Zadania – etapy kościanego rozwoju
1. Moce poszczególnych osób na punktach
Cel gry do pokonania( 10 kostek; SZTUKA ; 100.000HP)
ST) Nauczyciel (3kostki; SZTUKA, SUMA, PARA: 2.000HP)
1) Czwórka zbirów (1kostki; SUMA; (400x ilość przeciwników) HP)
3) Napastnik (10kostek; SZTUKA, SUMA, PARA, DWIE PARY; (40x ilość przeciwników) HP)
4) 2 Atakujących (5 kostek; SZTUKA, SUMA, DWIE PARY, TRÓJKA, PARA; (1500x ilość przeciwników)HP)
5) Sfinks (1kostek; SUMA;(10.000x ilość przeciwników)HP)
7) W razie dotknięcia linki trzeba walczyć z (5kostek; SZTUKA, FUL, SUMA, DWIE PARY, TRÓJKA, PARA, GENERAŁ; (9000x ilość przeciwników)HP)
2. Tabela zadań vs. Tabela rozwoju
Lp.
Z. indywidualne
Z. grupowe
Nagroda
Umiejętności
Kstk.
HP
0
-
Przyjazd :D
SZTUKA
2
100
ST
Nauka walki
1x kostka;
3
400
1
Szyfrowanie
Obrona
SUMA, PARA
SZTUKA; SUMA; PARA
1.000
Stosy ogniskowe
Rebus
DWIE PARY
SZTUKA; SUMA; DWIE PARY; PARA
3.000
Historia
SZTUKA ; SUMA; DWIE PARY; PARA
4
Azymuty
TRÓJKA
SZTUKA; SUMA; DWIE PARY; TRÓJKA; PARA
6.000
5
Znaki topograficzne
Zagadka sfinksa
GENERAŁ
SZTUKA; SUMA; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; PARA
10.000
6
Węzły
Budowa mostu
FUL
SZTUKA; SUMA; FUL; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; PARA
14.000
7
Alfabet morsea
Przejdź nad linką
1x kostka
8
Znaki patrolowe
Stolik z Ikea
KARETA
SZTUKA; SUMA; FUL; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; KARETA; PARA
20.000
9
Samarytanka
Czarne stopy
ODSIECZ Z ZAŚWIATÓW
SZTUKA; SUMA; FUL; DWIE PARY; TRÓJKA; GENERAŁ; KARETA; ODSIECZ Z ZAŚWIATÓW; PARA
50.000
10
andrzej126p