Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia.doc

(80 KB) Pobierz
Pieczęć szkoły/placówki

 

 

 

 

Pieczęć szkoły/placówki

Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia

Imię i nazwisko:…………………………………………

Data i miejsce urodzenia ……………………………..

Szkoła ……………………………………………………

klasa ……………………………………………………..

 

Data założenia Karty:

 

Daty posiedzeń Zespołu:

 

Nazwiska i podpisy uczestników:

 

Imię i nazwisko koordynatora Zespołu:

 

Podstawa założenia Karty:

 

 

diagnoza wynikająca z orzeczenia lub opinii PPP nr…………..

data wydania              ….na okres: do             

diagnoza medyczna :              …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

rozpoznanie Zespołu:              ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Potrzeby i zakres objęcia ucznia pomocą psychologiczno - pedagogiczną stwierdzony w wyniku przeprowadzonych badań pedagogicznych w szkole z uwagi na: indywidualne potrzeby rozwojowe

 

 

indywidualne potrzeby edukacyjne

 

możliwości psychofizyczne

 

 

 

 

predyspozycje, uzdolnienia, w zakresie:

 

 

 

 

Zakres, w jakim uczeń wymaga pomocy psychologiczno-pedagogicznej(przykładowe zapisy: rozwój poznawczy, usprawnianie motoryki - małej, dużej; ćwiczenia usprawniające analizator: słuchowy, ćwiczenia usprawniające analizator wzrokowy ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwój umiejętności czytania, ćwiczenia usprawniające zapis graf iczny, ćwiczenia usprawniające umiejętność pisania ćwiczenia usprawniające poprawność ortograficzną, ćwiczenia orientacji przestrzennej, koordynacji ruchowej, integracji sensorycznej usprawnianie komunikacji językowej, rozwój społeczno-emocjonalny. motywacji, rozwój samoobsługi, samodzielności rozwój predyspozycji i uzdolnień Zakresy i inne uwarunkowania np. rodzinne zdrowotne ekonomiczne, inne istotne dla dziecka, rodziny np.: odpowiednie warunki do nauki, sprzęt specjalistyczny:, środki dydaktyczne:

 

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Zalecane formy pomocy psychologiczno -pedagogicznej np.:

Tak

Nie

Planowany okres realizacji

 

zajęcia rozwijające predyspozycje                  i uzdolnienia z zakresu:

 

 

 

 

indywidualizacja pracy na obowiązkowych            i dodatkowych zajęciach edukacyjnych,

 

 

 

 

zajęcia dydaktyczno wyrównawcze            z zakresu:

 

 

 

 

zajęcia korekcyjna - kompensacyjne, zakres

 

 

 

 

zajęcia logopedyczne, zakres

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin