Errata do Podręcznika WFRP.rtf

(132 KB) Pobierz
ERRATA DO WHFRP

ERRATA DO  PODRĘCZNIKA GŁÓWNEGO WFRP

Porównanie errat publikowanych przez MAG S.C. oraz w piśmie TALIZMAN z podręcznikiem wydanym przez Hogshead Ltd.

i spisanie błędów nie wymienionych w MiMie:

Seji

 

Thanks go to:

Mel Tudno-Jones

(wysłał swój podręcznik WFRP całkowicie nieznanemu człowiekowi z innego kraju...)

 

Poniższa errata nie pretenduje do miana najlepszej, nieomylnej itp. Jak znajdę czas, by pogrzebać w starych MiMach, to dopisze tu także błędy z dodatków. Możecie robić z nią, co się wam podoba, ale nie zapomnijcie, że porównanie takiego stosu cyferek było bardzo wrednym zajęciem. W dowód wdzięczności nie usuwajcie podpisu pod nagłówkiem oraz nazwijcie moją xywą jakiegoś wielkiego, wrednego NPCa :P

 

STRONA                                                                                    OPIS

18                            Tabela podstawowych profesji Łotra. Zamiast RZEZIMIESZEK powinno być OPRYCH.

21                                                                                    APTEKARZ

Sz

WW

US

S

Wt

Żyw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

 

 

 

 

 

+1

 

 

+10

 

+10

 

 

 

29                                                                                    NOWICJUSZ

Sz

WW

US

S

Wt

Żyw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

 

 

 

 

 

+1

+10

 

 

 

 

+10

+10

+10

31                            Pilot. Zamiast wyjścia na Reketera powinno być wyjście na GAWĘDZIARZA

32                            Poganiacz Mułów. Zamiast 25% szans na opiekę nad zwierzętami powinno być               25%                                           SZANS NA TRESURĘ

35                            Skryba. Zamiast wyjścia na Podrabiacza Monet powinno być wyjście  na FAŁSZERZA

40                                                                                    ZABIJAKA

Sz

WW

US

S

Wt

Żyw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

 

+10

 

+1

 

+2

+10

+1

 

 

 

+20

 

 

40                                                                                    ZABÓJCA TROLLI

Sz

WW

US

S

Wt

Żyw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

 

+10

+10

+1

 

+4

+10

+1

+10

 

 

+20

 

 

41                            Złodziej - włamywacz. Nie powinno być umiejętności WYKRYCIE MAGICZNEGO                                           ALARMU

42                            Zielarz. Nie powinno być wyjścia na UCZNIA MEDYKA

42                                                                                    ŻAK

Sz

WW

US

S

Wt

Żyw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

 

 

 

 

 

+1

+10

 

 

 

+10

+10

 

+10

42                                                                                    ŻEBRAK

Sz

WW

US

S

Wt

Żyw

I

A

Zr

CP

Int

Op

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin