I. DANE IDENTYFIKACYJNE PŁATNIKA SKŁADEK 1)
1. Imię i nazwisko lub nazwa
2. Adres siedziby
3. NIP
REGON
PESEL
Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport)
rodzaj dokumentu
seria
numer
II. DANE IDENTYFIKACYJNE POSZKODOWANEGO
1. Imię i nazwisko poszkodowanego
2. PESEL
NIP
3. Data i miejsce urodzenia
4. Adres zamieszkania
5.Tytuł ubezpieczenia wypadkowego (wymienić numer pozycji i pełny tytuł ubezpieczenia społecznego, zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych - Dz. U. Nr 199, poz. 1673)
III. INFORMACJE O WYPADKU
1. Data zgłoszenia oraz imię i nazwisko osoby zgłaszającej wypadek
2. Informacje dotyczące okoliczności, przyczyn, czasu i miejsca wypadku
1) Nie wypełniają podmioty niebędące płatnikami składek na ubezpieczenie wypadkowe
3. Świadkowie wypadku:
a)
b)
imię i nazwisko
miejsce zamieszkania
4. Wypadek jest / nie jestjestnie jest 2) wypadkiem określonym w art. 3 ust. 3 pkt
ustawy z dnia 30
października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz.U. Nr 199, poz. 1673) (uzasadnić, jeżeli zdarzenia nie uznano za wypadek
przy pracy)
5. Stwierdzono, że wyłączną przyczyną wypadku było udowodnione naruszenie przez poszkodowanego przepisów dotyczących ochrony życia i zdrowia, spowodowane przez niego umyślnie lub wskutek rażącego niedbalstwa (podać dowody)
6. Stwierdzono, że poszkodowany, będąc w stanie nietrzeźwości, pod wpływem środków odurzających lub substancji psychotropowych, przyczynił się w znacznym stopniu do spowodowania wypadku (podać dowody, a w przypadku odmowy przez poszkodowanego poddania się badaniu na zawartość tych substancji w organizmie - zamieścić informację o
tym fakcie)
IV. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Poszkodowanego (członka rodziny) zapoznano z treścią karty wypadku i pouczono o prawie zgłaszania uwag i zastrzeżeń do ustaleń zawartych w karcie wypadku (zgłoszone uwagi i zastrzeżenia dołącza się do karty wypadku)
imię i nazwisko poszkodowanego (członka rodziny)
data
podpis
2. Kartę sporządzono 3) w dniu
nazwa podmiotu zobowiązanego do sporządzania karty
pieczątka
imię i nazwisko sporządzającego
3. Przeszkody i trudności uniemożliwiające sporządzenie karty wypadku w wymaganym terminie
14 dni
4. Kartę odebrano w dniu
podpis uprawnionego
5. Załączniki:
2) Niepotrzebne skreślić lub wybrać z listy
3) Kartę sporządza się w 3 egzemplarzach: pierwszy egzemplarz otrzymuje poszkodowany, drugi egzemplarz pozostaje u podmiotu ustalającego okoliczności wypadku, trzeci egzemplarz przekazywany jest do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (jeżeli zdarzenie uznano za wypadek przy pracy).
ZYSSEK