00:00:01:informacja filmu: 0x0 25.0 fps 0 B |/ SubEdit b. 4072 (http://subedit.com.pl)/ 00:01:44:ASTRONAUT ACADEMY 00:01:59:Smiga? 00:02:02:Sprawy? 00:02:05:Börst? 00:02:09:Pirx? 00:02:13:Gdzie Pirx jest uczniem? 00:02:23:PIRX'S ADVENTURES 00:02:32:Bazował na Stanislaw | prace Lem napisane około: 00:02:42:Rzucić: 00:03:20:Część 1. 00:03:24: * Egzamin Dyplomu * 00:03:30:Gdzie Pirx jest uczniem? 00:03:35:Jestem tutaj, pan profesora! 00:03:37:Spóźniasz się, niż zawsze. 00:03:51:Temat zawodu naszego dzisiaj: 00:03:54:Zachowanie w przestrzeni 00:03:58:Uczeń Pirx! 00:04:02:Co zrobiłbyś, jeżeli... 00:04:04:podczas kosmicznej usługi... 00:04:07:czy trafiłbyś na statek | cudzoziemskiej kosmicznej usługi? 00:04:12:Zbliżyłbym się do tego. 00:04:14:Bardzo dobry.| I następny? 00:04:19:Przestanę . 00:04:20:I? 00:04:23:- Wprowadziłbym siebie |- wprowadziłbym siebie 00:04:29:dzwonisz mnie jutro | z twoją w locie książką. 00:04:35:Uczeń Börst? 00:04:42:Cytuję to paragrafy z | zachowanie w przestrzeni. 00:04:47:Artykuł "1", punkt "", paragraf "1". 00:05:04:Pirx? 00:05:05:Uczeń Pirx? 00:05:08:- Byłem słyszalny tak, twój próbny lot będzie jutro |-Bawić się z twoją starą panią. 00:05:13:Uczeń Pirx? 00:05:17:Lecisz jutro. 00:05:19:Szczęśliwe latanie! I, jeżeli zrobiłbyś | spotkać tych obcych przypadkowo... 00:05:25:nie zapominaj wprowadzić do nich. 00:05:35:Że zły, że z Börst | ty egzamin razem. 00:05:38:Możesz cieszyć się obok tego wspaniałego | doskonała istota, jeżeli stać się drugiej klasy. 00:05:44:Jeżeli zupełnie napada stary. 00:05:46:On jest komputerem | będąc spowodowany na dwóch stopach. 00:05:49:On jest doskonałym studentem | od jego wieku kindergartner. 00:05:53:Przypuszczalnie kiedy on urodził się... 00:05:56:na kwadratowy jeden złożył jego pieluchę. 00:05:59:Spytać to od lekarza położnik... 00:06:02:jeżeli on musi siusiać przypadkowo... 00:06:04:to jaki rodzaj odstępu... 00:06:06:w jak dużo kącie degees, na | jak balistyczna orbita, którą on powinien zrobić to. 00:06:12:Wiesz co zrobiłoby | być dobry jeden? 00:06:14:Autocue. 00:06:16:Oni znają tak każdego | przynosi autocue... 00:06:18:oni przeszukują każdego z powodu tego. 00:06:21:Być może jeżeli nasza pacha w górze | wetkalibyśmy to. 00:06:24:To jest beznadziejne. Ubiegłego roku | został schwycony już. 00:06:27:Ale wtedy... 00:06:29:Czy znasz te szkła? 00:06:30:Pokaż mnie, skąd dostałego to? 00:06:33:-Pokaż mnie!|- Fizycy zrobili to. 00:06:36:Cały coursebook jest | w tej konstrukcji. 00:06:40:Kaseta idzie naprzód, jeżeli śrubujesz to... 00:06:43:jeżeli naciskasz ten przycisk, przewija 00:06:45:jeżeli nie naciskasz tego, zatrzymania. 00:06:47:Ale, gdzie jego megafon?| W szkłach? 00:06:50:Żaden megafon. To jest | mała nagrywarka wideo. 00:06:53:Spójrz tutaj! Możesz widzieć to | lewa strona jedna ekran.... 00:06:56:zaczynasz kasetę, jeżeli oni pytają ciebie,| możesz przeczytać równania i | spoglądając profesora w oku spokojnie. 00:07:08:Zacznij to. 00:07:12:-To jest boskie.|-Od zewnętrzny, by nie widzieć niczego. 00:07:15:Wciskać przycisk teraz i | możesz widzieć, że to przewija. 00:07:21:Przestań teraz. 00:07:25:całość, d,x - x, równa,| l, n, absolutna wartość x, + c 00:07:34:Nie byłbym zdolny | zauważyć tę formułkę. 00:07:38:Wierzysz to, że i robi? 00:07:42:Dlaczego jęczysz teraz? 00:07:44:Możemy nigdy nie wykorzystać tego. 00:07:46:Dlaczego nie? 00:07:50:Ponieważ nie moglibyśmy być astronautami | jeżeli nosilibyśmy szkła. 00:08:18:Tyle od egzaminów. 00:08:21:- Mam nadzieję na twojego ogólnego edytora będzie | zaspokajany z tym wywiadem?|-Niestety nie, pan dyrektora Fabricius. 00:08:26:Mój szef powiedział, że powinienem | wziąć udziały w starcie... 00:08:30:i pozwolić mi napisać moje doświadczenia. 00:08:32:Nie mogę pozwolić tego. 00:08:33:To reportaż, byłem dalej | umieść już, wszędzie napaść. 00:08:37:Egzamin, ten egzamin. 00:08:38:Gdzieś napaść. 00:08:40:To jest niebezpieczny. 00:08:41:Dobrze, że tam będzie uzupełniony astronautami,| ale to będzie ich pierwszym niezależnym lataniem. 00:08:46:Oni nie mają doświadczenia jeszcze. 00:08:48:Chcemy napisać to tylko. 00:08:50:To jest papier młodzieży. 00:08:51:Chcemy sformułować proces | jak uczeń staje się dorosłym,| dojrzeć czyjegoś, specjalista. 00:08:59:Napaść tylko z młodzieżą | autor nie zaczynają tego człowiek. 00:09:02:Kosmiczny lot inaczej dziwny dla mnie. 00:09:07:Ponieważ mój starszy brat....... 00:09:10:Twój starszy brat? 00:09:11:Tak. Twój uczeń.| Sprawy. 00:09:16:To jest niemożliwe. 00:09:18:Nie możesz lecieć z nim. 00:09:19:Znam to. Mój szef nie pozwoliłby | mnie, by napisać o moim starszym bracie. 00:09:23:Ale, z kim będę leciał wtedy? 00:09:26:Kto powiedział to, które pozwolił twoje latanie? 00:09:33:Powiedziałeś to że.... 00:09:35:Nie mogę lecieć z nim. 00:09:39:I, jeżeli z nim nie ... 00:09:41:to znaczą to, że z coś innego tak. 00:09:44:Nie wierzę w fakt tego ty | pozbawiliby mnie tej zgody z twój. 00:09:48:Możesz być spokojny, nie będzie | zaniepokoić, mnie tylko w tle | usiądę i robię notatki. 00:09:52:Nie zrobisz notatek na tej rakiecie,| to nie statek kosmiczny spaceru, możesz być | zadowolony, jeżeli otrzymujesz powietrze. 00:09:56:To jest konieczne, by zdecydować to z | kogo, odetchnę razem. 00:10:02:Który statkiem kosmiczny kieruję się? 00:10:03:-To nie jest stojak. Przestań .|-Dobry. 00:10:10:W porządku . 00:10:13:Możesz lecieć. 00:10:15:-Z kim chcesz.|- Dziękuję. 00:10:17:Ale jestem co ciekawym możesz | napisać o tym lataniu wtedy. 00:10:25:Tutaj idziesz, dostęp do | egzaminy są tutaj. Dwaj ludzie | usiądź egzamin jutro. 00:10:29:Ja rozpoznany. Börst i Pirx 00:10:30:Czy znasz ich? 00:10:31:Kto żaden nie znałby tego uczeń Börst.| Najlepszy uczeń szkoły. 00:10:35:Geniusz matematyki,| kto rywalizował z elektronicznym kalkulatorem,| i nie znali stopień czwarty korzenia tylko 00:10:42:Lider klubu atlety uniwersytetu. 00:10:44:Zwycięzca obywatela | konkurencja tańca. 00:10:47:Ulubieniec dziewczyn.| Więc wybierasz jego? 00:10:49:Żaden.| Pirx. 00:10:54:Uczeń Pirx! 00:10:56:Aby stać zaczynanie miejsca. 00:11:10:Uczeń Börst! 00:11:28:Profesor Fabricius!| Uczeń Börst przedstawia siebie! 00:11:32:Profesor Fabricius!| Uczeń Pirx przedstawia siebie! 00:11:38:Uczeń Pirx!| Jesteś przygotowany do lecenia? 00:11:43:Co się dzieje ? Stał się bezgłośny? 00:11:44:Jestem gotowy. 00:11:46:Uczeń Börst.| Jesteś przygotowany do lecenia? 00:11:49:Jestem gotowy. 00:11:51:Studenci deklarują to, że | w ciele i duszy zdrowej? 00:11:55:Zadeklarowaliśmy. 00:11:56:Studenci! Wyznaczam ciebie pilot | pod czasem latania. 00:12:01:Zadanie: 00:12:03:Zaczynasz circumterrestrial | orbita z pionowym początkiem... 00:12:06:czekasz dwa RZ -6 typów | bezpośredni w locie statek kosmiczny ... 00:12:10:kierujesz ich daleko na księżyc... 00:12:13:upewniasz się, że oni są włączeni | miejsce celu tam wtedy... 00:12:18:wracasz na Ziemię następnie. 00:12:21:z pomocą z radiowym - i radar | prezenter wiadomości związku RAS satelita 00:12:29:Do windy! 00:13:03:Glória! 00:13:06:- Latanie Szczęścia!|- Dziękuję. 00:13:18:Powitaj! 00:13:20:Przepraszam , jestem zajęty teraz! 00:13:22:Dane manewru. 00:13:24:Początkowe przyspieszenie: 2,2 części. 00:13:30:Przyspieszenie końca: gdy 83 minut wyzerowuje. 00:13:37:Transmisja wiadomości: w trzecim sektorze 00:13:42:Koniec. 00:13:47:Börst leciał daleko już. On orbituje | na orbicie gdzieś już. 00:13:51:Tak? 00:13:52:Dla czego nie leciałeś | z nim, jeżeli lubisz to? 00:13:54:Możesz uciszyć, zrobiłem | nie zbliżać się do twojego nastroju. 00:13:57:Mój starszy brat wysłał pomoc do ciebie. 00:14:00:Dla jakiego syku? 00:14:02:Nie lubię tego, jeżeli syczę dla mnie,. 00:14:07:Nie wrzeszcz, nie bądź głośny, ponieważ | zapis gracza kasety wszystek. 00:14:12:4 - 3 - 2 - 1 - 0 00:14:34:Hura! 00:14:36:Leciałem. 00:14:39:Leciałem. Leciałem. ... 00:14:46:Leciałem. 00:14:49:Wierzysz to jesteś rozrywkowy lot? 00:14:51:Koniec automatycznego zarządzania 00:14:55:Przejmij kontrolę statku kosmicznego. 00:15:00:AMU -127! AMU -127! 00:15:02:Przejmuję kontrolę statku kosmicznego! 00:15:09:Moja druga szybkość: 7,1 00:15:12:Wysokość: 201 km. 00:15:15:Przyspieszenie: 1,9 00:15:17:Przełączać na B68 orbitę! 00:15:25:Gdzie jest B68 orbita? 00:15:28:Potrzebowałbym, że autocue teraz. 00:15:58:Hura! Jesteśmy na orbicie!| Jesteśmy na orbicie! 00:16:03:Cześć centrum! 00:16:04:Tutaj 127. AMU zatrzymuję napędowy bieg! 00:16:13:Zarzucam to 00:16:14:W samą porę ! 00:16:16:Nieważkość wynika, jeżeli my | wyłączyć napędowy bieg dalej | parkingowa orbita. 00:16:21:Zobacz to, fizyczny coursebook,| najważniejsza szkoła 5. klasa. 00:16:49:Nie znam dużo od fizyki... 00:16:53:ale jak gdyby usłyszałbym podejrzany hałas. 00:16:56:Co? 00:17:01:Macie rację ! 00:17:04:Pewny to, który wsiedliśmy | sprawny promień RAS 00:17:07:Jaki jest ten RAS? 00:17:09:R - - S: Radio Automatyczny System. Dostał to? 00:17:16:Nie dostajesz tego!| prezenter wiadomości satelita 00:17:23:To jest szaleństwo! Od do | satelity mają posiadać przestrzeń. 00:17:26:- Napędowy - włączać bieg pomylił się pewny wtedy!|-Pewnie, pewny. 00:17:29:To okazuje się, jeżeli przestałem, dobrze? 00:17:33:Po wszystkim tylko dobru, że przyszedłeś | z mną, mówisz szaleństwa jak to,| że mam chęć zdolny obok ciebie 00:17:38:Jeżeli jesteś tak zdolny, wtedy mówi | jego, od czego ten hałas jest? 00:17:41:Nie wiem. 00:17:44:Posłuchaj mnie! Są tobą | nie opowiadając kawały z mną? 00:17:46:Mnie? Jak opowiadałbym kawały? 00:17:48:Otwórz twoje usta! 00:17:53:Twoje kieszonkowe radiowe dźwięki! 00:17:55:Moje radio jest zepsuty. 00:18:00:Zwariowałem oszalały , już moje główne huki. 00:18:03:Słyszę to, nie zwariowałem oszalały chociaż! 00:18:12...
m_holodkowski