treetops2_rozklad.doc

(464 KB) Pobierz
Treetops 2 - rozkład

Treetops 2

Rozkład materiału

OUP_logo

 

 

TEMAT LEKCJI

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

GRAMATYKA

FUNKCJE JĘZYKOWE

UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE
ZGODNE Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

 

WELCOME

LEKCJA 1

Treetops town – przypomnienie bohaterów podręcznika, liczenie, kolory.

Praca na lekcji

SB: ss. 2-3, 82

TB: ss. 16-18

 

Słownictwo czynne:
słownictwo z poziomu 1

Struktury bierne:
What can you see in the picture?; Find…; Count and write; put a tick;

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych

Edukacja polonistyczna: znanie liter alfabetu, Edukacja matematyczna: liczenie obiektów

Edukacja przyrodnicza: znanie zagrożeń dla środowiska przyrodniczego ze strony człowieka

Edukacja społeczna: identyfikowanie się ze swoją rodziną, wiedza, że wszyscy ludzie mają równe prawa

Klasa I[1]: 1 2 3

Klasa III[2]: 2 3b 4 5

Dodatkowo

Karty obrazkowe

Karty wyrazowe

LEKCJA 2

Goodbye to Treetops Wood – historyjka obrazkowa, ćwiczenia rozumienia ze słuchu i czytania.

Praca na lekcji

SB: ss. 4-5

WB: s. 2-3

TB: ss. 18-19

 

Słownictwo czynne:
a digger

 

Struktury czynne:
What’s that?; I’m scared

Struktury bierne:
Wake up!; Come and play!; Let’s play/go!; Here we come!; Goodmorning; See you tomorrow, Bye!, Good Wight!; What’s wrong?; It’s dangerous/safe; Quick!; Run!;Listen and read; Look at the picture number (1);

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie prostych wyrazów i zdań

Język obcy/edukacja społeczna: grzeczne zwracanie się do innych, współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Język obcy/edukacja matematyczna: wyznaczanie sum (dodawanie), poprawne zapisywanie działań

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, gestem, ruchem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja plastyczna: posługiwanie się nazwami barw, kolorowanie obrazków

Edukacja przyrodnicza: znanie zagrożeń dla środowiska przyrodniczego ze strony człowieka

Edukacja społeczna: identyfikowanie się ze swoją rodziną, wiedza o tym, że wszyscy ludzie mają równe prawa

Klasa I: 1 2 4

Klasa III: 2 3b 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

Plakat z historyjką

 

UNIT 1

LEKCJA 3

Busy Town – słownictwo związane z miasteczkiem.

Praca na lekcji

SB: ss. 6, 7

WB: ss. 58, 79, 4

TB: ss. 20-26

 

Słownictwo czynne:
traffic light, car, bus, zebra, crossing, flower, bag, garden, book, frog, hat, ciemna, cafe, school, toy shop, train stadion, post office

 

Słownictwo bierne:
busy town, all day

Struktury bierne:
There’s a (car)in the town; Children running up and down; Stop!; Don’t run!; Listen to…; Find…; Point to…; Listen; Sing; Draw and write; What number is it?; Make…; Cut; Stick;Listen and point!; Listen and repeat!; Number; Play the game; Say the chant; What’s this?; What can you see in the picture?; Stand up!;

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, przepisywanie prostych wyrazów i zdań, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio, współpracowanie ze sobą w trakcie nauki

Język obcy/edukacja muzyczna: śpiewanie piosenki, powtarzanie wierszyka, odtwarzając głosem prosty rytm

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja polonistyczna/przyrodnicza: uczestniczenie w rozmowie na temat bezpieczeństwa na drodze

Edukacja przyrodnicza/zdrowotna: dbanie o bezpieczeństwo swoje i innych, przestrzeganie zasad poruszania się po drogach

Edukacja społeczna: dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo swoje i innych, współpracowanie ze sobą w zabawie, rozmawianie o potrzebie przestrzegania kolejności w grze i respektowaniu ustalonych zasad

Klasa I: 1 2 3

Klasa III: 2 3b 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

Karty obrazkowe

Karty wyrazowe

LEKCJA 4

Danger in town – historyjka obrazkowa – utrwalenie słownictwa związanego z miastem.

Praca na lekcji

SB: ss. 8-9

WB: s. 5

TB: ss. 26-27

 

Słownictwo czynne:
jump, town, bus stop, traffic light, help!

 

Słownictwo bierne:
danger, van, enormous

Struktury bierne:
Be careful; It’s dangerous; Don’t worry; It’s OK.; Let’s jump/go; Ready, steady…; Where are you?; Here I am; It’s All right; Come on; Wait for us; Let’s listen to the story, Now act it out;

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozumienie sensu historyjki wspieranej obrazkami, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie prostych wyrazów i zdań, współpracowanie ze sobą w trakcie nauki

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja polonistyczna: uczestniczenie w zabawie teatralnej, ilustrowanie mimiką, gestem, ruchem zachowania bohaterów historyjki

Edukacja polonistyczna/społeczna: uczestniczenie w rozmowie na temat związany z historyjką

Edukacja polonistyczna/przyrodnicza: uczestniczenie w rozmowie na temat bezpieczeństwa na drodze

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 2 4

Klasa III: 2 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

Plakat 1 Niebezpieczeństwo w mieście

Pacynki

LEKCJA 5

What’s in the town? pytanie o miejsca w mieście.

Praca na lekcji

SB: ss. 6-7,10

WB: ss. 6-7

TB: ss. 27-29

 

Słownictwo czynne:
cinema, cafe, toy shop, train station, school

Struktury czynne:
What’s in the town?; There’s a (toy shop) and thetre is (a cafe);

Struktury bierne:
Look!; What’s number (2)?; Get into pairs; What can you see in the picture?; Write;

 

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, rozumienie sensu prostych dialogów w nagraniach audio, przepisywanie prostych wyrazów i zdań, współpracowanie ze sobą w trakcie nauki

Język obcy/edukacja muzyczna: powtarzanie wierszyka, odtwarzając głosem prosty rytm

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 2 3

Klasa III: 2 3b 3d 4 5 6 8

Dodatkowo

Karty obrazkowe

Karty wyrazowe

LEKCJA 6

A postcard pisanie pocztówki ze swojego miasta.

Praca na lekcji

SB: s. 11

WB: s. 8

TB: ss. 29-31

Słownictwo czynne:
cinema, cafe, toy shop, train station, school

Słownictwo bierne:
postcard

 

Struktury czynne:
What’s in your town?; In my town there’s a (cinema) and a (school);

Struktury bierne:
Dear…; How are you?; Come soon; Love…; Listen and put a tick; Ask and answer; Get into pairs; Say the chant;

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin