Socata Rallye 235C Gaucho SP-KNF
NORMAL PROCEDURES
1. PRZED ROZUCHEM
Owiewka kabiny ZAMKNIĘTA I ZABEZPIECZONA
Fotele DOPASOWANE
Stery ODBEZPIECZONE
Pasy ZAPIĘTE
Klapy SCHOWANE
Hamulec postojowy WŁĄCZONY
Alternator WYŁĄCZONY
Iskrowniki WYŁĄCZONE
Podgrzew gaźnika ZIMNY
2. ROZRUCH
Mieszanka BOGATA
Włącznik główny WŁĄCZONY
Lampki sygnalizacyjne WŁĄCZONE: ciśnienie paliwa
kran paliwa
Śmigło ODCIĄŻONE (mały skok)
Poziom paliwa SPRAWDZONY
Kran paliwa OTWARTY (brak sygnalizacji)
Pompa elektryczna WŁĄCZONA
Pompka zastrzykowa 3-4 ZASTRZYKI
Przepustnica OTWARTA NA 2 CM
Beacon WŁĄCZONY
Otoczenie WOLNE
Drążek MAKSYMALNIE NA SIEBIE
Rozrusznik WŁĄCZONY MAX. 30 SEKUND
Iskrowniki PO ROZRUCHU 1+2
Ciśnienie oleju SPRAWDZIĆ
UWAGA: Rozrusznik może pozostać zwarty maksymalnie przez 30 sekund. Odstęp pomiędzy rozruchami powinien wynosić co najmniej 1 minutę. Zabrania się włączania rozrusznika w czasie gdy śmigło obraca się.
3. PO ROZRUCHU
Obroty 1000 – 1200 obr/min
Alternator WŁĄCZONY
Pompa elektryczna WYŁĄCZONA
Kran paliwa SPRAWDZIĆ DLA OBU ZBIORNIKÓW
Zakrętomierz WŁĄCZONY
Amperomierz NA ZIELONYM ZAKRESIE (sygnalizacja ładowania wyłączona)
4. KOŁOWANIE
Hamulec postojowy ZWOLNIONY
Drążek NA SIEBIE
5. PRÓBA SILNIKA
Hamulec postojowy ZACIĄGNIĘTY
Ciśnienie paliwa W ZIELONYM ZAKRESIE
Ciśnienie oleju W ZIELONYM ZAKRESIE
Temperatura oleju W ZIELONYM ZAKRESIE
Obroty maksymalne SPRAWDZIĆ – 2575 rpm
Przepustnica ZMNIEJSZYĆ OBROTY DO 2000 rpm
Podgrzew gaźnika SPRAWDZIĆ
Regulator obrotów SPRAWDZIĆ zaciążyć dwukrotnie do obrotów nie
mniejszych niż 1500 rpm
Iskrowniki SPRAWDZIĆ spadek obrotów nie większy niż 175
rpm, różnica nie większa niż 50 rpm
6. PRZED STARTEM
Pasy bezpieczeństwa ZAPIĘTE
Stery ODBLOKOWANE
...
gusho