The Player (1992) XviD.txt

(82 KB) Pobierz
00:00:03:www.NapiProjekt.pl - nowa jakoć napisów.|Napisy zostały specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.
00:00:07:Oglšdaj legalnie, polecaj i zarabiaj  Vodeon.pl
00:00:09:Tłumaczenie: pluschen
00:00:13:Cisza na planie.
00:00:16:Scena pierwsza, ujęcie dziesište.|Klaps.
00:00:28:I... akcja!
00:00:32:Biuro Joela Levisona.
00:00:34:- Przykro mi, nie ma go jeszcze.|Chce pan zostawić zostawić wiadomoć?
00:00:37:- Panie Levy, przekażę, że pan dzwonił.|- Nigdy tak nie mów.
00:00:40:Jest na konferencji, na spotkaniu.|Zawsze jest.
00:00:43:- Kto to był?|- Larry Levy.
00:00:47:Przyszło dzi co ważnego?
00:00:50:- Nie wiem. Poczta jako się spónia.|- No to id zobacz. Już!
00:00:53:Chcę jš mieć zanim on się pojawi.
00:01:11:Griffin, czeć. Adam Simon.
00:01:15:Mielimy się spotkać w |przyszłym tygodniu, ale--
00:01:18:- Nie wiedziałem.|- Chciałem panu zaszczepić pewien pomysł.
00:01:22:- Jestem umówiony.|- Proszę sobie wyobrazić co takiego.
00:01:25:Jest pewna planeta w dalekiej przyszłoci,| z dwoma słońcami
00:01:27:- Dwiema słonicami?|- Nie, słońcami. Wielkie tarcze słoneczne.
00:01:30:Przedstaw ten pomysł Bonnie Sherow.
00:01:32:Filmy jakie teraz się robi sš jak z MTV. |Cięcie, cięcie, cięcie.
00:01:35:Scena otwierajšca "Dotyk zła" |miała szeć i pół minuty.
00:01:39:- Szeć i pół minuty?|- Trzy albo cztery, nieważne.
00:01:41:Cały film był ustawiony pod to|jedno ujęcie z jazdy.
00:01:45:Mój ojciec był szefem ekipy |zdjęciowej przy tym ujęciu.
00:01:47:A co z  "Absolute Beginners"?|Tam też było niezwykłe ujęcie.
00:01:51:- Nie słyszałem o tym.|- To angielski film.
00:01:59:- Podaj mi Peligrino.|- Mam Calistoga.
00:02:02:- Buck, jak się masz?|- Dobrze. A ty?
00:02:04:- Dobrze. Co masz dla mnie?|- Ok, leci tak.
00:02:09:- "Absolwent", częć ll.|- O, dobrze.
00:02:12:Słuchaj, trzech głównych aktorów|wcišż mamy.
00:02:15:Dustin Hoffman, Anne Bancroft,|Katharine Ross, 25 lat póniej.
00:02:20:Więc mamy trzy główne postaci,|Ben, Elaine i Pani Robinson.
00:02:25:Ben i Elaine sš po lubie, nadal.
00:02:27:Żyjš gdzie w wielkim, dziwnym domu |w północnej Kalofornii.
00:02:32:I Pani Robinson|mieszka tam z nimi...
00:02:35:ale jako, że jest w podeszłym |wieku, miała wylew...
00:02:40:i nie może mówić.
00:02:42:- To będzie zabawne?|- Będzie mieszne. Mroczne, dziwne i zabawne.
00:02:46:I z wylewem.|Może to nie wylew.
00:02:49:Nie wiem co to może być.|Jaki rodzaj choroby po prostu.
00:02:52:Stara siedzi u siebie w sypialni na górze|i podsłuchuje wszystko co się dzieje.
00:02:55:Majš córkę, która włanie ukończyła college.
00:02:58:Ma dwadziecia dwa, dwadziecie trzy lata,|podobna do Julii Roberts.
00:03:03:Przepraszam.|Co mam zrobić z tymi scenariuszami?
00:03:05:Majš trafić do Bonnie. I zapytaj ochronę jak |Adam Simon dostał się na teren wytwórni.
00:03:10:- Chciałbym wiedzieć.|- Adam Simon? Dobrze.
00:03:14:Julia Roberts przyjeżdża do domu,|ich córka, absolwentka.
00:03:18:I oto ona: jako nowy absolwent.
00:03:19:Griffinowi się spodobało.|Chciał, żebym to dla ciebie zrobił.
00:03:22:- To zgraja rozbitków.|- Zanotuj to dla mnie.
00:03:28:Nie nadšżam.|Napisz mi to.
00:03:31:Tu nie chodzi o słowa.|Musisz to sobie zwizualizować.
00:03:37:Jimmy, wszystko w porzšdku?|Co się stało?
