INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNYDZIECKA Z ORZECZENIEM:
NA ROK SZKOLNY …
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych (DzU 2010 nr 228, poz. 1490).
I. Informacja o dziecku:
Imię i nazwisko dziecka:............................................................................................................................
Data urodzenia: .........................................................
Nazwa przedszkola: ......................................................................................................... Grupa:...............
Data opracowania programu: .....................................
1. Rodzaj niepełnosprawności:..................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................
2. Nazwa i adres poradni psychologiczno-pedagogicznej lub innej, pod opieką której znajduje się aktualnie dziecko ......................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
3. Nr orzeczenia ............................:................... Data wydania orzeczenia........................................
4. Zalecenia poradni psychologiczno-pedagogicznej lub innej, pod opieką której znajduje się aktualnie dziecko ...................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
5. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna (aktualny poziom umiejętności, zainteresowania i uzdolnienia, możliwości rozwojowe, potrzeby, funkcjonowanie emocjonalne, motywacja) .......................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
7. Sytuacja rodzinna: ...............................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
II. Osoby uczestniczące w procesie wspomagania rozwoju:
1. Nauczyciele: .........................................................................................................................................
2. Specjaliści: ............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
III. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna:
1. Cele do osiągnięcia w zakresie, w jakim dziecko wymaga pomocy psychologiczno-pedagogicznej
.......................................................................................................................................................................
2. Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu wychowania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z dzieckiem (np. niepełnosprawnym – zakres działań o charakterze rewalidacyjnym):
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. Formy i metody pomocy psychologiczno-pedagogicznej:
5. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana dziecku:
Formy pomocy
Metody i sposoby udzielania pomocy
Osoba odpowiedzialna za realizację
Dni tygodnia i godziny realizacji form pomocy
Ilość godzin w tyg.
Terapia pedagogiczna
Zajęcia logopedyczne
Zajęcia rehabilitacyjne
Inne
6. Działania wspierające rodziców dziecka:
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
7. Zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, w tym poradniami specjalistycznymi, placówkami doskonalenia nauczycieli, organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży itp. ........................................................
grudzien33