obszar 1.doc

(62 KB) Pobierz
Obszar I (określony w załączniku do rozporządzenia) – Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej

 

Obszar IEfekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej

Wymagania

 

Dzieci nabywają nowe umiejętności

Cel ewaluacji

wymagania

Szczegółowy obszar ewaluacji

Forma ewaluacji

Narzędzia

Termin

Osoba odpowiedzialna

Zgromadzenie wiedzy o nowych, nabywanych przez dzieci umiejętnościach

Współdziałanie dzieci w zespole przy realizacji zadania określonego przez nauczyciela

Diagnoza wstępna/końcowa

 

 

 

 

 

Hospitacje zajęć

Arkusz obserwacji

 

 

 

 

 

Arkusz hospitacji

IX 2011

V 2012

 

 

 

 

Wg planu hospitacji

 

Zgromadzenie wiedzy o nowych, nabywanych przez dzieci umiejętnościach

Gotowość do nauki szkolnej

Diagnoza wstępna/końcowa

 

Program do diagnozowania i obserwacji dzieci w przedszkolu MAC

Arkusze diagnostyczne

IX 2011

V 2012

 

 

Adaptacja do warunków przedszkola dzieci 3-letnich

Obserwacja

 

 

 

 

Analiza opinii rodziców

Arkusz obserwacji

Program wspierający

 

 

 

Kwestionariusz ankiety dla rodziców

IX –XII 2011

 

 

 

 

I 2012

 

 

 

 

 

Dzieci są aktywne

Cel ewaluacji

wymagania

Szczegółowy obszar ewaluacji

Forma ewaluacji

Narzędzia

Termin

Osoba odpowiedzialna

Zgromadzenie wiedzy o  atrakcyjności  i różnorodności oferty edukacyjnej przedszkola

Aktywność i zainteresowanie dzieci podczas zajęć przedszkolnych (wykorzystanie metod aktywizujących podczas zajęć)

Obserwacja zajęć

 

 

 

Analiza opinii rodziców

Arkusz hospitacji

 

 

 

Kwestionariusz ankiety dla rodziców

Wg planu hospitacji

 

 

II 2012

 

 

 

Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans

Cel ewaluacji

wymagania

Szczegółowy obszar ewaluacji

Forma ewaluacji

Narzędzia

Termin

Osoba odpowiedzialna

Pozyskanie informacji o skuteczności wspomagania pedagogiczno-psychologicznego

Wykorzystanie przez nauczycieli wyników diagnoz do ustalenia kierunków pracy z dziećmi (w grupie i indywidualnie)

Analiza dokumentacji nauczycieli

Arkusz analizy dokumentacji nauczycieli

Wg harmonogramu kontroli

dokumentacji

 

Organizacja zespołu ds. pomocy psychologiczno -pedagogicznej

Monitoring działań nauczycieli

 

Analiza dokumentacji nauczycieli

Arkusz monitoringu

 

 

Arkusz analizy dokumentacji nauczycieli, dokumentacji specjalistów przedszkolnych

Na bieżąco

 

 

Wg harmonogramu kontroli dokumentacji

Dyrektor

 

 

Dyrektor

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin