List z zażaleniem.doc

(26 KB) Pobierz

List z zażaleniem

Letter of complaint

 

 

Dear Sir / Madam,

 

I am writing to inform you of my dissatisfaction with the product I ordered from your company.

 

On 21 February I placed an order with your company for a digital camera, model no. 1044. It arrived two weeks ago but it turned out to be defective. I took it to the post office the same night I received it and returned it priority mail, insured, and with delivery confirmation. Enclosed are copies of my records.

 

I tried to get in contact with your company, but you don't return my e-mails. I tried, for several hours, to contact your hotline , but it was a waste of time.

 

I look forward to your reply until the end of April. Then, I will seek help from a consumer protection agency .

I look forward to hearing from you shortly.

 

Yours faithfully,

 

Peter Douglas

 

 

 

 

 

Szanowny Panie / Szanowna Pani

 

Piszę, aby poinformować Państwa o moim niezadowoleniu z produktu, który zamówiłem w Państwa firmie.

 

21 lutego złożyłem u Państwa zamówienie na aparat cyfrowy, model numer 1044. Przesyłka dotarła dwa tygodnie temu, ale okazała się być wadliwa. Zabrałem ją na pocztę tego samego wieczoru, kiedy ją otrzymałem i odesłałem priorytetem, przesyłką ubezpieczoną i za potwierdzeniem odbioru. Załączam kopie potwierdzeń.

 

Próbowałem skontaktować się z Państwa firmą, ale nie odpisują Państwo na moje wiadomości. Próbowałem przez kilka godzin skontaktować się z Państwa infolinią, ale była to strata czasu.

 

Czekam na Państwa odpowiedź do końca kwietnia. Potem zwrócę się o pomoc do biura ochrony konsumenta.

 

Czekam na Państwa odpowiedź.

 

Z poważaniem,

 

Peter Douglas

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin