NEW "metody nauki" Procedura!-Start i doprowadzić silnik do normalnej temperatury, 80 stopni CStop silnika i zapłonu Kluczyk ma być w pozycji-wszystko wyłączone-CW Następnie przenieść kluczyk do pozycji # 2 w / zapłon włączony ale silnik nie uruchomiony -Poczekaj na „ciąg szkolenia podstawowego / protokołu. ETA” będziesłyszalny szum pracujących silników krokowych w przepustnicach, a po chwili usłyszysz kliknięcie siłownika. Poczekaj na wszystkie dźwięki aż całkowicie ustaną do końca w pełni!-Teraz nie odwracając kluczyka do pozycji wyłączenia zapłonu czyli OFF, uruchomić silnik -Sterować-czyli jechać pojazdem przez 30-40 minut bez wyłączania silnika, doprowadzić do prędkości ponad 65 mph (po nad 120 km/h) i jeśli to możliwe kontynuować jazdę w różnych warunkach drogowych .(Jechać szybciej, wolniej, stać na światłach i z nich ruszać-silnik cały czas pracuje !!!)-Po okresie czasu 30-40 minut jazdy, wrócić samochodem do bezpiecznego miejsca gdzie można spokojnie zaparkować . Nie wyłączaj silnika i niech on jeszcze popracuje na biegu jałowym (pozycja wybieraka automatycznej skrzyni biegów „N”) przez 15-20 minut minimum!-Kiedy ten okres czasu upłynął, wyłącz silnik.-Gratulacje, ETA (przepustnice) zostały prawidłowo zaprogramowane zgodnie z zaleceniem Mercedes Benz Engineering (Slang: metody nauki "operacyjne sekwencje programowania przepustnic po wymianie) –dotyczy silników benzynowych w układzie „V” o symbolach 119 (V8 cylindrów) i 120 (V 12 cylindrów )Te instrukcje posiadam dzięki uprzejmości Roberta Ohlings EE, ME, AES i Hibbo (Holandia) Ohlings. ME, PE, AES. Obaj ci panowie są na emeryturze i przez lata pracowali jako wysoko kwalifikowani inżynierowie specjaliści diagnostyki elektronicznej i Techniki Pojazdowej Mercedes-Benz AG.Dziękuję WAM Robert i Hibbo!- Alles Gute Freunde
sentinell