GAUCHO_CHECKLIST.docx

(287 KB) Pobierz

 



Socata Rallye 235C Gaucho SP-KNF

NORMAL PROCEDURES

 

1. PRZED ROZUCHEM

 

Owiewka kabiny                            ZAMKNIĘTA I ZABEZPIECZONA

Fotele                                          DOPASOWANE

Stery                                          ODBEZPIECZONE

Pasy                                          ZAPIĘTE

Klapy                                          SCHOWANE

Hamulec postojowy                            WŁĄCZONY

Alternator                                          WYŁĄCZONY

Iskrowniki                                          WYŁĄCZONE

Podgrzew gaźnika                            ZIMNY

 

2. ROZRUCH

 

Mieszanka                            BOGATA             

Włącznik główny                            WŁĄCZONY

Lampki sygnalizacyjne              WŁĄCZONE:               ciśnienie paliwa             

                                                                      kran paliwa

Śmigło                                          ODCIĄŻONE (mały skok)

Poziom paliwa                            SPRAWDZONY

Kran paliwa                            OTWARTY (brak sygnalizacji)

Pompa elektryczna                            WŁĄCZONA

Pompka zastrzykowa              3-4 ZASTRZYKI

Przepustnica                            OTWARTA NA 2 CM

Beacon                                          WŁĄCZONY

Otoczenie                            WOLNE

Drążek                                          MAKSYMALNIE NA SIEBIE

Rozrusznik                            WŁĄCZONY MAX. 30 SEKUND

Iskrowniki                                          PO ROZRUCHU 1+2

Ciśnienie oleju                            SPRAWDZIĆ

 

UWAGA:               Rozrusznik może pozostać zwarty maksymalnie przez 30 sekund. Odstęp pomiędzy rozruchami powinien wynosić co najmniej 1 minutę. Zabrania się włączania rozrusznika w czasie gdy śmigło obraca się.

 

3. PO ROZRUCHU

 

Obroty                                          1000 – 1200 obr/min

Alternator                                          WŁĄCZONY

Pompa elektryczna                            WYŁĄCZONA

Kran paliwa                            SPRAWDZIĆ DLA OBU ZBIORNIKÓW

Zakrętomierz                            WŁĄCZONY

Amperomierz                            NA ZIELONYM ZAKRESIE (sygnalizacja ładowania wyłączona)             

 

4. KOŁOWANIE

 

Hamulec postojowy                            ZWOLNIONY

Drążek                                           NA SIEBIE

 

5. PRÓBA SILNIKA

 

Hamulec postojowy                            ZACIĄGNIĘTY

Drążek                                          MAKSYMALNIE NA SIEBIE

Ciśnienie paliwa                            W ZIELONYM ZAKRESIE

Ciśnienie oleju                            W ZIELONYM ZAKRESIE

Temperatura oleju                            W ZIELONYM ZAKRESIE

Mieszanka                            BOGATA

             

 

 

Śmigło                                                        ODCIĄŻONE (mały skok)

Obroty maksymalne                             SPRAWDZIĆ – 2575 rpm

Przepustnica                                          ZMNIEJSZYĆ OBROTY DO 2000 rpm

Podgrzew gaźnika                                          SPRAWDZIĆ

Regulator obrotów              SPRAWDZIĆ               zaciążyć dwukrotnie do obrotów nie

                            mniejszych niż 1500 rpm

Iskrowniki                            SPRAWDZIĆ              spadek obrotów nie większy niż 175

                                          rpm, różnica nie większa niż 50 rpm

6. PRZED STARTEM

 

Pasy bezpieczeństwa                            ZAPIĘTE

Owiewka kabiny                                          ZAMKNIĘTA I ZABEZPIECZONA

Stery                                                        ODBLOKOWANE

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin