Mydelka[1].docx

(15 KB) Pobierz
Asertywność

Mydełka

Streszczenie

 

 

Cel

 

 

Forma pracy

 

Typ

 

 

Uczestnicy

 

Materiały

 

Czas trwania

 

Procedura

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dwóch ochotników odczytuje korespondencję gościa hotelowego
z pracownikami hotelu.

 

Ukazanie, jak w wyniku nieprzemyślanych działań i braku porozumienia można – mimo najlepszych chęci – doprowadzić klienta do wściekłości.

 

Praca w całej grupie.

 

Ćwiczenie pobudzające.

Przełamywanie lodów.

 

Pracownicy zajmujący się obsługą klienta.

 

Dwa egzemplarze formularza „Mydełka”.

 

10 minut lub więcej, w zależności od potrzeby.

 

1.                            Poproś, aby dwie osoby zgłosiły się na ochotnika. Ochotnicy powinni usiąść twarzami do grupy. Daj każdemu z nich egzemplarz formularza „Mydełka”. Niech pierwszy z ochotników odczytuje listy gościa hotelowego (wydrukowane pismem prostym), a drugi –
– pracowników hotelu (wydrukowane kursywą).

2.                            Życz wszystkim dobrej zabawy.



©   Copyright by Graham Roberts-Phelps 2000. Authorized translation from the English language edition published by Gower Publishing Limited

©   Copyright for the Polish edition by Oficyna Ekonomiczna, Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych Sp. z o.o. 2003

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin