how_to_convert_clicks_into_profit_pl.pdf

(5704 KB) Pobierz
286434379 UNPDF
Jak przekształcić
kliknięcia w zysk
5 bezpłatnych narzędzi dla irm
286434379.001.png 286434379.002.png
286434379.003.png
Wprowadzenie
Zapraszamy do lektury naszego podręcznika, który przedstawia, jak
zamienić wirtualne kliknięcia w realne zyski Twojej irmy. Zdajemy sobie
sprawę z tego, jak ważne dla reklamodawców są wymierne wyniki inansowe.
Szczególnie w obecnej sytuacji gospodarczej wszystkim z nas zależy
na wiedzy o tym, jak inwestycje w reklamę przekładają się na faktyczną
sprzedaż i pozyskanie nowych klientów.
Pięć bezpłatnych narzędzi przedstawionych na kolejnych stronach
pozwala na śledzenie wyników i wprowadzanie niezbędnych ulepszeń
w działaniach reklamowych online, co pozwoli Ci zwiększyć zyski irmy.
Dlatego zachęcamy do skorzystania z zebranych w tym podręczniku porad
dotyczących koniguracji, a jeśli używasz już opisywanych usług Google,
możesz pogłębić swoją wiedzę zapoznając się z naszymi sprawdzonymi
poradami.
Mamy nadzieję, że ten podręcznik okaże się dla Ciebie przydatny.
Zespół Google AdWords
konwersja
Konwersja następuje wtedy, gdy użytkownik wykona w witrynie
reklamodawcy działanie uznawane przez niego za wartościowe. Może
to być zakup, pobranie pliku lub prośba o dodatkowe informacje.
Spis treści
Część 1: Statystyki wyszukiwarki Google
1
Dostęp do regionalnych i sezonowych trendów w Google
Jak… korzystać ze Statystyk wyszukiwarki
3
Część 2: Śledzenie konwersji AdWords
4
Śledzenie sprzedaży i potencjalnej sprzedaży w systemie AdWords
Jak… skonigurować śledzenie konwersji
6
Część 3: Optymalizator konwersji AdWords
7
Bezpłatne narzędzie do zarządzania stawkami na
podstawie konwersji
Jak… ustawić stawki CPA
9
Część 4: Google Analytics
10
Zaawansowane raporty dotyczące witryny i ROI
Omówienie kluczowych raportów Google Analytics
11
Jak… skonigurować usługę Google Analytics
14
Jak… śledzić konwersje za pomocą Google Analytics
16
Jak… najefektywniej wykorzystać możliwości
Google Analytics
17
Część 5: Optymalizator witryny Google
18
Narzędzie do testowania i optymalizacji witryny
Jak… rozpocząć testy w Optymalizatorze witryny
21
Jak… uruchomić pierwszy test A/B
22
Wybór treści, która ma zostać przetestowana
24
Interpretacja raportu
25
Zgłoś jeśli naruszono regulamin