standardy.doc

(34 KB) Pobierz
KLASA 3: Standardy osiągnięć

Klasa 3: Standardy osiągnięć



 

 


Słuchanie

 

·    uważnie słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela

·    rozumie polecenia nauczyciela

·    rozumie sens historyjek i bajek

·    potrafi wyróżnić proste informacje z wysłuchanego tekstu

 

Mówienie

 

·    potrafi powtórzyć za modelem (nauczycielem, kasetą)

·    wypowiada się słowami

·    wypowiada się zdaniami

·    posługuje się słownictwem poznanym na lekcjach

·    udziela odpowiedzi na pytania

·    samodzielnie zadaje pytania

 

Czytanie

 

·    czyta wyrazami

·    czyta zdaniami

·    czyta głośno ze zrozumieniem

·    czyta cicho ze zrozumieniem

·    potrafi poprawnie przeczytać nowe wyrazy

·    czyta z podziałem na role

·    czyta dodatkowe książeczki

 

Pisanie

 

·    poprawnie przepisuje

·    pisze poprawnie ze słuchu

·    pisze poprawnie z pamięci

·    potrafi napisać krótki tekst według wzoru

·    potrafi samodzielnie zredagować krótki tekst

 

Słownictwo

 

·    rozpoznaje znaczenie słów, gdy je usłyszy

·    rozpoznaje znaczenie wyrazów, gdy zobaczy je napisane

·    przypomina sobie dawno poznane słowa

·    prawidłowo używa liczby mnogiej

·    opanował/a słownictwo wprowadzane w tym roku szkolnym

·    prowadzi Słowniczek obrazkowy

 

Rozwój emocjonalno-społeczny

 

·    posiada umiejętność pracy w zespole

·    chętnie pomaga innym

·    łatwo komunikuje się z rówieśnikami

·    jest pracowit-y/a i obowiązkow-y/a

·    potrafi sam/a ocenić swoją pracę

·    chętnie bierze udział w lekcji

·    uważa na lekcji


STANDARDY WYMAGAŃ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO 

 

W szkole podstawowej uczeń powinien opanować cztery sprawności komunikacyjne: 1. słuchanie, 2. mówienie, 3. czytanie, 4. pisanie.

 

KL. II – III

 

Uczniowie powinni opanować sprawności komunikacyjne na 3 poziomach:

1. pełnym                            2. częściowym                            3. minimalnym

 

SŁUCHANIE

-         uważnie słucha wypowiedzi uczniów i nauczyciela

-         rozumie polecenia nauczyciela

-         rozumie sens prostych historyjek

 

MÓWIENIE

-         potrafi powtórzyć za modelem (nauczycielem, kasetą)

-         udziela odpowiedzi na pytania słowem lub prostym zwrotem

-         recytuje teks piosenki lub wierszyka

 

CZYTANIE

-         czyta wyrazy poznane podczas zajęć

-         potrafi wskazać napisane zwroty gdy je usłyszy

 

PISANIE

-         pisze starannie po śladzie

-         starannie przepisuje

 

SŁOWNICTWO

-         rozpoznaje znaczenie słów gdy je usłyszy

-         rozpoznaje znaczenie wyrazów gdy zobaczy je napisane

-         opanował/a słownictwo wprowadzone podczas zajęć

-         systematycznie prowadzi słowniczek obrazkowy

-         pamięta poznane słowa

 

ROZWÓJ EMOCJONALNO – SPOŁECZNY

-         posiada umiejętności pracy w zespole

-         chętnie pomaga innym

-         łatwo komunikuje się z rówieśnikami

-         jest pracowity/a i obowiązkowy/a

-         chętnie bierze udział w lekcji

-         uważa na lekcji

-         potrafi ocenić swoją pracę.

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin