Silnik musi być nagrzany, minimum 60 stopni, najlepiej 90.1/ odkręcasz pod samochodem śrubę wewnątrz większej śruby i zlewa się ok 1 litra oleju.2/ odkręcasz tą wiekszą śrubę w której jest otwór po poprzedniej śrubie i zlewa się ok 2 litrów oleju.czyli razem ok 3 litrów oleju ze skrzyni.3/ gdy olej zlewa się spokojnie ze skrzyni- w tym czasie wyciągasz filtr powietrza wraz z obudową.4/ pod obudową filtra na skrzyni biegów widzisz wybierak biegów i obok jest śruba (duża) na torx.Odkręcasz tą śrubę i tam nalejesz 3 litry oleju po uprzednim zakręceniu z dołu śruby spustowej i w niej śruby przelewowej.5/ śruby na dole masz zakręcone, olej wlany od góry ( 3 litry), zakładasz obudowę filtra i składasz górę na gotowo (nie zapomnij o podłączeniu wtyczek od przepływomierzy).Uruchamiasz silnik i trzymając nogę na hamulcu przerzucasz z P na D, z P na R i tak kilka razy, może z 10 razy przerzucając wolno.6/ Potem przejedz się samochodem nagrzewając silnik i wróć na kanał z ciepłym silnikiem NIE WYŁĄCZAJĄC SILNIKA!!!.7/ Teraz ważne - odkręć małą śrubkę z dołu (przelewową znajdującą się w dużej śrubie) i całkiem wyciągnij ją aby lał się pełny strumień (SILNIK CAŁY CZAS WŁĄCZONY). Przez ułamek chwili będzie lał się pełny strumień który zacznie się obracać i przerywać - wtedy przykładasz śrubę i zakręcasz - stan oleju masz prawidłowy.I to wszystko:)Wymianę tą możesz powtórzyć, aby zwiększyć ilość procentową czystego oleju w skrzyni.
Aisin Warner TF-80SC (AM6).MOBIL JWS 3309
Valvoline MaxLife ATF
TransWay S DX III J
bombelo