zostan-superpartnerem.pdf
(
462 KB
)
Pobierz
345415592 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
"Zostań SuperPartnerem"
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 10.05.2008
Tytuł: Zostań SuperPartnerem — fragment utworu
Autor: Krzysztof Abramek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.....................................................................................7
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI?
.
...............................................10
Rodzaje programów partnerskich
.
.............................................. 11
Czy/ile można na tym zarobić?
.
................................................ 13
PODSTAWY PRAWNE
.
...................................................................15
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES!
.
..........................................17
PRZYGOTUJ SIĘ
.
.......................................................................19
PRZEDE WSZYSTKIM POTRZEBUJESZ PLANU DZIAŁANIA
.
...................... 20
Materiały szkoleniowe i marketingowe
....................................... 20
MOTYWACJA
.............................................................................23
WIEDZIAŁEM, ŻE TEGO NIE ZROBISZ
…..............................................27
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ!
.
................................................................28
LISTA TYPU OPT-IN
.
................................................................... 28
BUDOWA BAZY SUBSKRYBENTÓW
.
.................................................. 30
Personalizacja
.
..................................................................... 33
Follow-up – klucz do sukcesu
.
....................................................35
Wydawaj e-zin
.
.....................................................................40
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM
.
..........................................44
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI ZAMIEŃ PASJĘ NA GOTÓWKĘ
.
.....................46
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ
.
................................................................48
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW
.
...........................................................53
BĄDŹ INNY
.
..............................................................................57
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI
...............................................................63
TWORZENIE OFERT
....................................................................65
Słowa
.
................................................................................ 67
Słowa kreujące sprzedaż
.
....................................................... 69
Ekscytujące nagłówki
.
............................................................ 71
Reguła Białej Przestrzeni
.
....................................................... 75
Krótkie sentencje
.
................................................................. 76
Wywołaj akcję
.
..................................................................... 76
Trenuj i ćwicz
.
..................................................................... 77
Zastosuj UPO
.
...................................................................... 78
Podglądaj innych
.
................................................................. 79
Opowiedz o własnych doświadczeniach
.
..................................... 80
Zacytuj innych
.
.................................................................... 81
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA
.............................................................83
2 miesiąc
.
............................................................................ 83
6 miesiąc
.
............................................................................ 85
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ
.
...........................................87
MINISTRONY
.
............................................................................93
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY
.
................................................96
MONITORUJ
.
............................................................................98
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE
.
..........................................101
NARZĘDZIA
.
............................................................................103
Wyszukiwarki
.
.................................................................... 103
Bannery i pochodne
.
............................................................ 104
Własne e-ziny
.
.................................................................... 106
Reklama w innych e-zinach
.
................................................... 109
Crosslinking
.
....................................................................... 109
Ebooki
.
............................................................................. 110
Tablice ogłoszeniowe
.
........................................................... 111
Stopki w e-mailach
.
.............................................................. 112
Fora dyskusyjne
.
................................................................. 115
Pop-up
.
.............................................................................. 116
Płatna reklama
.
................................................................... 117
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH
.
......................................119
PISZ BLOG
.
.............................................................................122
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI?
.
...........................................125
Kryteria wyboru programów partnerskich i MLM-ów
.
.................... 126
Unikaj systemów piramidalnych
.............................................. 133
Ponzi
.
............................................................................... 135
Matryce
.
............................................................................ 138
Z KIM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ
.
.......................................................142
Złote Myśli
.
......................................................................... 142
Best-Class
.
......................................................................... 144
Nextranet
.
.......................................................................... 144
CnebPoints
.
....................................................................... 145
ESCPartners
.
...................................................................... 147
DobryEbook
.
...................................................................... 148
Escape Magazine
.
................................................................ 149
Klub Zixo
.
.......................................................................... 150
Matsol
.
............................................................................. 151
PROGRAMY PARTNERSKIE I FINANSE
..............................................154
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE
.
........................................................156
NIE TYLKO PIENIĄDZE
.
...............................................................158
Systemy wymiany linków
.
...................................................... 158
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ!
.
.........................................................161
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP
.
...........................................................164
STWÓRZ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI
.
.......................................172
Przykłady
.
......................................................................... 172
ZAINWESTUJ W SIEBIE!
.
.............................................................174
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY
.
.................................................. 175
ARTYKUŁY
.
............................................................................176
Domowe biznesy
.
................................................................ 181
Czy Internet potrzebuje network marketingu i vice versa?
.
............ 186
Siła biznesów rekomendacyjnych, czyli dźwignia czasu
.
................ 194
Targeting, czyli tłusta część rynku
.
........................................... 198
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa, to 6 godzin poświęć na
ostrzenie piły”
.
................................................................... 204
Twoja nisza
.
....................................................................... 210
Samolubni, ważni i docenieni
.
................................................ 215
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie
.
.................................. 220
TYLKO DLA AMBITNYCH
.
.............................................................230
LICENCJA
.
..............................................................................233
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
.
..............................................236
Plik z chomika:
edukacyjny
Inne pliki z tego folderu:
e-biznes-jako-sposob-na-sukces.pdf
(593 KB)
najwazniejsze-narzedzia-w-ebiznesie.pdf
(661 KB)
kurs-usability.pdf
(3532 KB)
niezawodne-strategie-wygrywania-w-sieci.pdf
(1206 KB)
podrecznik-dla-partnerow-o-sprzedazy-na-allegro.pdf
(1740 KB)
Inne foldery tego chomika:
Dla dorosłych
medytacja
mowa zależna
prawa życia
rozwój
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin