07 Cechy Nadnaturalne.doc

(62 KB) Pobierz
Cechy Nadnaturalne

Cechy Nadnaturalne

Rzut

Cecha

Opis

1-2

Siłacz

+3 SF +1 do wartości maksymalnej

3-4

Akrobata

+3 ZR +1 do wartości maksymalnej

5-6

Szybki

+3 SZ +1 do wartości maksymalnej

7-8

Spostrzegawczy

+3 SP +1 do wartości maksymalnej

9-10

Bystry

+3 INT +1 do wartości maksymalnej

11-12

Geniusz

+3 WI +1 do wartości maksymalnej

13-14

Czarodziej

+3 UM +1 do wartości maksymalnej

15-16

Piękniś

+3 PR +1 do wartości maksymalnej

17-18

Elokwentny

+3 CH +1 do wartości maksymalnej

19-20

Twardziel

+3 ŻW +1 do wartości maksymalnej

21-22

Odporny na magię

+3 Przy rzucie na odparcie Czaru

23-24

Odporny psychicznie

+3 Przy testach psychicznych (INT)

25-26

Odporny na ból

+3 Przy testach na WT

27-28

Wytrzymały

Dwukrotnie większa wytrzymałość na zmęczenie i głód

29-30

Odp. na temperatury

Dwukrotnie większa wytrzymałość na temperatury

31-32

Odporny na choroby

Dwukrotnie większa odporność na choroby

33-34

Odporność na trucizny

Niesamowita odporność na trucizny

35-36

Odporność na gazy

Niesamowita odporność na gazy

37-38

Bystry wzrok

2xSP, ale tylko wzrok

39-40

Czuły słuch

2xSP, ale tylko słuch

41-42

Czuły węch

Węch zbliżony do psiego

43-44

Uzdrowiciel

Przywraca 2k10 PŻ 3 razy dziennie

45-46

Bezsenny

Wytrzymuje 3 razy dłużej bez snu

47-48

Telekinetyk

Przenosi przedmioty o masie do 3kg za pomocą wzroku

49-50

Telepata

Zdolność przekazywania myśli innym

51-52

Szósty zmysł

Intuicyjne wykrywanie naturalnego zagrożenia

53-54

Hipnotyzer

Potrafi zahipnotyzować

55-56

Naśladowca

Zdolność naśladowania głosów

57-58

Silny cios

Podwaja rany zadawane w walce wręcz

59-60

Celny cios/strzał

+5 do Umiejętności Bojowej +1 do wartości maksymalnej

61-62

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin