Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki.pdf

(788 KB) Pobierz
147760085 UNPDF
147760085.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj :
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Emilia Jedamska
rok 2009
Data: 21.08.2009
Tytuł: Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki – fragment utworu
Autor: Emilia Jedamska
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
147760085.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP . ...............................................................5
CZĘŚĆ I . ..............................................................8
Pozycjonowanie pod wyszukiwarki . .......................................9
Pozycjonowanie językowe . ....................................................10
KROK 1.
Wybór słów kluczowych . ..................................................10
KROK 2.
Słowa kluczowe w nazwie domeny ...................................15
KROK 3.
Słowa kluczowe w znaczniku <title> . ..............................16
KROK 4.
Słowa kluczowe w <description metatag> . .....................19
KROK 5.
Słowa kluczowe w <keyword metatag> . ..........................21
KROK 6.
Słowa kluczowe w treści . ..................................................23
KROK 7.
Słowa kluczowe w nagłówkach . .......................................24
KROK 8.
Tekst alternatywny dla obrazka . ......................................25
Pozycjonowanie architektoniczne . .......................................27
KROK 9.
Mapa strony . .....................................................................27
KROK 10.
Przyjazne adresy URL . .....................................................30
KROK 11.
Inteligentne linki wewnętrzne .........................................32
KROK 12.
Graficzne linki wewnętrzne . ............................................34
Pozycjonowanie reputacyjne . ...............................................36
KROK 13.
Linki przychodzące . ..........................................................36
KROK 14.
Po co są linki wychodzące? . .............................................39
KROK 15.
Pozwól się polubić . ...........................................................40
KROK 16.
Dodaj się do katalogów . ....................................................41
KROK 17.
Czy jesteś świeży? . ............................................................42
KROK 18.
Serwis jak wino… . .............................................................43
KROK 19.
Obserwuj, analizuj, testuj . ................................................43
CZĘŚĆ II . ...........................................................49
Popularność wśród ludzi . ......................................................50
KROK 20.
..............................................................51
..............................................................55
KROK 22.
Ostatni sekret e
- sukcesu: optin box
.................................57
KROK 23.
Broń automatyczna = autoresponder . .............................62
KROK 24.
Poleć znajomemu . ............................................................64
KROK 25.
Fora . ..................................................................................65
KROK 26.
Blogi . .................................................................................66
KROK 27.
Serwisy społecznościowe . .................................................69
CZĘŚĆ III . ..........................................................71
PRESS RELATIONS – relacje z prasą . .................................72
KROK 28.
Lista list . ............................................................................72
KROK 29.
Centrum prasowe . ............................................................74
KROK 30.
Press Release, czyli informacja prasowa . ........................75
KROK 31.
Ty, czyli ekspert .................................................................77
DODATEK . ........................................................79
Wzór informacji prasowej . ...................................................80
JAK ZDOBYĆ POPULARNOŚĆ… — darmowy fragment — kliknij po więcej
Pozycjonowanie językowe
Pozycjonowanie językowe
KROK 1.
Wybór słów kluczowych
Warto, abyś na chwilę zatrzymał się i skrupulatnie przemyślał
ten krok. Wybrane w tym kroku słowa kluczowe umieścisz
w 10 strategicznych miejscach w celu skutecznego spozycjono-
wania Twojego serwisu internetowego. Dlatego też nie warto
się spieszyć. Od tego kroku zależy 10 następnych.
Jak wybrać słowa kluczowe, które przyciągną tłumy do Twojej
strony?
Wybierz je zgodnie z następującymi zasadami:
Wypisz wszystkie słowa, jakie kojarzą Ci się z propozycją
prezentowaną na Twojej stronie.
Posłużę się przykładem serwisu oferującego rezerwację
stolika w najlepszych restauracjach w Warszawie.
Słowa kojarzące się z treścią serwisu to np.:
restauracje, kuchnia, luksusowy, Warszawa, kuchnia fran-
cuska, kuchnia międzynarodowa, sushi, kuchnia włoska,
5
147760085.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin