Rozdział drugi
OBIEKTY
#1
-Dziwna Mikstura (-4 do punktów życia, -6 do ataku, +2 do obrony)
#2
-jednoręczny miecz (+8 do ataku)
-40 monet
-Wywar Siły (+1 do siły na czas walki)
#3
-Tajemniczy Diament (016/124) w kształcie czaszki
#4
-mikstura zdrowia (+10 do punktów życia)
-Mikstura Siły Ogra (+5 do ataku na czas walki)
#5
-zbroja metalowa (+6 do obrony)
#6
-pierścień siły (+1 do siły)
#7
-srebrny pierścień
-srebrny naszyjnik
#8
-złoty naszyjnik
#9
-Naszyjnik z Jaskini (artefakt, +4 do obrony)
#10
-25 monet.
#11
-Starożytna Mikstura Siły (+2 do siły, -5 do ataku, -1 do obrony na czas walki)
#12
-złoty amulet
#13
-Statuetka z Jaskini (artefakt, +14 do max punktów życia)
#14
-tajemniczy kamień (015/122), w kształcie dwóch skrzyżowanych ze sobą kości.
#15
-Niebieska Substancja (-7 do punktów życia)
#16
-złoty pierścień
-Starożytna Mikstura Zdrowia (+1 do max. punktów życia, -3 do max. ataku)
filulilu