Programowanie gier w DirectX.pdf
(
4343 KB
)
Pobierz
Slajd 0
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
Mateusz Kierepka
mateusz@kierepka.pl
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
Agenda
Managed DirectX i XNA
Opis FlatRedBall
Wybrane biblioteki dostępne dla MDX
Przyszłość – XNA
Managed DirectX: Skąd się wzięło?
MDX: Co to jest?
Zestaw klas .NET odpowiadających
klasom DirectX – umieszczonych w
jednej przestrzeni nazw.
Biblioteka pozwalająca na łatwy dostęp
do DirectX
Natywne klasy .NET
Nic ponad to co oferuje DirectX (nawet
mniej)
MDX: Jakie przeznaczenie?
Do tworzenia gier i aplikacji
wymagających zaawansowanej
prezentacji wyników (3D i 2D)
Bezpośrednie użycie w projektach „tak
jak każde inne klasy”
Zapewnienie zgodności z nowymi
wersjami DirectX
Tworzenie wieloplatformowych aplikacji
Plik z chomika:
maciekak
Inne pliki z tego folderu:
Od zera do gier kodera.pdf
(14454 KB)
ABC Języka HTML.rar
(4259 KB)
DirectX 9 Full (Marcowe Wydanie 2009) OPIS.txt
(2 KB)
Programowanie gier w DirectX.pdf
(4343 KB)
Wordware,.DirectX.9.Graphics.The.Definitive.Guide.to.Direct3D.(2005).DDU.LotB.pdf
(4185 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin