Plemiona_zasady.txt

(7 KB) Pobierz
Zasady
�1) Jedno konto na gracza

1.1) Ka�dy gracz mo�e zarz�dza� na jednym �wiecie dok�adnie jednym kontem (wyj�tkiem jest zast�pstwo).
1.2) Przekazanie has�a innym graczom jest zakazane. Zakazane jest r�wnie� proszenie/gro�enie/nagabywanie innych graczy o przekazanie has�a.
1.3) Przekazywanie/zamiana kont jest dozwolona i odbywa si� pod nadzorem administracji w spos�b opisany na forum.
1.4) Zabroniony jest pushing, czyli regularne wysy�anie surowc�w od gracza s�abszego do silniejszego. W odwrotnym kierunku handel regularny jest dozwolony.
�2) Wi�cej graczy z jednego po��czenia internetowego

2.1) Zabronione jest przesy�anie surowc�w, zorganizowane napady, napady na siebie i wysy�anie pomocy mi�dzy graczami z tym samym po��czeniem internetowym podczas wsp�lnego u�ytku i 24 godziny po jego zaprzestaniu.
2.2) Na serwerze z podwy�szon� pr�dko�ci� nie wolno logowa� si� na kilku kontach z jednego komputera. Grozi za to sta�a blokada na dan� rund� szybkich.
2.3) Wszystkie znane Ci osoby, graj�ce z jednego ��cza internetowego (wi�cej ni� 4 razy tygodniowo), musz� to poda� pod "Ustawienia -> Dzielenie ��cza".

�3) Zast�pstwo

3.1) Je�li gracz ma zast�pstwo, oba konta obj�te s� ograniczeniami podanymi w �2, dodatkowo z obu kont nie mo�na wysy�a� pomocy do jednego gracza. Dopiero 24 godziny po zako�czeniu zast�pstwa te akcje s� dozwolone.
3.2) Zabronione jest wykorzystywanie zast�powanego konta do w�asnych cel�w, jak na przyk�ad pushing.
3.3) Za dzia�ania zast�pcy odpowiada w�a�ciciel konta. Zast�pstwo jest oddawane na w�asn� odpowiedzialno��, administracja nie ponosi odpowiedzialno�ci i nie jest stron� w przypadku utraty konta, poniesionych strat lub nadu�ycia zaufania ze strony zast�pcy.
3.4) Osoba zast�puj�ca za wszelkie uchybienia na koncie zast�powanym odpowiedzie� mo�e tak�e swoim kontem.
3.5) Konto, na kt�rym jest zast�pstwo od minimum 2 miesi�cy oraz na kt�rym w ci�gu 4 miesi�cy w�a�ciciel konta przebywa� mniej ni� 2 miesi�ce, nie spe�nia przewidzianego celu, czyli nie s�u�y jego w�a�cicielowi do gry, w zwi�zku z czym zostanie ono skasowane.
�4) Komunikacja

4.1) Zabronione jest obra�anie innych graczy oraz administracji.
4.2) Zabronione jest u�ywanie wulgaryzm�w (r�wnie� wykropkowanych, przekr�conych oraz b�d�cymi wulgaryzmami w j�zykach obcych) w nickach, wiadomo�ciach prywatnych, profilach, nazwach (opisach) wiosek i sojuszy, oraz w ka�dych innych kontaktach pomi�dzy graczami lub graczem a administracj�. Wyj�tkiem jest forum plemienne, gdzie kwestia wulgaryzm�w i pozwolenia na ich u�ywanie nale�y do administracji tego plemienia.
4.3) Zabronione jest u�ywanie s��w/zwrot�w kontrowersyjnych, naruszaj�cych zasady wsp�ycia spo�ecznego.
4.4) Zabronione jest u�ywanie oraz propagowanie tre�ci pornograficznych w ka�dej postaci oraz link�w prowadz�cych do takich tre�ci. Dotyczy to ka�dego miejsca gry, a wi�c r�wnie� for�w plemiennych.
4.5) Gro�by i szanta�e s� dozwolone tylko w grze i mog� dotyczy� tylko gry.
4.6) Gro�by i szanta�e dotycz�ce �ycia realnego oraz podszywanie si� pod administracj� prowadz� do wykluczenia z gry. Skrajnie polityczne, pornograficzne lub w inny spos�b niezgodne z prawem wypowiedzi w grze s� surowo zabronione.
4.7) Zakazane jest przesy�anie list�w-�a�cuszk�w lub link�w do gier konkurencyjnych. Zabronione jest r�wnie� wykorzystywanie gry w celach reklamowych.
4.8) J�zykiem obowi�zuj�cym w polskiej wersji gry Plemiona jest j�zyk polski. U�ywanie innego j�zyka do komunikacji pomi�dzy graczami lub pomi�dzy graczami a administracj� jest zabronione i mo�e prowadzi� do wykluczenia konta z gry. Wyj�tkiem od zasady opisanej w punkcie 4.8 jest profil gracza - dopuszczalne w profilu jest u�ycie j�zyka angielskiego.
�5) Sprzeda� konta

5.1) Zabronione jest u�ywanie konta w celach komercyjnych. Zatem zabronione jest sprzedawanie i kupno kont, wiosek, surowc�w, wojsk itp. Zabronione jest tak�e kupowanie konta/punkt�w Premium w spos�b inny ni� za po�rednictwem zak�adki Premium -> Zakup.
5.2) Handel mi�dzy r�nymi �wiatami jest zakazany.
5.3) Bez pisemnej zgody Innogames zabronione jest porozumiewanie si� z osobami trzecimi w zakresie przekazywania lub wykorzystywania, czy ujawniania zabezpiecze� kont i danych dost�pu. Zakaz tyczy si� w szczeg�lno�ci sprzeda�y kont, surowc�w, czy uzyskiwania jakichkolwiek innych profit�w przy przekazywaniu kont lub surowc�w innej osobie. To samo dotyczy sprzeda�y danych dost�pu do kont, praw do wykorzystywania kont, oraz innych pr�b z�amania tych przepis�w.
5.4) Naruszenie tych lub innych praw, w szczeg�lno�ci praw autorskich, b�dzie wi�za�o si� ze zg�oszeniem takiego faktu odpowiednim organom i z�o�eniem oskar�enia w stosownym urz�dzie, oraz do wykluczenia z gry!
�6) Awarie i b��dy w programie

6.1) InnoGames dok�ada wszelkich stara� aby zapewni� ci�g�� dost�pno�� wszystkich us�ug. Jednak w przypadkach niezale�nych od InnoGames, niekt�re us�ugi mog� by� nie zawsze dost�pne. W zwi�zku z tym �aden u�ytkownik nie mo�e ��da� dost�pno�ci us�ug.
6.2) Dostawca us�ugi nie jest w �adnym stopniu odpowiedzialny za awarie serwera, wady oprogramowania, oraz w�amania wynikaj�ce ze strony u�ytkownika.
6.3) Wyst�powanie wszelkich niedogodno�ci dla u�ytkownika wynikaj�cych z awarii serwera, wad oprogramowania, w�amania nie upowa�nia u�ytkownika do ��dania przywr�cenia jego/jej stanu konta przed zaistnieniem tej sytuacji.
6.4) Ka�dy gracz jest zobowi�zany do niezw�ocznego zg�aszania b��d�w do Supportu. Wykorzystywanie b��d�w jest karane.
�7) Boty

7.1) Gra� mo�na tylko u�ywaj�c znanych przegl�darek. Boty, rozszerzenia przegl�darek lub inne programy automatyzuj�ce przebieg gry lub blokuj�ce reklamy s� niedozwolone.
7.2) W pasku skr�t�w mo�na umie�ci� polecenia JavaScript. Polecenia te mog� obs�ugiwa� formularze (np. w koszarach wojska, kt�re maj� zosta� zrekrutowane) i wykonywa� maksymalnie jedn� akcj� w grze na jedno klikni�cie (np. rekrutacja wojsk).
7.3) Dodatkowe skrypty rozszerzaj�ce funkcjonalno�� przegl�darki (np. Skrypty do rozszerzenia Greasemonkey) nale�y zawsze zg�asza�.
7.4) Zabronione s� skrypty, kt�re daj� zalety konta premium.
�8) Usuni�cie konta oraz kary

8.1) Konto mo�e zosta� z r�nych powod�w zablokowane lub usuni�te. Usuni�cie mo�e nast�pi� automatycznie, je�eli nie logowa�o si� d�u�ej ni� czterna�cie dni.
8.2) Konto mo�e zosta� zablokowane w przypadku stwierdzenia nieprzestrzegania niniejszego regulaminu. Kara nak�adana jest zgodnie z Tabel� kar.
8.3) Tabela kar jest integraln� cz�ci� Regulaminu gry i okre�la zasady i kary stosowane wobec graczy �ami�cych Regulamin.
8.4) Gracz ma prawo do sprzeciwu. Sprzeciw nale�y nades�a� do o�miu dni po blokadzie konta. Administracja zastrzega sobie prawo do nie wzi�cia pod uwag� sprzeciwu nades�anego po tej dacie. W razie braku sprzeciwu, konto zostaje skasowane.
8.5) Je�li blokada jest kar� za posiadanie wi�cej ni� jednego konta w �wiecie nale�y przes�a� sprzeciw tylko z jednego konta.
8.6) Je�li konto zostanie zablokowane za z�amanie regulaminu, konto premium nie jest zwracane ani przed�u�ane. R�wnie� jego koszty nie s� zwracane.
8.7) W uzasadnionych przypadkach (na przyk�ad dzia�ania na szkod� gry) Administracja ma prawo wykluczy� z gry konto gracza z powod�w innych ni� podane w powy�szym regulaminie.
�9) Pozosta�e zasady

9.1) Na forum gry jest dost�pny regulamin rozszerzony w swej tre�ci o przyk�ady jego interpretacji. Nie jest to odr�bny regulamin, przyk�ady maj� za cel jedynie u�atwi� zrozumienie zasad Regulaminu i nie stanowi� jego zmiany.
9.2) Administracja zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu oraz tabeli kar w dowolnym czasie, po wcze�niejszym poinformowaniu graczy o tre�ci planowanych zmian.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin