek 1) na KW-3 z 6
tieru otrzymają je na KW-3 z tieru 7.
6. Kamuflaż, który znajdował się na KW-3 na tierze 6 zostanie przeniesiony na KW-3 na tierze
7 i na T-150. Upłynięcie okresu ważności kamuflażu na obu pojazdach (zarówno KW-3, jak
i T-150) będą takie same jak na KW-3 z tieru 6 w dniu wprowadzenia aktualizacji.
7. Gracz dostanie darmowe miejsce a garażu na swój nowy czołg.
8. Gracz dostanie podstawowego T-150 na tierze 6 bez żadnych dodatkowych modułów ani
materiałów eksploatacyjnych, ale z załogą wyszkoloną na 100%, bez żadnych dodatkowych
umiejętności.
KW – rozbicie na KW-1 i KW-2.
Czołg KW zostanie podzielony na KW-1 na tierze 5 i na KW-2 na tierze 6.
Przypadek 1. KW nie znajduje się w garażu, ale jest zbadany.
1. Całe nierozdysponowane doświadczenie zostanie przeniesione z KW na KW-2.
2. Każdy członek załogi wyszkolony w obsłudze czołgu KW zostaje przetrenowany na czołg
KW-1 bez żadnych strat ani zmian.
3. Statystyki z czołgu KW zostają przeniesione na KW-1 bez zmian ani strat, wszystkie
osiągnięcia zostają zachowane.
4. Jeżeli zawieszenie KW-2 zostało wynalezione na KW, to zawieszenie 1941 będzie dostępne
na KW-1.
5. Jeżeli silnik „V-2K” był wynalezione na KW, to silniki „M-17F” i „V-2k” będą dostępne dla
KW-1, a silnik „V-2K” będzie dostępny dla KW-2.
6. Jeżeli działo 76mm S-54 było wynalezione na KW, to działo 57mm 413 będzie dostępne na
KW-1.
7. Jeżeli wieża KW-2 została zbadana na KW, to wieża „Projekt CHTZ” 1942 będzie zbadana
na KW-1
8. Jeżeli wieża KW-2 była wynaleziona na KW, to działo 152mm M-10 będzie dostępne na
KW-2.
9. Jeżeli działo 107mm ZiS-6 było wynalezione na KW, to działo 107mm ZiS będzie dostępne
na KW-2.
10.Jeżeli KW-1S był zbadany w drzewku rozwoju KW, to KW-1S będzie dostępny w drzewku
rozwoju KW-1.
11.Jeżeli KW-3 był zbadany w drzewku rozwoju KW, to T-150 będzie dostępny w drzewku
rozwoju KW-1.
12.Jeżeli S-51 było zbadane w drzewku rozwoju KW, to S-51 będzie zbadane w drzewku
rozwoju KW-2.
13.Wszystkie moduły z KW (zawieszenie i wieże), które nie są kompatybilne z innymi
pojazdami po aktualizacji, zostaną automatycznie sprzedane po ich oryginalnej cenie
zakupu, a kredyty zostaną dostarczone na konto gracza.
14.Wszystkie moduły KW, które mogą być wykorzystane na innych czołgach, zostaną
zachowane w garażu, to samo tyczy się amunicji.
15.Jeżeli KW był elitarny, to KW-1 również stanie się elitarny.
Przypadek 2. KW znajduje się w garażu w momencie wejścia aktualizacji.
1. KW z 5 tieru zostanie zastąpiony przez KW-1 piątego tieru.
2. Amunicja zostanie przeniesiona z czołgu KW do garażu.
3. Materiały eksploatacyjne z KW zostaną przeniesione na KW-1.
4. Wyposażenie zamontowane na KW zostanie zdjęte i przeniesione do garażu bez ponoszenia
żadnych kosztów ani strat.
5. Jeżeli wieża KW-2 jest wynaleziona na czołgu KW, to gracz dostanie czołg 6 tieru, KW-2 do
swojego garażu, wraz z dodatkowym miejscem na ten czołg. Nie otrzyma żadnych
dodatkowych modułów ani materiałów eksploatacyjnych.
6. Gracz dostanie nową, wyszkoloną na 100% załogę dla swojego czołgu KW-2. Załoga ta nie
będzie posiadać żadnych dodatkowych kwalifikacji.
7. Kamuflaż założony na KW zostanie przeniesiony zarówno na KW -1 jak i na KW-2. Data
ważności kamuflażu będzie taka sama jak data ważności wcześniej na czołgu KW.
8. Moduły zamontowane na KW, które po aktualizacji nie będę pasowały na inne czołgu
(zawieszenie i wieże) zostaną sprzedane za oryginalną cenę zakupu.
9. Moduły z KW, które mogą zostać zamontowane na inne czołgi po aktualizacji, zostaną
przeniesione do garażu.
10.Gracze otrzymają dodatkowy, darmowy slot na swój nowy czołg.
Zamiana IS-4 na IS-8.
IS-4 zostanie przeniesiony na tier 10, a IS-8 zastąpi go jako czołg ciężki 9 tieru. IS-4 zostanie
przeniesiony do nowej linii czołgów ciężkich. Stara linia czołgów ciężkich w sowieckim drzewku
rozwoju będzie więc wyglądać następująco: IS-3 (tier 8) -> IS-8 (tier 9) -> IS-7 (tier 10). Druga
linia ciężkich czołgów będzie wyglądać następująco: KW-4 (tier 8) -> ST-1 (tier 9) -> IS-4 (tier 10).
Przypadek 1. IS-4 nie znajduje się w garażu, ale jest zbadany.
1. Wszystkie moduły stockowe IS-4 zostają zastąpione przez ich odpowiedniki z IS-8.
2. Jeżeli silnik V-12 z IS-4 jest zbadany, to silnik V-12-6 z IS-8 również będzie zbadany.
3. Jeżeli radio 12RT i R113 są zbadane na IS-4, to są również zbadane na IS-8.
4. Jeżeli wieża „Object701#5” jest wynaleziona na IS-4, to wieża T-10M jest zbadana na IS-8.
5. Jeżeli zawieszenie IS-4M jest zbadane na IS-4, to zawieszenie T-10M będzie zbadane na IS-
8.
6. Całe niewykorzystane doświadczenie zostanie przeniesione z IS-4 na IS-8.
7. Jeśli działo "BL-9" został opracowane na IS-4 w takim wypadku to działo będzie dostepne
na IS-8.
8. Jeśli 130mm działo "S-70" został opracowane na IS-4 w takim wypadku 122mm "M-62-T2"
będzie dostepne na IS-8.
9. Wszystkie moduły z IS-4 znajdujące się w garażu, które nie są kompatybilne z innymi
czołgami (wieże i zawieszenie) będą automatycznie sprzedane po cenie zakupu.
10.Wszystkie moduły IS-4, które są kompatybilne z innymi pojazdami (radio, silniki, działa)
zostają przeniesione do garażu, tak jak i naboje.
11.Każdy członek załogi, który znajduje się w koszarach lub na czołgu, którzy potrafią
prowadzić IS-4 z 9 tieru zostanie automatycznie przeszkolony na IS-4 na 10 tierze bez
ponoszenia żadnych kosztów ani strat.
12.Wszystkie statystyki z IS-4 zostaną przeniesione na IS-8 bez żadnych strat, wliczając w to
osiągnięcia, które zostają zachowane.
Przypadek 2. IS-4 znajduje się w garażu. Wszystkie powyższe punkty z przypadku 1 mają
miejsce, a dodatkowo:
1. IS-4 z 9 tieru zostanie zastąpiony przez IS-8 jako czołg ciężki 9 tieru.
2. Wszystkie zmiany w konfiguracji IS-4 zostaną przeniesione w taki sposób, aby odpowiadały
konfiguracji na IS-8 (patrz: pkt. 3-8 przypadek 1).
3. Amunicja z IS-4 zostanie przeniesiona do garażu.
4. Materiały eksploatacyjne z IS-4 zostaną przeniesione na IS-8.
5. Wyposażenie zamontowane na IS-4 zostanie zdjęte i przeniesione do garażu bez strat ani
kosztów ponoszonych przez gracza.
6. Gracz dostanie załogę wyszkoloną na 100% dla IS-8, bez żadnych umiejętności
dodatkowych.
7. Gracz dostanie jeden darmowy slot w garażu na nowy czołg.
8. Gracz dostanie IS-4 na 10 tierze z działem 122mm M-62-T2 bez żadnych dodatkowych
modułów ani materiałów eksploatacyjnych.
9. Załoga IS-4 z 9 tieru dostanie nowe kompetencje (patrz pkt. 11, przypadek 1) i zostanie
przeniesiona na czołg IS-4 z 10 tieru.
10.Kamuflaż zamontowany na IS-4 z 9 tieru zostanie przeniesiony na IS-4 z 10 tieru i na IS-8 z
9 tieru. Znajdzie się więc na obu czołgach, a jego data ważności będzie taka sam jak na IS-4
z 9 tieru przed aktualizacją.
Plik z chomika:
berni105
Inne pliki z tego folderu:
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.7.pdf
(305 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.6.pdf
(341 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.5.pdf
(4447 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.4.pdf
(295 KB)
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.3.pdf
(319 KB)
Inne foldery tego chomika:
- Polskie Marki -
Bronekorobochka (Pancerna Kapsuła)
Dokumenty
Filmy i seriale
Galeria
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin