A.pdf

(22 KB) Pobierz
2743525 UNPDF
Polska nazwa:
Dyrektor (kierownik) artystyczny
Art
Director
Obowiązki:
Organizowanie i koordynowanie akcji promocyjnych i kampanii
reklamowych, planowanie oprawy artystycznej przedsięwzięć
promocyjnych firmy (np. oprawa artystyczna targów) i
odpowiedzialność za ich poziom artystyczny.
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie (plastyczne) ale preferowane
wyższe (techniczne lub plastyczne, np. architektura, rysunek,
projektowanie graficzne), kilkuletnie doświadczenie w branży
reklamowej (ok. 3-4 lata), zdolności organizacyjne, kreatywność,
znajomość edytorów graficznych i programów do składu DTP na
platformy PC i Macintosh
Polska nazwa:
Opiekun klienta, osoba odpowiedzialna za relacje z klientami
Account
Manager
Obowiązki:
Praca nad projektami reklamowymi (ustalanie ram czasowych
projektu, budżetu, grupy docelowej, zadań dla poszczególnych
działów agencji reklamowej, itp.), reprezentowanie agencji w
relacjach z klientami, koordynowanie prac poszczególnych działów
agencji reklamowej.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (najlepiej o specjalizacji marketing lub
reklama), bardzo dobra znajomość języków obcych (zwłaszcza
angielskiego), znajomość branży reklamowej i doświadczenie w
pracy na podobnym stanowisku, zdolności przywódcze, odporność
na stres.
2743525.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin