Ebook Google Adwords 2.0.pdf
(
12178 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - ebook-google-adwords_2.0.doc
Najwa
Ň
niejsze poj
ħ
cia do zapami
ħ
tania.............................................................................. 9
Podstawy i wprowadzenie................................................................................................. 11
Co to jest reklama Google AdWords ? ......................................................................... 11
Zalecenie redakcyjne tworzenia tekstu reklamowego Google AdWords ................. 11
Wykorzystanie rabatów, cen i bezpłatnych ofert ...................................................... 12
Wymogi Google zwi
Ģ
zane z witryn
Ģ
docelow
Ģ
reklamy ............................................. 12
Tre
Ļ
ci, których nie mo
Ň
na promowa
ę
w Google AdWords.......................................... 13
Rodzaje tekstowej reklamy AdWords .............................................................................. 15
Google AdWords w wyszukiwarce i w wynikach Sieci Wyszukiwania Google ......... 15
Jak działa kierowanie reklamy AdWords w wyszukiwarce ..................................... 16
Modele opłaty za reklam
ħ
w wyszukiwarce Google ................................................ 16
Formy opłaty za klikni
ħ
cie w wyszukiwarce Google ............................................... 16
Google AdWords w Sieci partnerskiej Google............................................................. 17
Jak działa kierowanie reklamy AdWords w Sieci partnerskiej Google ? ................. 18
Modele opłaty za reklam
ħ
w Sieci Partnerskiej Google ........................................... 19
Formy opłaty za reklam
ħ
w Sieci Partnerskiej Google............................................. 19
Jak otrzyma
ę
konto Google AdWords .............................................................................. 21
Proces rejestracji dla wersji dla pocz
Ģ
tkuj
Ģ
cych........................................................... 22
1. Formularz rejestracji ............................................................................................. 22
2. Zało
Ň
enie konta Google ........................................................................................ 26
3. Konfiguracja konta................................................................................................ 28
Proces rejestracji dla wersji standardowej. ................................................................... 31
1. Zało
Ň
enie konta Google ........................................................................................ 31
2. Wybierz walut
ħ
..................................................................................................... 32
3. Weryfikacja adresu e-mailowego ......................................................................... 33
4. Utworzenie pierwszej kampanii............................................................................ 33
5. Ustalenie sposobu rozlicze
ı
.................................................................................. 36
Panel zarz
Ģ
dzania reklam
Ģ
AdWords ............................................................................... 40
Zarz
Ģ
dzanie kampani
Ģ
.................................................................................................. 40
Migawka konta.......................................................................................................... 41
Podsumowanie kampanii .......................................................................................... 41
Narz
ħ
dzia ...................................................................................................................... 55
Narz
ħ
dzie propozycji słów kluczowych ................................................................... 56
Narz
ħ
dzie prognozy odwiedzin................................................................................. 59
Edycja wykluczaj
Ģ
cych słów kluczowych kampanii................................................ 61
Wykluczenie witryny i kategorii............................................................................... 62
Wykluczanie adresów IP........................................................................................... 63
Narz
ħ
dzia diagnostyczne dla reklam ........................................................................ 63
Odrzucone reklamy................................................................................................... 64
Moja historia zmian .................................................................................................. 64
Narz
ħ
dzie podgl
Ģ
du reklam ...................................................................................... 65
Website Optimizer (czyli Optymalizator witryny) ................................................... 65
Pobierz Edytor AdWords .......................................................................................... 66
ĺ
ledzenie konwersji ...................................................................................................... 66
Raporty.......................................................................................................................... 67
1
Typy raportów........................................................................................................... 69
Ustawienia................................................................................................................. 70
Ustawienia zaawansowane........................................................................................ 71
Szablony, harmonogram i poczta elektroniczna ....................................................... 71
Eksport raportu.......................................................................................................... 72
Analytics ....................................................................................................................... 72
Tworzenie nowego konta Google Analytics............................................................. 74
Ł
Ģ
czenie konta Google AdWords z kontem Analytics............................................. 76
Moje konto .................................................................................................................... 78
Podsumowanie płatno
Ļ
ci........................................................................................... 78
Preferencje płatno
Ļ
ci ................................................................................................. 79
Dost
ħ
p ....................................................................................................................... 81
Preferencje konta ...................................................................................................... 82
Podstawowe elementy reklamy AdWords ........................................................................ 84
Słowa kluczowe ............................................................................................................ 84
Opcje dopasowania słów kluczowych w Google AdWords ..................................... 84
Wykluczaj
Ģ
ce słowa kluczowe ................................................................................. 86
Podstawowe kryteria wyboru słów kluczowych....................................................... 87
Rozwini
ħ
cie teoretyczne reklamy AdWords .................................................................... 90
Koszt reklamy AdWords............................................................................................... 90
Wynik Jako
Ļ
ci Google AdWords.................................................................................. 90
Czym jest Wynik Jako
Ļ
ci ? ....................................................................................... 90
Ró
Ň
ne Wyniki Jako
Ļ
ci w koncie Google AdWords.................................................. 91
Czas pobierania tre
Ļ
ci HTML ................................................................................... 94
ĺ
rednia w regionie geograficznym ........................................................................... 94
Szybkie sprawdzanie Wyniku Jako
Ļ
ci dla reklamy AdWords ................................. 94
Dokładne informacje o Wyniku Jako
Ļ
ci słów kluczowych na podstronie analizy
słów kluczowych....................................................................................................... 95
Wskazówki dotycz
Ģ
ce jako
Ļ
ci strony i witryny docelowej ...................................... 98
Niskie Wyniki Jako
Ļ
ci stron docelowych ? .............................................................. 99
Pozycja reklamy w wynikach sponsorowanych ......................................................... 100
Algorytm dla wyników sponsorowanych ponad wynikami wyszukiwania................ 101
Jak dosta
ę
si
ħ
z reklam
Ģ
ponad wyniki wyszukiwania ? ........................................ 102
Tworzenie kampanii linku sponsorowanego .................................................................. 103
Rozpoznanie rynku i konkurencji ............................................................................... 103
Rozpoznanie przewagi oferty i firmy ......................................................................... 104
Opracowanie struktury kampanii ................................................................................ 104
Wybór kierowania kampanii....................................................................................... 105
Mo
Ň
liwo
Ļ
ci kierowanie reklamy AdWords ............................................................ 105
Kierowanie reklamy AdWords na j
ħ
zyki................................................................ 106
Kierowanie reklamy AdWords na kraje ................................................................. 108
Opracowanie zestawu słów kluczowych .................................................................... 109
7 kroków tworzenia słów kluczowych.................................................................... 109
Narz
ħ
dzia pozwalaj
Ģ
ce poszukiwa
ę
słów kluczowych........................................... 113
Które słowo kluczowe b
ħ
dzie wy
Ļ
wietla
ę
reklam
ħ
? ............................................. 116
Słowa kluczowe - najwa
Ň
niejsze rzeczy do zapami
ħ
tania ...................................... 119
2
Ograniczenie zasi
ħ
gu kampanii .................................................................................. 120
Proces wyboru słów wykluczaj
Ģ
cych ..................................................................... 120
Opracowanie tekstu reklamowego .............................................................................. 123
Tworzenie tekstu reklamowego reklamy AdWords ............................................... 123
Pogrubione wyrazy w tek
Ļ
cie reklamowym ........................................................... 124
Narz
ħ
dzie wstawiania słów kluczowych (Keyword Insertion Tool) ...................... 125
Narz
ħ
dzie podgl
Ģ
du reklam Adwords..................................................................... 128
11 efektywnych typów tekstów reklamowych AdWords ....................................... 129
Warto zapami
ħ
ta
ę
.................................................................................................... 134
Optymalizacja strony docelowej reklamy................................................................... 134
Optymalizacja strony docelowej - AdWords .......................................................... 134
Warto zapami
ħ
ta
ę
.................................................................................................... 137
Optymalizacja strony docelowej - konwersje ......................................................... 138
Testowanie ró
Ň
nych stron docelowych reklamy..................................................... 141
Wdro
Ň
enie kampanii ................................................................................................... 142
Monitoring i optymalizowanie kampanii.................................................................... 142
Optymalizowanie kampanii na podstawie raportów............................................... 142
Optymalizacja kampanii na podstawie danych o konwersjach............................... 152
Optymalizacja kampanii - zapami
ħ
taj..................................................................... 153
Zaawansowane tworzenie kampanii Google AdWords .................................................. 154
Edytor AdWords - wprowadzenie ............................................................................. 154
Co oferuje edytor AdWords? .................................................................................. 154
Sk
Ģ
d mo
Ň
na
Ļ
ci
Ģ
gn
Ģę
edytor AdWords?................................................................. 155
Przydatne linki i pomoc online ............................................................................... 155
Pobieranie konta AdWords do aplikacji Edytor AdWords..................................... 155
Podstawowe funkcjonalno
Ļ
ci.................................................................................. 156
Praca z Edytorem AdWords.................................................................................... 157
Współpraca z wskazówkami redakcyjnymi Google AdWords .............................. 162
Praktyczne tworzenie kampanii AdWords przy pomocy Edytora AdWords ............. 164
Podstawy ................................................................................................................. 164
Import danych do kampanii z Excela...................................................................... 165
Dodawanie wielu tekstów reklamowych do edytora .............................................. 166
Rzeczy dodatkowe .................................................................................................. 167
Grupowanie wyrazów ............................................................................................. 169
Edytor AdWords - zaawansowane funkcjonalno
Ļ
ci ................................................... 170
Zarz
Ģ
dzanie interfejsem i widokiem danych .......................................................... 170
Eksport danych........................................................................................................ 170
Zaawansowane funkcjonalno
Ļ
ci Edytora AdWords ............................................... 172
Zastosowanie funkcji Excel i Visual Basic przy tworzeniu kampanii AdWords ....... 176
Wykorzystywanie funkcji Excel ............................................................................. 176
Zaawansowanie wykorzystanie funkcji Excel i Visual Basic w pracy z AdWords 177
Google Adwords dla sklepu internetowego ................................................................ 182
Modele płatno
Ļ
ci w reklamie AdWords kierowanej na wyszukiwark
ħ
Google ............. 186
Stawki ofertowe Google AdWords (rozwini
ħ
cie)....................................................... 186
Google AdWords – cena ofertowa preferowanego kosztu ......................................... 188
Jak działa preferowany
Ļ
redni koszt Google AdWords? ........................................ 188
3
Wybór opcji preferowanego
Ļ
redniego kosztu ....................................................... 189
Ograniczenia preferowanego
Ļ
redniego kosztu Google AdWords ......................... 189
Optymalizator bud
Ň
etu Google ................................................................................... 190
Informacje o narz
ħ
dziu Optymalizator bud
Ň
etu Google AdWords ........................ 190
Zastosowania Optymalizatora bud
Ň
etu ................................................................... 190
Ograniczenia Optymalizatora bud
Ň
etu Google AdWords ...................................... 192
Wsparcie AdWords edytora dla Optymalizatora bud
Ň
etu ...................................... 192
Optymalizator konwersji............................................................................................. 193
Co dokładnie robi Optymalizator konwersji Google? ............................................ 193
Ustawienia Optymalizatora konwersji .................................................................... 193
Ograniczenia Optymalizatora konwersji AdWords ................................................ 194
Funkcjonalno
Ļ
ci, które nie współdziałaj
Ģ
z Optymalizatorem konwersji .............. 195
Modele opłat i rozlicze
ı
w kampaniach kierowanych na Sie
ę
partnersk
Ģ
..................... 197
Modele opłat ............................................................................................................... 197
Zmiana modelu opłaty ................................................................................................ 198
Kampania AdWords kierowana na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
słów kluczowych ........ 201
Wynik Jako
Ļ
ci dla Sieci Partnerskiej .......................................................................... 201
Obliczanie Wyniku Jako
Ļ
ci dla reklamy................................................................. 201
Pozycja i ranking reklamy ...................................................................................... 201
Inteligentna wycena w AdWords w Sieci Partnerskiej............................................... 202
Fizyczne tworzenie kampanii kierowanej na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
słów
kluczowych ................................................................................................................. 202
Wsparcie tworzenia kampanii w Edytorze AdWords ................................................. 203
Proces tworzenia kampanii ............................................................................................. 205
Rozpoznanie rynku i konkurencji ............................................................................... 205
Opracowanie struktury kampanii ................................................................................ 206
Opracowanie zestawu kluczowych ............................................................................. 207
Wybór tekstu reklamowego ........................................................................................ 208
Ograniczenie zasi
ħ
gu reklamy Google AdWords....................................................... 209
Wykluczaj
Ģ
ce słowa kluczowe ............................................................................... 209
Wykluczanie tematów i typów witryn .................................................................... 210
Wykluczanie witryn poprzez podanie ich adresu internetowego ........................... 212
Blokowanie wy
Ļ
wietlanie reklam w Gmailu .......................................................... 212
Przygotowanie strony docelowej kampanii ................................................................ 213
Testowanie stron docelowych „fizycznego” biznesu ............................................. 214
Optymalizacja kampanii ............................................................................................. 214
Raport skuteczno
Ļ
ci miejsc docelowych ................................................................ 214
Raport dotycz
Ģ
cy zasi
ħ
gu i cz
ħ
stotliwo
Ļ
ci.............................................................. 218
Kampania AdWords kierowana na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
miejsc docelowych...... 219
Podstawy ..................................................................................................................... 219
Dopuszczanie reklam do wy
Ļ
wietlania ....................................................................... 219
Wynik jako
Ļ
ci i pozycja reklamy................................................................................ 220
Wynik Jako
Ļ
ci reklamy........................................................................................... 220
Algorytm ustalania pozycji reklamy....................................................................... 221
Fizyczne tworzenie kampanii kierowanej na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
miejsc
docelowych ................................................................................................................. 222
4
Wykorzystanie Narz
ħ
dzia rozmieszczania reklam ................................................. 222
Wybór modelu cenowego ....................................................................................... 225
Wsparcie tworzenia kampanii w Edytorze AdWords ................................................. 227
Kampanie online AdWords............................................................................................. 229
Kampania AdWords jako cz
ħĻę
wspólna słów kluczowych i miejsc docelowych ..... 229
Przykładowe zastosowanie kampanii ..................................................................... 229
Jak stworzy
ę
tak
Ģ
kampani
ħ
?................................................................................. 230
Tworzenie tego rodzaju kampanii online za pomoc
Ģ
Edytora AdWords ............... 231
Oddzielne stawki dla słów kluczowych i miejsc docelowych .................................... 232
Przykładowe zastosowanie kampanii ..................................................................... 232
Jak stworzy
ę
tak
Ģ
kampani
ħ
?................................................................................. 233
Tworzenie tego rodzaju kampanii online za pomoc
Ģ
Edytora AdWords ............... 234
Graficzne reklamy AdWords .......................................................................................... 236
Reklamy graficzne - wiadomo
Ļ
ci ogólne................................................................... 236
Tworzenie tradycyjnych reklam graficznych.............................................................. 236
Dost
ħ
pne formaty reklam graficznych.................................................................... 236
Przygotowanie tradycyjnych reklam graficznych................................................... 237
Gdzie mog
ħ
umieszcza
ę
reklamy graficzne? .......................................................... 237
Dodawanie reklamy graficznej do kampanii AdWords.......................................... 238
Ile kosztuj
Ģ
reklamy graficzne? .................................................................................. 240
Wymagania redakcyjne dla wszystkich reklam graficznych ...................................... 240
Podstawowe wymagania ......................................................................................... 240
Wymagania co do formy......................................................................................... 240
Wymagania co do prawdziwo
Ļ
ci przekazu............................................................. 241
Wymagania co do wy
Ļ
wietlanego i docelowego adresu URL............................... 241
Wymagania co do tre
Ļ
ci.......................................................................................... 241
Wymagania, co do tre
Ļ
ci dla dorosłych .................................................................. 242
Tre
Ļ
ci, których promowa
ę
nie wolno...................................................................... 242
Reklamy animowane................................................................................................... 243
Podstawowe informacje i wymagania .................................................................... 243
Dopuszczalne rozmiary reklam animowanych ....................................................... 243
Dodatkowe wymagania reklam animowanych ....................................................... 243
Reklamy Flash ............................................................................................................ 244
Informacje podstawowe .......................................................................................... 244
Zmienne ClickTAG w reklamie Flash AdWords ................................................... 244
Ograniczenia
Ļ
ledzenia zdarze
ı
:............................................................................. 245
Reklamy gad
Ň
etowe Google? ..................................................................................... 246
Co to s
Ģ
reklamy gad
Ň
etowe? ................................................................................. 246
Jak tworzy si
ħ
reklamy gad
Ň
etowe ?....................................................................... 246
Ile kosztuj
Ģ
reklamy gad
Ň
etowe? ............................................................................ 247
Reklamy wideo ............................................................................................................... 248
Podstawowe informacje .............................................................................................. 248
Dost
ħ
pne formaty reklam wideo ............................................................................. 249
Wykorzystywanie ró
Ň
nych rozmiarów wideo ........................................................ 249
Modele cenowe w reklamie wideo ......................................................................... 250
Tworzenie reklamy wideo........................................................................................... 250
5
Plik z chomika:
syfek34
Inne pliki z tego folderu:
Poznaj zaawansowane opcje Google Analytics.pdf
(151 KB)
Usługi Google, których wcześniej nie znałeś.pdf
(169 KB)
getting movies, mp3,games using google.txt
(0 KB)
Excellent tricks and techniques of Google Hacks.txt
(157 KB)
zaawansowane szukanie w google-zobacz.txt
(4 KB)
Inne foldery tego chomika:
- ▧ ▍Filmy DVD - Nowosci 2014
- ✔____NEW FILM PREMIERY 2015
- ✔____NEW FILM PREMIERY 2015(1)
- ✔____NEW FILM PREMIERY 2015____✔
- ✔____NEW FILM PREMIERY 2015____✔(2)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin