Tablica Obiektów, ROZDZIAŁ II.doc

(33 KB) Pobierz

Rozdział drugi

OBIEKTY

#1

-Dziwna Mikstura (-4 do punktów życia, -6 do ataku, +2 do obrony)

#2

-jednoręczny miecz (+8 do ataku)

-40 monet

-Wywar Siły (+1 do siły na czas walki)

#3

-Tajemniczy Diament (016/124) w kształcie czaszki

#4

-mikstura zdrowia (+10 do punktów życia)

-mikstura zdrowia (+10 do punktów życia)

-Mikstura Siły Ogra (+5 do ataku na czas walki)

#5

-zbroja metalowa (+6 do obrony)

-Wywar Siły (+1 do siły na czas walki)

#6

-pierścień siły (+1 do siły)

-mikstura zdrowia (+10 do punktów życia)

#7

-srebrny pierścień

-srebrny pierścień

-srebrny pierścień

-srebrny pierścień

-srebrny pierścień

-srebrny naszyjnik

-srebrny naszyjnik

-srebrny naszyjnik

-srebrny naszyjnik

-srebrny naszyjnik

#8

-złoty naszyjnik

-srebrny pierścień

-srebrny pierścień

#9

-Naszyjnik z Jaskini (artefakt, +4 do obrony)

#10

-25 monet.

#11

-Starożytna Mikstura Siły (+2 do siły, -5 do ataku, -1 do obrony na czas walki)

#12

-złoty amulet

-złoty amulet

-złoty amulet

-złoty amulet

-złoty amulet

-srebrny pierścień

-srebrny pierścień

#13

-Statuetka z Jaskini (artefakt, +14 do max punktów życia)

#14

-tajemniczy kamień (015/122), w kształcie dwóch skrzyżowanych ze sobą kości.

#15

-Niebieska Substancja (-7 do punktów życia)

#16

-złoty pierścień

-złoty pierścień

-złoty pierścień

-Starożytna Mikstura Zdrowia (+1 do max. punktów życia, -3 do max. ataku)

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin