Programy partnerskie w praktyce(1).pdf

(1544 KB) Pobierz
802733122.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Programy partnerskie w praktyce"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Tomek Urban, rok 2008
Autor: Tomek Urban
Tytuł: Programy partnerskie w praktyce
Data: 24.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
1.
WSTĘP
...........................................................................................6
1.1.
Skąd się wziąłem?
.........................................................................................6
1.2.
............................................................................7
Po co jest ta książka? .......................................................................................7
1.3.
Co więc jest w tej książce?
Jak korzystać z tej książki?
..........................................................................9
2.
WYBRYKI UMYSŁU
. ...................................................................10
2.1.
.................................................................................11
2.2.
................................................................12
Ja też nie umiałem... ale chciałem . ...............................................................12
Dlaczego to takie ważne? . ..............................................................................13
Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW… . ..................................................13
2.3.
Gdybym miał...
...........................................................................................14
2.4.
Zbyt dużo wiedzy... po co komu?
...............................................................16
2.5.
...............................................................21
Jakie wnioski? ...............................................................................................22
Jak temu zaradzić? ........................................................................................22
2.6.
Jakikolwiek kalendarzyk proszę!
..........................................................................................................24
Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy.
Czy chcesz mieć jakieś efekty? ......................................................................25
2.7.
STOP
Będą Cię oceniać
........................................................................................26
Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami? ................................................26
Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami? ....................................................28
Mechanizm nagród i kar ...............................................................................30
3.
MOTYWACJE
. .............................................................................32
3.1.
.....................................................34
Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika? . .............................................34
Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury . ...........................................................35
Słowo, którego nie ma . ..................................................................................35
3.2.
........................................................36
Oczekiwanie… . ...............................................................................................37
Pierwsze prowizje . ........................................................................................37
Po schodach… przesiadka na windę . ............................................................38
A co dalej? . ....................................................................................................39
3.3.
Dzielę się wiedzą...
.....................................................................................39
3.4.
Moje blogowanie a czas
.............................................................................42
3.5.
...........................................................................................44
Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło... ..............................................44
Kto na tym lepiej wyszedł? ............................................................................45
3.6.
Wykorzystaj ją
.................................................................................................49
3.7.
Chwilowy zastój
..........................................................................................51
3.8.
Niebo jest niebieskie, trawa jest zielona
...................................................52
3.9.
Kto inny też na to wpadnie...
....................................................................53
4.
INSPIRACJE
................................................................................55
Przykładowe dodatkowe czynności ...................................................................56
Przykładowe dodatkowe czynności ..............................................................56
Dlaczego to takie ważne? ..............................................................................58
4.2.
.................................................................................59
Chyba każdemu się zdarza... .........................................................................59
Tego wcale nie musi być dużo... ..................................................................60
Kto wie więcej? ..............................................................................................61
4.3.
Inspiracje z zewnątrz
Inspiracje do tekstów, czyli
śmiali
się,
gdy...
............................................65
4.4.
.......................................................................................68
Po co tego słuchałem? ...................................................................................69
4.5.
Po co to robiłem?
.....................................................70
4.6.
.........................72
Co to ta nisza? . ...............................................................................................72
Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy... . .....................................73
Jak to działa? . ................................................................................................75
Niezbędne zasoby! . ........................................................................................76
4.7.
Jak wykreować z każdego produktu ni
szę
w Internecie?
Spadły mi dochody z reklam...
..................................................................76
4.8.
Teraz czas na stres –
..............................................77
Efekty są za to gdzie indziej . .........................................................................78
Z ebookami podobnie jak z lodami . ..............................................................79
czyli
kiedy
na
co
pora
5.
O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
...........................81
5.1.
............................................................................................84
Dlaczego ja kupiłem domenę? . .....................................................................84
Skazałem się na e-biznes… bo kupiłem domenę . .........................................85
Tania domena – jaką wybrać? . .....................................................................85
5.2.
...............................................................................86
Jaki CMS wybrać? .........................................................................................87
O czym pamiętać wybierając? ......................................................................88
Popularne CMS-y (po polsku) ......................................................................89
Na koniec mała uwaga... ...............................................................................90
5.3.
O CMS-ach słów kilka
.....................................................92
Skąd się wzięło pozycjonowanie? . ................................................................92
Wyświetlanie wyników wyszukiwania . .........................................................93
Czym jest w końcu to pozycjonowanie? . ......................................................94
Pozycjonowanie to głosowanie . ....................................................................95
Przykładowe techniki pozycjonowania . .......................................................96
Przykładowa obrona Google przed
................................97
Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu? . ..............................................98
Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi . .............................................98
Prywatne blogi pozycjonerów . ......................................................................98
5.4.
pozycjonowaniem
Pozycjonowanie a konstrukcja strony
......................................................99
5.5.
Jak zdobywać linki?
.................................................................................104
5.6.
Jak zdobywać maile?
................................................................................114
Gdzie taką listę założyć? ..............................................................................114
A co po zapisie na mailing? .........................................................................119
Na koniec... ...................................................................................................119
6.
MARKETING ZACHCIANKOWY
. ...............................................120
6.1.
.........................................................................................121
6.2.
............................................................122
6.4.
..........................................................................124
Mininisza – ach, te szczególiki . ...................................................................125
Wyszukiwarki to nie ludzie . ........................................................................125
6.4.
..............................................................126
I tu chwyciłem się za głowę… . .....................................................................127
Manipulant.pl – krok po kroku . ..................................................................127
6.5.
Popełniłem artykuł
...................................................................................131
6.6.
Kurs internetowy w godzinę
....................................................................132
6.7.
Zamiast strony o ebookach
......................................................................134
6.8.
Strona o budowaniu domów skazana
...................................135
Temat mojej strony? . ...................................................................................136
Dużo tego! . ...................................................................................................137
Zakładam stronę . .........................................................................................137
Zamiana na PHP . .........................................................................................138
Czas na zawartość strony . ...........................................................................140
Podstrona: Wystrój wnętrz domu . ..............................................................141
Podstrona: Dom porady . .............................................................................142
Podstrona: Hipoteka . ..................................................................................143
Strona Główna: Plany Domów . ...................................................................144
Boczne menu . ...............................................................................................145
Czy coś na tej stronie zarobię? . ...................................................................145
na
sukces!
7.
MARKETING PRZETRWALNIKOWY
.........................................147
7.1.
Tęsknota do ludzi
.....................................................................................148
7.2.
.................................................................................150
Dajemy ludziom zajęcie ...............................................................................152
Pomagamy określić jakieś cele ....................................................................154
7.3.
Nie znamy spokoju!
Kim to ja nie jestem
..................................................................................157
7.4.
Co zrobiłem z przeczytaną książką?
........................................................159
7.5.
Kilka uwag na temat forum...
..................................................................160
7.6.
Nauczyć ludzi klikać
.................................................................................164
7.7.
Radosna Twórczość – zaangażowanie
.....................................................165
7.8.
Loteria, czyli
........................................166
Jak wywołać taki efekt? ...............................................................................167
wirusowe
zapalenie
Internetu...
8.
NA ZAKOŃCZENIE...
..................................................................171
8.1.
Dbaj o oczy :)
............................................................................................171
8.2.
Ile to się trzeba napracować?
...................................................................173
8.3.
Powalcz o swoje
........................................................................................173
8.4.
Oderwij się czasem na dłużej od
swojego
zajęcia...
...............................174
Zgłoś jeśli naruszono regulamin