Błyskawiczny e-mail marketing - Dariusz Puzyrkiewicz.pdf

(660 KB) Pobierz
304928973 UNPDF
304928973.003.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Błyskawiczny e-mail marketing”
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Puzyrkiewicz
rok 2010
Data: 28.04.2010
Tytuł: Błyskawiczny e-mail marketing – fragment utworu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www. ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
304928973.004.png
SPIS TREŚCI
........................................6
Dla kogo jest ten podręcznik? ...............................................7
Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie od
przeczytania tej książki? .......................................................8
CELE EMAILA ..................................................10
Po co piszesz emaile? ..........................................................10
3 najważniejsze cele wiadomości email ...............................12
Jak połączyć osobisty charakter listów ze sprzedażą? ........16
Unikaj bezpośredniej sprzedaży w
.........................18
Reguła wzajemności ...........................................................19
4 najprostsze taktyki sprzedaży .........................................20
Podsumowanie ....................................................................23
NADAWCA .......................................................24
Samo imię i
emailu!
.................................. 27
Proces budowania pozytywnych skojarzeń u
emaili .................................................................................. 28
Czego najbardziej pragną Twoi czytelnicy? ........................ 31
6 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o
czytelników
klientach
........ 31
A co, jeśli nic się nie dzieje w
mojej branży?
..................... 35
.............. 37
4 podstawowe błędy ........................................................... 39
Szybkie zdobycie zainteresowania i
czytelnikami?
zaufania
............................................................... 42
Podsumowanie ................................................................... 43
TREŚĆ EMAILA .................................................44
Co musisz powiedzieć czytelnikowi? ................................. 45
3 sposoby pisania ciekawej treści emaila .......................... 50
Dopasuj się do swoich czytelników ................................... 58
Porozmawiaj z
.............................................. 62
Nigdy nie mów wszystkiego .............................................. 63
Mniej znaczy więcej ........................................................... 65
Postscriptum ...................................................................... 66
SZKODA CZASU NA DŁUGIE WSTĘPY ...............5
Jak korzystać z
tego podręcznika?
nazwisko nie wystarczy
Jak budować taką osobistą więź z
u subskrybentów
czytelnikiem
304928973.005.png 304928973.006.png
OTWARCIE ...................................................... 69
Korzyści .............................................................................. 70
Ważni ludzie ........................................................................ 71
40 pomysłów na emaile .......................................................72
WEZWANIE DO DZIAŁANIA ........................... 96
Daj powód do natychmiastowego działania ...................... 98
Gdzie umieścić linki do strony z
ofertą?
......................................... 113
Temat emaila musi być powiązany z
czytelnikiem
............. 115
Nie krzycz, jeśli się nie pali ............................................... 116
12 propozycji tematów emaili .............................................117
Techniczne porady ........................................................... 124
W jakimfor macie wysyłać emaile? ....................................124
Email musi być czytelny .................................................... 127
Jak często wysyłać emaile? ............................................... 129
Personalizacja emaili ......................................................... 131
Prawdziwa personalizacja ................................................. 133
Podpis ............................................................................... 137
Dwa typy subskrybentów i
jego treścią
................... 140
Najważniejsze przyczyny wypisywania się subskrybentów
z
jak do nich pisać
.................................................. 145
Dlaczego nie warto przesyłać klientowi oferty bezpośrednio
w treści emaila? ................................................................. 147
Oferty umieszczaj na stronie internetowej ...................... 148
Za godzinę możesz zacząć zarabiać dodatkowe pieniądze .......149
ZAKOŃCZENIE ............................................... 152
.......................... 102
Jak powinny wyglądać linki? ............................................ 104
Monitoruj efekty ............................................................... 110
TEMAT EMAILA ...............................................113
Nawiąż kontakt z
list i
jak temu zapobiec
304928973.001.png 304928973.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin