Muzyka H ' Zabawa
Wykorzystano utwór:
"Mariannę" c1955
Gilkeson, Miller, Dehr
sekwencjonowała: Katarzyna Komińska
Wesoła piosenka
Rączkę mam, rączkę mam, rączkę prawą mam. Rączkę mam, rączkę mam rączkę lewą mam. Rączki mam, rączki mam, obie rączki mam. A jak rączki klaszczą, pokażę wam.
Nóżkę mam, nóżkę mam, nóżkę prawą mam. Nóżkę mam, nóżkę mam, nóżkę lewą mam. Nóżki mam, nóżki mam, nóżki obie mam. Jak nóżkami tupię pokażę wam.
Główkę mam, główkę mam, główkę tutaj mam. Brzuszek mam, brzuszek mam, brzuszek tutaj mam. Główkę mam, główkę mam, główkę tutaj mam. A jak główką kiwam pokażę wam.
Zabawa
Jest to świe której dzieci nazwy posz ciała. Słowa zmieniać, w nazwy który chcemy utrv
"Rączkę ma rączkę praw pokazują pr "Rączkę ma rączkę lewą pokazują \e\ "Rączki mar obie rączki i ręce.
"A jak rączk pokażę wan rytmie ćwier Do muzyki, pierwszej zv się sześcior a następnie Takie ruchy czterokrotni kiedy rozpoi zwrotka.
"Nóżkę mar nóżkę praw wystawiają "Nóżkę mar nóżkę lewą lewą nóżkę. "Nóżki marr nóżki obie r obiema rek<
Temat:
Życie przedszkola
Zabawa ruchowa do piosenki
owała: Katarzyna Komińska
przy
której dzieci mogą sobie utrwalić nazwy poszczególnych części ciała. Słowa tej piosenki można zmieniać, w zależności od tego, nazwy których części ciała chcemy utrwalić.
"Rączkę mam, rączkę mam,
rączkę prawą mam." - dzieci
pokazują prawą rękę.
"Rączkę mam, rączkę mam
rączkę lewą mam." - dzieci
pokazują lewą rękę.
"Rączki mam, rączki mam,
obie rączki mam." - pokazują obie
ręce.
"A jak rączki klaszczą
pokażę wam." - klaszczą w ręce w
rytmie ćwierćnut.
Do muzyki, która następuje po
pierwszej zwrotce dzieci obracają
się sześcioma krokami,
a następnie trzy razy klaszczą.
Takie ruchy należy powtórzyć
czterokrotnie, aż do momentu,
kiedy rozpocznie się druga
zwrotka.
"Nóżkę mam, nóżkę mam, nóżkę prawą mam." - dzieci wystawiają prawą nóżkę. "Nóżkę mam, nóżkę mam, nóżkę lewą mam." - wystawiają lewą nóżkę.
"Nóżki mam, nóżki mam, nóżki obie mam." - pokazują obiema rękoma na kolana.
tupię
pokażę wam." - dzieci tupią nóżkami w rytmie piosenki.
Po drugiej zwrotce następuje taka sama melodia, jak po pierwszej. Dzieci wykonują takie same ruchy, jak uprzednio lecz zamiast klaskać, tupią.
"Główkę mam, główkę mam, główkę tutaj mam." - dzieci pokazują obiema rękoma na głowę.
"Brzuszek mam, brzuszek mam, brzuszek tutaj mam." - dzieci wskazują na brzuch. "Główkę mam, główkę mam, główkę tutaj mam." - ponownie pokazują głowę. "A jak główką kiwam pokażę wam." - dzieci kiwają głowami.
Po trzeciej zwrotce dzieci powtarzają ruchy, które wykonywały po drugiej lecz, zamiast tupać nogami, kiwają głowami.
Temat: Tycie przedszkola
ddoroch