Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.0.pdf

(2249 KB) Pobierz
Lista zmian wprowadzanych przez wersję
0.8.0
Główne zmiany:
Nowe pojazdy:
• Nowa gałąź sowieckich niszczycieli czołgów:
• SU-100m-1
• SU-101 (Uralmash-1)
• SU-122-54
• Obiekt 263
• Nowy brytyjski czołg premium: Matilda Black Prince.
Nowe osiągnięcia:
• Medale analogiczne do medalu Boeltera: medal Radleya-Waltersa (8-9 zniszczonych
pojazdów) i medal Poola (10-14 zniszczonych pojazdów).
• Medale analogiczne do medalu Billote’a: medal Bruna (3-4 zniszczone maszyny) i medal
Tarzaia (5 lub więcej).
• Medale analogiczne do medalu Burdy: medal Pasucciego (3 działa samobieżne), medal
Dumitra (4 działa samobieżne).
• Medale analogiczne od medalu Oskina: medal Laschvesligho (2 zniszczone maszyny),
medal Nicholasa (4 lub więcej zniszczonych maszyn).
• Medal Langlade'a: zniszczenie 4 lub więcej wrogich maszyn, które zdobywają bazę (nie
muszą znajdować się na terenie bazy w tym samym czasie).
• Medal Bombardera: medal przyznawany za zniszczenie 2 lub więcej pojazdów jednym
strzałem.
• Medal Patrol Duty: Pomóż swojemu zespołowi uszkodzić co najmniej 6 pojazdów przez ich
wykrycie. Jeżeli dwóch lub więcej graczy posiada taką samą ilość wykrytych i zniszczonych
pojazdów, lub jeżeli dwóch graczy lub więcej wykryje taką samą liczbę pojazdów, to
osiągnięcie zostaje przyznane graczowi, który zdobył w bitwie najwięcej doświadczenia.
• Medal Tomado Yoshioa: przyznany graczowi, który zniszczy 3 lub więcej działa samobieżne
943407703.001.png
prowadząc czołg lekki, który był o minimum dwa tiery niżej w drzewku rozwoju, niż
zniszczone działa samobieżne. Gracz musi przeżyć bitwę, aby otrzymać ten medal Brothers
in Arms: Każdy członek plutonu musi zniszczyć co najmniej 3 wrogie pojazdy i przeżyć.
Osiągnięcie zostaje przyznane wszystkim członkom plutonu.
• Medal Boeltera nie będzie już przyznawany. Medale Boeltera przyznane wcześniej nie
zostaną odebrane i pozostaną widoczne w oknie przebiegu służby.
Mechanika gry:
• Nowa fizyka: pojazdy będę teraz w stanie spadać z klifów, tonąć w rzekach i być
przepychane przez inne maszyny.
• Zmiana systemu kamuflażu:
• Wszystkie kamuflaże zakupione do dnia wprowadzenia aktualizacji zostaną sprzedane po
cenie zakupu.
• Każdy czołg będzie posiadał maksymalnie 3 kamuflaże, które można kupić oddzielnie, po
jednym na każdy typ mapy (letnie, zimowe, pustynne). Kamuflaż będzie aktywowany tylko
na odpowiedniej mapie. W razie braku kamuflażu odpowiedniego typu, żaden kamuflaż nie
będzie stosowany.
• Posiadanie aktywnego kamuflażu daje 5% bonusu do kamuflażu pojazdu.
• Dodano możliwość wyłączenia trybów „boju spotkaniowego” i „szturmu” z mechanizmu
losującego. Opcja ta jest dostępna w ustawieniach i działa w przypadku samodzielnej gry.
Opcja ta nie jest dostępna dla plutonów ani kompanii czołgów.
• Zmieniono sposób działa skrótów, dodano również nowe komendy. Komendy będą dostępne
w kółku komend, który będzie wyglądał podobnie do tego znajdującego się na obrazku
poniżej.
• W bitwach treningowych możliwe będzie zmienianie miejsc startowych drużyn bez
konieczności manualnego przestawiania czołgów z jednej drużyny do drugiej.
• Zwiększono ilość dostępnych rodzajów skarg. Dodano możliwości składania skarg po
zakończeniu bitwy. Zwiększono ilość skarg, które można złożyć każdego dnia z 3 do 5.
943407703.002.png
Grafika:
• Wprowadzono pierwszą wersję nowego silnika graficznego, dzięki któremu obraz będzie
wyglądał znacznie bardziej realistycznie.
• Poprzedni system renderowania będzie nadal dostępny w opcjach jako „standardowa
grafika”.
• Następujące mapy zostały zmodyfikowane pod względem renderowania i oświetlenia:
• Himmelsdorf
• Kopalnia
• Karlia
• Lakeville
• Piaszczysta rzeka
• Fiordy
• Górska przełęcz
• Koło podbiegunowe
• Westfield
• Na pozostałych mapach zmodyfikowany został jedynie system oświetlenia.
• Niektóre efekty specjalne zostały przerobione lub odświeżone. Efekt fal i chlapania wody
został zmieniony aby wyglądał bardziej realistycznie.
• Przygotowaliśmy dla Was specjalny artykuł, w którym tłumaczymy, w jaki sposób zmieniać
ustawienia grafiki w grze.
Poniżej tłumaczymy, jak zmienić niektóre ustawienia w celu uzyskania najlepszej wydajności
systemu graficznego.
Po pierwsze, zmieńcie ustawienia z ‘Ogólnych’ na ‘Szczegółowe’, aby sprawdzić, na co stać Wasz
komputer. W przypadku starszej lub słabszej karty graficznej płynność gry zwiększy się po
zmniejszeniu rozdzielczości ekranu. Zmiana tylko tego jednego parametru ma zwykle znaczący
wpływ na zwiększenie liczby klatek na sekundę obrazu. Niemniej, można dodatkowo zwiększyć
płynność gry, zmieniając następujące ustawienia:
943407703.003.png
1. Jakość oświetlenia: Nowe renderowanie oferuje dużo bardziej szczegółowe przetwarzanie
oświetlenia. Efektem są bardziej realistyczne mapy i malownicze krajobrazy. Im wyższa
wartość tego ustawienia, tym płynniejsze osiąga się przejścia pomiędzy oświetlonymi i
zacienionymi polami. W przypadku karty graficznej o słabej wydajności, zalecamy tu
ustawić wartość minimalną lub całkiem wyłączyć to ustawienie. Opcja ta dostępna jest tylko
w nowym systemie renderowania.
2. Jakość cieni: Nowy system oferuje zupełnie nowe renderowanie cieni. Ich rozmieszczenie
uwzględnia teraz skalę obiektu i jego usytuowanie względem źródła światła. Cienie są
dynamiczne – jeżeli drzewo się trzęsie, cień również; jeżeli słup upada, cień upada z nim.
Przetwarzanie tych efektów może wymagać sporej mocy obliczeniowej. Jeżeli płynność gry
Was nie zadowala, ustawcie niską jakość cieni. Opcja ta dostępna jest tylko w nowym
systemie renderowania.
3. Jakość wody: Renderowanie wody zostało udoskonalone. Dodano też nowe efekty wody,
takie jak jej rozchlapywanie, odbijanie się obiektów w wodzie, czy kręgi na wodzie po
uderzeniu. Przetwarzaniem tego elementu zajmuje się głównie karta graficzna, więc
zmniejszenie jego jakości zwiększy płynność gry. Opcja ta dostępna jest tylko w nowym
systemie renderowania.
4. Jakość oznaczeń: Odpowiada za poziom widocznych szczegółów, takich jak ślady na
błocie, opadające liście czy sterty ziemi. Więcej szczegółów wymaga większej ilości
pamięci. Kluczowa tutaj jest zatem ilość pamięci komputera. W przypadku komputerów o
niskiej wydajności, zalecamy zmniejszenie jakości szczegółów lub całkowite ich
wyłączenie. Opcja ta dostępna jest tylko w nowym systemie renderowania.
5. Jakość tekstur: Dotyczy liczby szczegółów wszystkich powierzchni pojazdów i krajobrazu.
Może ona mocno obciążać pamięć komputera, więc w przypadku starszych maszyn,
zalecamy ustawienie niskiej jakości. Opcja ta dostępna jest w dotychczasowym i nowym
systemie renderowania.
6. Jakość drzew: W wersji 8.0 zoptymalizowano wygląd drzew na mapach, które zostały na
nowo opracowane. Nad pozostałymi mapami nadal pracujemy. Ulepszenie to będzie
dostępne przy okazji przyszłych aktualizacji. Na jakość drzew ma wpływ wydajność
sterowników karty graficznej oraz ilość jej pamięci. Zalecamy zmniejszyć jakość drzew w
komputerach o niskiej wydajności. Najwyższa jakość drzew dostępna jest tylko w nowym
systemie renderowania.
7. Jakość trawy: Opcja odpowiedzialna za szczegółowość traw i krzewów zbyt małych, by
ukryć za nimi pojazd. Wpływa na nią wydajność karty graficznej i pamięć graficzna. Opcja
ta dostępna jest tylko w nowym systemie renderowania. Nadal ją optymalizujemy, więc
prosimy o cierpliwość.
8. Jakość efektów dodatkowych: Chodzi między innymi o dym, pył, iskry, płomienie,
wybuchy itd. Wpływ na powyższe elementy ma wydajność karty graficznej i procesora.
Jeżeli nie posiadacie potężnych komputerów, zalecamy ustawienia minimalne. Opcja ta
dostępna jest w starym i nowym systemie renderowania.
9. Efekty dodatkowe w trybie snajperskim: Dotyczy jakości dymu, pyłu, płomieni itd., w
trybie snajperskim. Zdajemy sobie sprawę, że płynność gry może zmniejszać się w tym
trybie. Aby zminimalizować ten problem, należy ustawić tą opcję na minimum.
Deweloperzy właśnie pracują nad skutecznym rozwiązaniem tego problemu i będzie ono
zawarte w przyszłej aktualizacji.
10. Jakość post-procesingu: Dotyczy różnych efektów graficznych, takich jak mgła czy
poświata i korzysta z wydajności karty graficznej i pamięci. Dla komputerów o niższej
wydajności, zalecamy ustawienia minimalne lub całkowite wyłączenie opcji. Opcja ta
dostępna jest tylko w nowym systemie renderowania.
11. Zasięg rysowania: Opcja określa widoczność w dal na polu bitwy. Wpływa na nią ogólna
wydajność systemu, więc dla komputerów o niższej wydajności zalecamy ustawienie
średnie lub niskie. Opcja ta dostępna jest w starym i nowym systemie renderowania.
12. Szczegółowość obiektów: Dotyczy szczegółów otoczenia i korzysta z wydajności karty
graficznej i pamięci. W przypadku starszych komputerów, zalecamy ustawienie średnie lub
niskie. Opcja ta dostępna jest w starym i nowym systemie renderowania.
Zmniejszenie do minimum wszystkich powyższych ustawień powinno zwiększyć liczbę klatek na
sekundę obrazu o około 50%. Zdajemy sobie sprawę z problemów związanych z antyaliasingiem,
dlatego wdrożyliśmy rozwiązanie doraźne. Deweloperzy pracują nad ostatecznym rozwiązaniem tej
kwestii.
Jeżeli po zminimalizowaniu wszystkich ustawień liczba klatek na sekundę nadal nie pozwala na
swobodną grę, zalecamy skorzystanie ze standardowego (starego) systemu renderowania. Opcja
taka będzie zawsze dostępna w grze, przy czym nie zamierzamy dodawać do niej nowych
elementów. Stopniowo zajmiemy się ogólną optymalizacją i udoskonalaniem krajobrazów
poszczególnych map. Będzie to częścią kilku najbliższych aktualizacji.
Udoskonalona grafika wersji 8.0 to dopiero początek. Kolejne optymalizacje i ulepszenia sprawią,
że wszyscy gracze będą mogli czerpać frajdę z World of Tanks na najwyższym poziomie.
Deweloperzy pragną podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do długich, otwartych testów
nad tą aktualizacją. Znaczna liczba informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy, umożliwiła nam
usunięcie większości błędów i problemów z renderowaniem.
Interfejs Użytkownika:
• Zmieniono wygląd drzewek technologicznych. Drzewka technologiczne będą teraz poziome
i będą zawierać pojazdy premium.
• Dodano nowe statystyki bojowe. Będą one dostępne zarówno w hangarze jak i bezpośrednio
po bitwie. Ilość dostępnych danych będzie znacznie większa.
943407703.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin