czerpiac-ze-zrodla.-wykorzystaj-prawo-przyciagania,-by-osiagnac-bogactwo-i-szczescie scan.pdf
(
10286 KB
)
Pobierz
S
PIS TRECI
Przedmowa .................................................................................7
Wprowadzenie ............................................................................9
Cz pierwsza:
Rozpoczynamy ........................................................ 15
1. Kim by Charles Haanel? ................................................. 17
2. Kim s Richard, William i John? ..................................... 23
3. Jak korzysta z tej ksiki? ............................................... 29
4. Dowiadczenie i wgldy Richarda ..................................... 31
5. Dowiadczenie i wgldy Williama .................................... 43
Cz druga:
Obud swój wewntrzny potencja z Johnem Selbym ... 51
6. Odrodzenie wizji Charlesa Haanela .................................. 53
7. Uniwersalny Twórczy Umys ........................................... 69
8. Wejcie w Twórcz Cisz ................................................. 79
9. Wejcie w tryb odbierania ................................................ 97
10. Rozpoznaj swoje najgbsze pragnienia ........................... 107
11. Zaczerpnij z Twórczego róda ...................................... 119
12. Manifestuj swój wyszy cel ............................................. 129
Cz trzecia:
Osignij prawdziwe spenienie .................................. 141
13. Stosuj codzienny proces przycigania .............................. 143
14. Odkryj sekret dawania ................................................... 159
15. Osignij trwa obfito .................................................. 165
16. Uzdrowienie na gbokim poziomie ................................ 175
17. Promieniowanie blaskiem duchowej intencji .................. 185
Cz czwarta:
Praktyka czyni mistrza ............................................ 193
18. Sowo kocowe od Charlesa Haanela .............................. 195
Posowie ................................................................................. 203
Podzikowania ....................................................................... 205
Dodatkowe materiay i programy dostpne w internecie ........ 207
Czytanie w grupie — zagadnienia do dyskusji ........................ 209
3
7
U
NIWERSALNY
T
WÓRCZY
U
MYS
C
zerpic ze róda
jest osadzon w realnym wiecie ksik o Two-
ich zdolnociach do manifestacji i o tym, jak moesz nauczy si
wzbudza, kontrolowa i przejawia te zdolnoci na wyszym
poziomie. eby przedstawiony tu program dziaa, nie musisz w nic „wie-
rzy” — musisz jedynie otworzy si na to, czego faktycznie dowiadczasz,
i odkry dla siebie rezultaty tego procesu.
Rdzeniem tego programu jest zrozumienie, e istnieje Uniwersalna
Moc Manifestacji, przenikajca wszystko bezcielesna wiadomo, która
ochoczo zgadza si do nas wpyn, gdy zaprosimy j do swojej osobistej
wiadomoci.
Uniwersalny Umys jest inteligencj, która przenika ca przestrze
i oywia wszystkie istoty. Nasza zdolno mylenia jest w istocie
zdolnoci do wpywania na Uniwersalny Umys i przeksztacania go
w umys dynamiczny, umys w ruchu.
Jaka jest natura tego Uniwersalnego Umysu i jak wizja Stwórcy, któr
przedstawia Haanel, wpisuje si w istniejce w naszej kulturze duchowe,
filozoficzne i naukowe pogldy na natur wszechwiata?
Pamitam pewien soneczny, wiosenny poranek sprzed okoo 25 lat,
kiedy siedziaem w wagonie restauracyjnym pocigu z Wiednia do Berlina,
popijajc mocn kaw i przegldajc „wiat Nauki”, który kupiem na stacji.
Szybko pochona mnie lektura artykuu o teorii strun i kilku innych nowych
naukowych wizjach wszechwiata, które proponowali co odwaniejsi propa-
gatorzy „nowej fizyki”. W tych nowo powstajcych teoriach szczególnie
69
C
ZERPIC ZE RÓDA
mocno uderzyo mnie zaoenie, e wszechwiat po prostu musi istnie
w wicej ni czterech wymiarach, aby moliwe byo wyjanienie nowych od-
kry w fizyce.
Przeczytanie tego stwierdzenia w szanowanym magazynie naukowym
sprawio, e odetchnem z ulg — nareszcie nauka i religia wydaj si
dociera do takich samych konkluzji w odniesieniu do natury wszechwiata.
Patrzc przez okno na cebulowate wiee austriackich kocioów, zastana-
wiaem si nad chrzecijaskimi wierzeniami zakadajcymi istnienie wymia-
rów cakowicie wykraczajcych poza kontinuum czasoprzestrzenne — wia-
tów bezcielesnego, transpersonalnego Ducha.
Przypomniaem sobie równie sowa buddyjskiego nauczyciela ducho-
wego z Birmy, którego spotkaem pod koniec lat 60. w San Francisco.
Thakin Kung równie twierdzi, bazujc na swoim gbokim dowiadcze-
niu medytacyjnym, e bez wtpienia istnieje wiele „wymiarów wiadomoci”,
wykraczajcych poza znane nauce wymiary fizycznej objtoci i chronolo-
gicznego czasu.
Thakin naucza, e sama wiadomo, myli, które przebiegaj przez
nasz umys, i wyobraenia, które pojawiaj si w naszej gowie, istniej
w wymiarze bdcym poza kontinuum czasoprzestrzennym, w pitym
wymiarze, w którym spdzamy cae nasze ycie, jak ryby w wodzie, nawet
tego nie zauwaajc.
Haanel równie postuluje istnienie pitego wymiaru wiadomoci,
w którym wszyscy yjemy i który nas podtrzymuje. Ten wymiar jest inte-
ligentnym, energetycznym spoiwem, które utrzymuje razem kontinuum
czasoprzestrzenne, a transcendentalna moc intuicyjnej myli moe wpywa
przez niego do naszych indywidualnych „bbli” wiadomoci i w ten sposób
wpywa na nasz fizyczny wiat. Haanel czsto nazywa ten pity wymiar
Uniwersalnym Umysem:
Uniwersalny Umys jest nie tylko Inteligencj, ale równie sub-
stancj. Ta substancja jest si, która przez dziaanie prawa przyci-
gania zblia do siebie elektrony, by formoway atomy, które na sku-
tek dziaania tych samych praw tworz czstki. Prawo przycigania,
70
U
NIWERSALNY
T
WÓRCZY
U
MYS
które jest równie prawem mioci, jest twórcz si, która stoi za
kad manifestacj — nie tylko atomów, ale wiatów i caego
wszechwiata, wszystkiego, co mona sobie wyobrazi.
Wedug Haanela cay fizyczny wszechwiat jest zbudowany z Uniwer-
salnego Umysu, dlatego moemy wykorzysta moc wiadomoci, by zama-
nifestowa to, czego pragniemy w yciu. Jak widzielimy wczeniej, Haanel
(podobnie jak staroytni mistrzowie hinduscy i inni nauczyciele duchowi)
wierzy, e przed stworzeniem naszego fizycznego wszechwiata istniay
pierwotna moc i wiadomo, cakowicie niewyobraalne dla naszych
miertelnych umysów. Uniwersalny Umys w jaki sposób „pomyla”
nasz materialny wszechwiat, powoujc go w ten sposób do istnienia
w czasie nanosekund Wielkiego Wybuchu.
Dla Haanela równanie opisujce stworzenie jest jasne — najpierw
byo pragnienie (namitno). Nastpnie pojawia si myl (wyobraenie).
Póniej pojawio si fizyczne przejawienie (manifestacja).
Pamitam, e jako dziecko wielokrotnie powracaem do jednego zdania
z Ewangelii w. Jana: „Na pocztku byo Sowo, a Sowo byo u Boga,
i Bogiem byo Sowo”
1
. Tym samym odnajdujemy w tradycji judeochrze-
cijaskiej dokadnie t sam wizj twórcz, która ley u podstaw procesu
manifestacji przedstawionego przez Haanela. „Sowo” jest innym okrele-
niem „Myli”. Myl bya obecna przed naszym wszechwiatem i u jego
pocztku. Myl jest Twórcz Si („i Bogiem byo Sowo”).
Na wszelki wypadek, gdyby ju zapomnia cytat z dziea Haanela,
który przytoczyem w poprzednim rozdziale, powtórz jego zdanie na temat
stworzenia wiata:
Wszechwiat musia zosta pomylany, zanim móg sta si mate-
rialnym faktem.
Haanel w tym cytacie siga tam, gdzie nie moe sign materialistyczna
nauka. Patrzy na czas sprzed twórczego wydarzenia, jakim by Wielki
1
J 1,1,
Biblia Tysiclecia
, Pallottinum, Pozna 2003.
71
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin