SYTUACJA SZKOLNICTWA WIEJSKIEGO A POZIOM ASPIRACJI DZIECI I MŁODZIEŻY
Wstęp Rozdział 1. Funkcjonowanie szkolnictwa wiejskiego w okresie transformacji 1.1. Sytuacja szkolnictwa polskiego 1.2. Oświata podstawą rozwoju i sukcesów szkolnych 1.3. Tożsamość szkoły wiejskie 1.4. Funkcjonowanie szkolnictwa na wsi 1.4.1. Wychowanie przedszkolne jako właściwy start dziecka 1.4.2. Problemy wiejskich szkół podstawowych Rozdział 2. Stan oświaty na wsi - statystyki województwa lubelskiego 2.1. Rozwiązania prawne i organizacyjne w zakresie zwiększania szans edukacyjnych dzieci 2.2. Wydatki na cele oświatowe w gminach wiejskich 2.3. Wychowanie przedszkolne 2.4. Szkolnictwo podstawowe na wsi 2.5. Wybór szkoły ponadpodstawowej dzieci zamieszkujących na wsiRozdział 3. Aspiracje dzieci i młodzieży 3.1. Aspiracje - podstawowe pojęcia i zagadnienia 3.1.1. Aspiracje - terminologia 3.1.2. Poziom aspiracji 3.1.3. Rodzaje aspiracji 3.2. Środowiskowe uwarunkowania aspiracji 3.2.1. Terytorialne uwarunkowania aspiracji uczniów szkół podstawowych3.2.2. Środowiskowe uwarunkowania aspiracji uczniów szkół średnich Rozdział 4. Wnioski i wskazania wychowawcze Zakończenie Spis tabel Bibliografia
migotka1313