Obszar I– Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej
Wymagania
Dzieci nabywają nowe umiejętności
Cel ewaluacji
wymagania
Szczegółowy obszar ewaluacji
Forma ewaluacji
Narzędzia
Termin
Osoba odpowiedzialna
Zgromadzenie wiedzy o nowych, nabywanych przez dzieci umiejętnościach
Współdziałanie dzieci w zespole przy realizacji zadania określonego przez nauczyciela
Diagnoza wstępna/końcowa
Hospitacje zajęć
Arkusz obserwacji
Arkusz hospitacji
IX 2011
V 2012
Wg planu hospitacji
Gotowość do nauki szkolnej
Program do diagnozowania i obserwacji dzieci w przedszkolu MAC
Arkusze diagnostyczne
Adaptacja do warunków przedszkola dzieci 3-letnich
Obserwacja
Analiza opinii rodziców
Program wspierający
Kwestionariusz ankiety dla rodziców
IX –XII 2011
I 2012
Dzieci są aktywne
Zgromadzenie wiedzy o atrakcyjności i różnorodności oferty edukacyjnej przedszkola
Aktywność i zainteresowanie dzieci podczas zajęć przedszkolnych (wykorzystanie metod aktywizujących podczas zajęć)
Obserwacja zajęć
II 2012
Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans
Pozyskanie informacji o skuteczności wspomagania pedagogiczno-psychologicznego
Wykorzystanie przez nauczycieli wyników diagnoz do ustalenia kierunków pracy z dziećmi (w grupie i indywidualnie)
Analiza dokumentacji nauczycieli
Arkusz analizy dokumentacji nauczycieli
Wg harmonogramu kontroli
dokumentacji
Organizacja zespołu ds. pomocy psychologiczno -pedagogicznej
Monitoring działań nauczycieli
Arkusz monitoringu
Arkusz analizy dokumentacji nauczycieli, dokumentacji specjalistów przedszkolnych
Na bieżąco
Wg harmonogramu kontroli dokumentacji
Dyrektor
joan631