00:03:43:- Wszystko dobrze?|- Nazywam się Jimmy Chase.
00:03:48:Wyjechał znikšd, wpakował mi się prosto |pod brykę. Nie widziałem go.
00:03:57:- Adam Simon.|- Jak się masz?
00:04:09:Rebecca DeMornay.|Rzeczywicie lepiej wyglšdasz.
00:04:12:- Nie jestem Rebecca DeMornay.|- No to do ciebie nie oddzwoniš.
00:04:15:Dziękuję bardzo.
00:04:17:Wiesz gdzie jest biuro |Joela Levisona?
00:04:20:Szefa studia?
00:04:23:To bardzo poruszajšce. |Wyrwie wam to serca.
00:04:25:To jest miejsce, gdzie zapadajš decyzje czy projekt |dostanie zielone czy czerwone wiatło.
00:04:30:Mamy zamiar robić 17 obrazów, może więcej.|Wszystkie używajšc sprzętu Sony.
00:04:34:Domo arigato dla produktów Sony.
00:04:37:Jeli będziecie chcieli, żeby kto z wami |zjadł sashimi, proszę dać mi znać.
00:04:48:Korek od strony Malibu|był okropny.
00:04:50:- Dzień dobry, Joel.|- Sandy, zaparkuj samochód.
00:04:54:Dzień dobry Marty, Annie.
00:04:58:- Co te japiszony tu robiš?|- O czym oni mówiš? Mózg się zwija.
00:05:03:Bank nas przyciska. |Syn Goldmana przylatuje z Bostonu.
00:05:06:Nie podoba mi się to.
00:05:08:Reggie Goldman to miernota.|Nie mówisz poważnie.
00:05:11:Zapowiadajš się tutaj zmiany. |Tak się zwykle zaczyna.
00:05:16:Tak się stało w Paramount|trzy lata temu.
00:05:18:Teraz przechodzi przez to Columbia.
00:05:21:Słyszałem, że szukamy |kogo na miejsce Griffina.
00:05:23:Griffina? Nie mogę w to uwierzyć.|Kto to miałby być?
00:05:25:Burke albo Patrick.|Może Larry Levy.
00:05:29:Chcę wiedzieć, |dlaczego ochrona jest taka nieudolna.
00:05:33:Porozmawiamy póniej.|Mam teraz spotkanie.
00:05:36:Słuchaj, mów dalej.
00:05:38:- To o gwiedzie telewizyjnej, która jedzie na safari.|- Gwiazda telewizyjna w filmie kinowym?
00:05:43:- Gwiazda telewizyjna grana przez aktora filmowego.|- Gwizda filmowa gra gwiazdę telewizyjnš.
00:05:48:- Michelle, Bette, Lily.|- Dolly Parton byłaby dobra.
00:05:53:- Lubię Goldie.|- wietnie, bo mamy dobre stosunki.
00:05:58:Goldie jedzie do Afryki.
00:06:01:- Zostaje znaleziona przez to plemię takie.|- Tych małych ludzi.
00:06:06:Zostaje znaleziona i otoczona uwielbieniem.
00:06:09:To jak "Bogowie muszš być szaleni",| tylko że butelka Coli jest aktorkš.
00:06:14:Tak. To jak "Pożegnanie z Afrykš" |połšczone z "Pretty Woman".
00:06:17:Musi zdecydować czy woli |prowadzić swój telewizyjny show...
00:06:20:czy ratować plemię.
00:06:23:- Gdzie jest biuro Milla Griffina?|- Tam.
00:06:26:- Pan jest Martinem Scorsese!|- Nie, ale znam Harvey'a Keitela.
00:06:29:Wiem, że tak. |Uwielbiam "Przylšdek strachu".
00:06:33:Mój staruszek pracował dla Hitchcocka.
00:06:35:"Lina" to arcydzieło.
00:06:38:Historia nie była za specjalna. |Nakręcił wszystko bez cięć.
00:06:41:Nienawidzę tych: "cięcie, cięcie, cięcie!"
00:06:43:No a co z Bertoluccim, wietne ujęcie |z Winger w "Pod osłonš nieba"?
00:06:48:Nie widziałem.
00:06:54:- Byłam tu od 8:00.|- Starałam ci się załatwic tę robotę.
00:06:58:- Z kim była?|- Z Alanem Rudolphem.
00:07:02:- Co ty z nim robisz?|- Zaprosił mnie na kawę.
00:07:07:Jeste mojš asystentkš.|Nie możesz angażować się z pisarzami.
00:07:09:Nie zaangażowałam się. Słuchałam |jego niesamowitych pomysłów.
00:07:12:To interesujšce.|Jaki masz pomysł na całoć?
00:07:15:- Polityka cię przeraża?|- Polityka mnie nie przeraża.
00:07:18:Radykalna polityka mnie przeraża.|Polityczna polityka też.
00:07:21:To jest o spolegliwej radykalnej polityce,|ale zabawne.
00:07:25:- Zabawna polityczna historyjka. |- Ale też thriller, wszystko na raz.
00:07:29:- O czym to jest?|- Chcę Bruce'a Willisa. Mogę z nim pogadać.
00:07:33:To jest historia o złym senatorze.
00:07:37:Podróżuje po kraju na koszt |państwa, jak kiedy Sununu.
00:07:42:To złoliwy, polityczny thriller komediowy.
00:07:44:Tak, ale ma jaja w odpowiednim miejscu.|Tak czy siak, senator ma wypadek.
00:07:49:I staje się jasnowidzem, |jak jakie medium.
00:07:54:Więc to metapsychiczny polityczny |thriller komediowy z jajami.
00:07:57:Z jajami, może trochę jak |"Duch spotyka kandydata Manchuriana".
00:08:02:- Mów dalej, słucham.|- Zaczyna czytać ludziom w mylach.
00:08:05:A kiedy dostaje się do umysłu |prezydenta, tam nic nie ma.
00:08:10:- Co podać?|- Piwo, proszę.
00:08:12:- Nie mamy piwa.|- Czerwone wino.
00:08:17:Oczywicie na końcu kto ginie.|Tak się dzieje w politycznych thrillerach.
00:08:22:- Biuro Griffina Milla.|- Czy może mnie pani przełšczyć?
00:08:26:- Mogę spytać kto dzwoni?|- Chcę rozmawiać z Griffinem Millem.
00:08:30:Jest teraz na spotkaniu. Proszę podać |nazwisko, pan Griffin oddzwoni.
00:08:34:- Słucham?|- Oddzwoni do mnie?
00:08:37:- Wiesz ile razy już to słyszałem?|- Kto mówi?
00:08:41:- Jeli do mnie nie oddzwoni--|- Kto to był?
00:08:44:- Nie wiem. Nie przedstawił się.|- Jak to?
00:08:47:Nie wiem jak to obsadzisz.|Główna rola to 50-letni cyrkowiec. Kobieta.
00:08:52:Daj mi poczytać omówienie.
00:08:55:Nadal jestemy umówieni na |lunch z Aaronem Campem?
00:08:58:- O której?|- Umówiłam na 1:00.
00:09:01:- Zły dzień?|- Ma blokadę twórczš.
00:09:06:Masz spotkanie z Hutterem |i Frankiem South dzi o 3:00.
00:09:09:Będę tutaj. Wprowad poranne |spotkania do komputera. Dzięki.
00:09:15:- Idziesz już?|- Idę na spotkanie z Levisonem.
00:09:17:Zamów dla mnie sałatkę Caesar| i Crystal Geyser.
00:09:29:O 5:00? Dzięki, Sandy.
00:09:32:Czeć, Sandy.
00:09:34:Nie możesz tam wejć!|Ma spotkanie.
00:09:39:W porzšdku, Celia.
00:09:42:Chyba nie poznałe Rega Goldmana.|Znasz jego ojca, Harvey'a.
00:09:46:Tak, oczywicie. Czeć, Reg.|Z banku w Bostonie.
00:09:50:- Reg przyjechał na kilka tygodni.|- wietnie. Biznes czy rozrywkowo?
00:09:55:Po trochu z każdego, mam nadzieję.
00:09:57:Reg myli o produkcji.
00:09:59:Naprawdę?
00:10:01:Tak. Ciekawa praca, |prawda, Griffin?
00:10:04:Zagrałbym w tenisa.|Grasz w tenisa?
00:10:06:Tenisa? Nie.
00:10:09:- Jestem zbyt zajęty.|- Pytałem Waltera.
00:10:11:Znasz Meg Ryan?
00:10:14:Spotyka się z kim?
00:10:17:Tak, Reg. Jest zamężna.
00:10:21:Cholera.
00:10:22:A Winona Ryder?
00:10:25:Wiesz, Walter jest facetem, |z którym można pogadać.
00:10:30:Walter ma telefon kaażdego.
00:10:32:- Masz co ważnego?|- Nie. Jeste naprawdę zajęty.
00:10:36:Chcę ten numer, |cholera, chcę ten numer.
00:10:40:A co z tš? |Zrobiła już co?
00:10:45:Celia.
00:10:47:Griffin, nie pytaj.
00:10:51:Nie pytaj, bo nie wiesz?|Albo nie pytaj, bo nie chcę wiedzieć?
00:10:55:Po prostu nie pytaj.
00:10:58:Jeli martwisz się |Reggiem Goldmanem, to przestań.
00:11:03:Ale bšd dla niego miły. |...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin