import-pieniedzy(1).pdf

(625 KB) Pobierz
803867200.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Import pieniędzy"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Rafał Mróz, rok 2010
Autor: Rafał Mróz
Tytuł: Import pieniędzy
Data: 19.01.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
WSTĘP . ............................................................................5
Dlaczego możesz zarobić na imporcie? . .............................8
Jak wykorzystać tę szansę? . ...............................................9
Dla kogo jest ta publikacja? ..........................................10
Czego tutaj na pewno nie znajdziesz? . .........................11
Czego się tutaj dowiesz? . .............................................11
ZNAJDŹ IDEALNY PRODUKT ......................................12
Zanim zaczniesz… ............................................................12
Od czego powinieneś zacząć? .....................................12
Zły produkt to najgorsza inwestycja pod słońcem .............15
Idealny produkt do importowania . .....................................17
Poznaj cechy idealnego produktu .................................18
Bez daty przydatności do spożyc ia...............................18
Bez akcyzy i
dodatkowych podatków
...........................19
...................................................................21
Powinien być drogi. Albo tani ........................................23
Nie może się popsuć ....................................................24
Nie może wymagać edukacji ........................................25
Nie musi być produktem finalnym .................................26
Nie może być rzadko używany .....................................29
Gdzie znajdziesz najwięcej idealnych produktów? ............30
Jak szukać niszy wokół idealnego produktu? ....................31
Najważniejsza jest konwersja .......................................31
Jak podnosić konwersję? ..............................................33
Szukaj cykli koniunkturalnych .......................................33
Szukanie niszy za pomocą Internetu ............................35
Szukanie niszy za pomocą… mózgu .................................41
ZNAJDŹ WIARYGODNYCH DOSTAWCÓW . ................46
Jak szukać dostawców? . ...................................................46
Pierwszy kontakt ...............................................................55
Próbka produktu ................................................................60
Jak nie płacić za wysyłkę ani próbkę? ...............................61
Testy próbek ......................................................................62
Zamówienie i
Lekki i
mały
.......................................................63
Koszty dostawy .................................................................65
Odbiór towaru ...................................................................66
płatność
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ .............................................68
Jak sprzedawać szybko i
z zyskiem?
................................68
Reklama i
.................................73
Jaka jest cena Twojego produktu? ....................................81
Inni mają taniej . .................................................................84
Jak wygrać z
promocja — jaka i
gdzie?
konkurencją?
...............................................86
..................87
Jak budować lojalność? ................................................90
Czy reklamacja to problem? ..............................................94
UWAGA! OSZUŚCI! .......................................................99
Komplikacje i
Retencja i
lojalność, czyli utrzymanie klientów
oszustwa
.....................................................99
....................................................100
ZARABIANIE NA IMPORCIE — BEZ IMPORTU ........104
Dropshipping ...................................................................105
Systemy partnerskie — Affiliate Programs ......................108
Handel informacją ...........................................................112
ZAKOŃCZENIE ............................................................115
O AUTORZE .................................................................117
Oszustwo i
wyłudzenie
IMPORT PIENIĘDZY — darmowy fragment — Złote Myśli
Rafał Mróz
Wstęp
Proszę Cię, zanim zaczniesz czytać, odpowiedz mi na kilka py-
tań…
Czy masz rodzinę w Chinach? Albo wolne pół miliona złotych?
A może pracujesz w międzynarodowym koncernie z oddziałami
na Dalekim Wschodzie?
A może biegle mówisz jakimś językiem mandaryńskim? No to
może chociaż masz szwagra w konsulacie w Pekinie? To przy-
najmniej powiedz, że masz ukończone studia z handlu między-
narodowego... Nie?
TO NAWET NIE MYŚL O IMPORCIE! I ZAPAMIĘTAJ TO SO-
BIE RAZ NA ZAWSZE, BO TO NIE DLA CIEBIE!
Takie pytania — i odpowiedź — usłyszysz od każdego, kto zara-
bia pieniądze na imporcie towarów — nie tylko z Chin, ale
z każdego zakątka Dalekiego Wschodu, Europy czy obu Ame-
ryk. Dlaczego? Żeby Cię zniechęcić. Im więcej ludzi wejdzie
w ten rynek, tym większa będzie konkurencja — więc mniejsze
zyski dla tych, którzy się odważyli, spróbowali, są na nim i za-
5
803867200.002.png 803867200.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin