Pieczęć szkoły/placówki
Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia
Imię i nazwisko:…………………………………………
Data i miejsce urodzenia ……………………………..
Szkoła ……………………………………………………
klasa ……………………………………………………..
Data założenia Karty:
Daty posiedzeń Zespołu:
Nazwiska i podpisy uczestników:
Imię i nazwisko koordynatora Zespołu:
Podstawa założenia Karty:
diagnoza wynikająca z orzeczenia lub opinii PPP nr…………..
data wydania ….na okres: do
diagnoza medyczna : …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
rozpoznanie Zespołu: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Potrzeby i zakres objęcia ucznia pomocą psychologiczno - pedagogiczną stwierdzony w wyniku przeprowadzonych badań pedagogicznych w szkole z uwagi na: indywidualne potrzeby rozwojowe
indywidualne potrzeby edukacyjne
możliwości psychofizyczne
predyspozycje, uzdolnienia, w zakresie:
Zakres, w jakim uczeń wymaga pomocy psychologiczno-pedagogicznej(przykładowe zapisy: rozwój poznawczy, usprawnianie motoryki - małej, dużej; ćwiczenia usprawniające analizator: słuchowy, ćwiczenia usprawniające analizator wzrokowy ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwój umiejętności czytania, ćwiczenia usprawniające zapis graf iczny, ćwiczenia usprawniające umiejętność pisania ćwiczenia usprawniające poprawność ortograficzną, ćwiczenia orientacji przestrzennej, koordynacji ruchowej, integracji sensorycznej usprawnianie komunikacji językowej, rozwój społeczno-emocjonalny. motywacji, rozwój samoobsługi, samodzielności rozwój predyspozycji i uzdolnień Zakresy i inne uwarunkowania np. rodzinne zdrowotne ekonomiczne, inne istotne dla dziecka, rodziny np.: odpowiednie warunki do nauki, sprzęt specjalistyczny:, środki dydaktyczne:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Zalecane formy pomocy psychologiczno -pedagogicznej np.:
Tak
Nie
Planowany okres realizacji
zajęcia rozwijające predyspozycje i uzdolnienia z zakresu:
indywidualizacja pracy na obowiązkowych i dodatkowych zajęciach edukacyjnych,
zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze z zakresu:
zajęcia korekcyjna - kompensacyjne, zakres
zajęcia logopedyczne, zakres
...
zielony_kot_