Zachowanie: Marcel jest miły, sympatyczny, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi. Na ogół zgodnie z nimi współdziała. Nie umie jednak przyznać się do winy, jeśli postąpi niewłaściwie, często „zamyka się w sobie”. Zachowuje odpowiedni dystans w kontaktach z dorosłymi. Właściwie reaguje na polecenia nauczyciela. Zazwyczaj stosuje zwroty grzecznościowe i zachowuje się stosownie do sytuacji. Systematycznie i nie zawsze punktualnie uczęszcza na zajęcia. Na lekcji pracuje sprawnie, stara się być aktywny. Często jest nieprzygotowany do zajęć.
Zajęcia edukacyjne: Uczeń rzadko wypowiada się samorzutnie, posługuje się pojedynczymi wyrazami i krótkimi zdaniami. Stara się dobierać słowa i wyrażenia adekwatne do danego rodzaju wypowiedzi. Czyta głoskami i sylabami. Porządkuje zdania w rozsypance zdaniowej zgodnie z kolejnością zdarzeń. Przepisuje tekst z nielicznymi błędami. Zazwyczaj nie stosuje poznanych reguł ortograficznych. Potrafi samodzielnie ułożyć krótką wypowiedź. Dobrze rozumie samodzielnie czytany tekst. Z pomocą nauczyciela rozpoznaje czasowniki i rzeczowniki oraz tworzy ich liczbę pojedynczą i mnogą. Porównuje liczby; rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo; o tyle mniej, o tyle więcej. Dodaje i odejmuje liczby w zakresie 100 bez przekraczania progu dziesiątkowego w pamięci. Zazwyczaj samodzielnie rozwiązuje i układa zadania tekstowe. Myli się przy odczytywaniu godzin na zegarze, poprawnie wykonuje obliczenia kalendarzowe. Zna dni tygodnia, nazwy miesięcy, pór roku. Potrafi dokonać pomiaru posługując się linijką. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku. Wskazuje jadalne części warzyw i zna sposoby ich wykorzystania w odżywianiu ludzi. Chętnie podejmuje się działań plastyczno-technicznych, ale nie zawsze dba o staranność i estetykę. Najczęściej nie śpiewa poznanych piosenek. Jest sprawny ruchowo, prawidłowo wykonuje pokazane ćwiczenia. Na zajęciach ruchowych jest zdyscyplinowany.
Język angielski: Uczeń opanował materiał w stopniu dobrym. Na zajęciach pracuje z niewielką pomocą nauczyciela.
Wskazania: Utrwalenie poznanych zasad ortograficznych, rozwiązywanie zadań tekstowych, mnożenie i dzielenie w zakresie 30, wskazywanie rzeczowników i czasowników, doskonalenie techniki czytania.
Religia: dobry
.........................................
Wychowawca
Pentelinka