Rozwój Kościany.docx

(15 KB) Pobierz

Zadania – etapy kościanego rozwoju

1.       Moce poszczególnych osób na punktach

Cel gry do pokonania( 10 kostek; SZTUKA ; 100.000HP)

       ST)     Nauczyciel (3kostki; SZTUKA, SUMA, PARA: 2.000HP)

1)       Czwórka zbirów (1kostki; SUMA; (400x ilość przeciwników) HP)

3)       Napastnik (10kostek; SZTUKA, SUMA, PARA, DWIE PARY; (40x ilość przeciwników) HP)

4)       2 Atakujących (5 kostek; SZTUKA, SUMA, DWIE PARY, TRÓJKA, PARA; (1500x ilość przeciwników)HP)

5)       Sfinks (1kostek; SUMA;(10.000x ilość przeciwników)HP)

7)       W razie dotknięcia linki trzeba walczyć z (5kostek; SZTUKA, FUL, SUMA, DWIE PARY, TRÓJKA, PARA, GENERAŁ; (9000x ilość przeciwników)HP)

2.       Tabela zadań vs. Tabela rozwoju

Lp.

Z. indywidualne

Z. grupowe

Nagroda

Umiejętności

Kstk.

HP

0

-

Przyjazd :D

-

SZTUKA

2

100

ST

-

Nauka walki

1x kostka;

SZTUKA

3

400

1

Szyfrowanie   

Obrona

SUMA, PARA

SZTUKA; SUMA; PARA

3

1.000

2

Stosy ogniskowe

Rebus

DWIE PARY

SZTUKA; SUMA; DWIE PARY; PARA

3

3.000

3

Historia

Obrona

1x kostka;

SZTUKA ; SUMA; DWIE PARY; PARA

4

3.000

4

Azymuty

Obrona

TRÓJKA

SZTUKA; SUMA; DWIE PARY; TRÓJKA; PARA

4

6.000

5

Znaki topograficzne

Zagadka sfinksa

GENERAŁ

SZTUKA; SUMA; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; PARA

4

10.000

6

Węzły

Budowa mostu

FUL

SZTUKA; SUMA; FUL; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; PARA

4

14.000

7

Alfabet morsea

Przejdź nad linką

1x kostka

SZTUKA; SUMA; FUL; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; PARA

5

14.000

8

Znaki patrolowe

Stolik z Ikea

KARETA

SZTUKA; SUMA; FUL; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; KARETA; PARA

5

20.000

9

Samarytanka

Czarne stopy

ODSIECZ Z ZAŚWIATÓW

SZTUKA; SUMA; FUL; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; KARETA; ODSIECZ Z ZAŚWIATÓW; PARA

5

50.000

10

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin