zostan-superpartnerem.pdf

(462 KB) Pobierz
345415592 UNPDF
345415592.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 10.05.2008
Tytuł: Zostań SuperPartnerem — fragment utworu
Autor: Krzysztof Abramek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
345415592.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP .....................................................................................7
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI? . ...............................................10
Rodzaje programów partnerskich . .............................................. 11
Czy/ile można na tym zarobić? . ................................................ 13
PODSTAWY PRAWNE . ...................................................................15
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES! . ..........................................17
PRZYGOTUJ SIĘ . .......................................................................19
Materiały szkoleniowe i marketingowe ....................................... 20
MOTYWACJA .............................................................................23
WIEDZIAŁEM, ŻE TEGO NIE ZROBISZ …..............................................27
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ! . ................................................................28
LISTA TYPU OPT-IN . ................................................................... 28
BUDOWA BAZY SUBSKRYBENTÓW . .................................................. 30
Personalizacja . ..................................................................... 33
Follow-up – klucz do sukcesu . ....................................................35
Wydawaj e-zin . .....................................................................40
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM . ..........................................44
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ . ................................................................48
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW . ...........................................................53
BĄDŹ INNY . ..............................................................................57
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI ...............................................................63
TWORZENIE OFERT ....................................................................65
Słowa . ................................................................................ 67
Słowa kreujące sprzedaż . ....................................................... 69
Ekscytujące nagłówki . ............................................................ 71
Reguła Białej Przestrzeni . ....................................................... 75
Krótkie sentencje . ................................................................. 76
Wywołaj akcję . ..................................................................... 76
Trenuj i ćwicz . ..................................................................... 77
Zastosuj UPO . ...................................................................... 78
Podglądaj innych . ................................................................. 79
Opowiedz o własnych doświadczeniach . ..................................... 80
Zacytuj innych . .................................................................... 81
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA .............................................................83
2 miesiąc . ............................................................................ 83
6 miesiąc . ............................................................................ 85
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ . ...........................................87
MINISTRONY . ............................................................................93
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY . ................................................96
MONITORUJ . ............................................................................98
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE . ..........................................101
NARZĘDZIA . ............................................................................103
Wyszukiwarki . .................................................................... 103
Bannery i pochodne . ............................................................ 104
Własne e-ziny . .................................................................... 106
Reklama w innych e-zinach . ................................................... 109
Crosslinking . ....................................................................... 109
Ebooki . ............................................................................. 110
Tablice ogłoszeniowe . ........................................................... 111
Stopki w e-mailach . .............................................................. 112
Fora dyskusyjne . ................................................................. 115
Pop-up . .............................................................................. 116
Płatna reklama . ................................................................... 117
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH . ......................................119
PISZ BLOG . .............................................................................122
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI? . ...........................................125
Unikaj systemów piramidalnych .............................................. 133
Ponzi . ............................................................................... 135
Matryce . ............................................................................ 138
Z KIM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ . .......................................................142
Złote Myśli . ......................................................................... 142
Best-Class . ......................................................................... 144
Nextranet . .......................................................................... 144
CnebPoints . ....................................................................... 145
ESCPartners . ...................................................................... 147
DobryEbook . ...................................................................... 148
Escape Magazine . ................................................................ 149
Klub Zixo . .......................................................................... 150
Matsol . ............................................................................. 151
PROGRAMY PARTNERSKIE I FINANSE ..............................................154
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE . ........................................................156
NIE TYLKO PIENIĄDZE . ...............................................................158
Systemy wymiany linków . ...................................................... 158
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ! . .........................................................161
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP . ...........................................................164
STWÓRZ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI . .......................................172
Przykłady . ......................................................................... 172
ZAINWESTUJ W SIEBIE! . .............................................................174
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY . .................................................. 175
ARTYKUŁY . ............................................................................176
Domowe biznesy . ................................................................ 181
Targeting, czyli tłusta część rynku . ........................................... 198
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa, to 6 godzin poświęć na
ostrzenie piły” . ................................................................... 204
Twoja nisza . ....................................................................... 210
Samolubni, ważni i docenieni . ................................................ 215
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie . .................................. 220
TYLKO DLA AMBITNYCH . .............................................................230
LICENCJA . ..............................................................................233
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI . ..............................................236
Zgłoś jeśli naruszono regulamin