Ilustracje do traktatu-Interpretacja zdjęć UFO.pdf

(19804 KB) Pobierz
567807449 UNPDF
Część #D: Ilustracje do traktatu [4c] w formacie *.gif lub *.jpg.
Zauważ że można zobaczyć powiększenie każdej fotografii i rysunku z niniejszej strony
internetowej. W tym celu wystarczy zwykle kliknąć na tą fotografie lub rysunek. Ponadto
większość tzw. Browserow, które obecnie są w użyciu, włączając w to popularny " Internet
Explorer ", pozwala na załadowanie każdej ilustracji do swojego własnego komputera, gdzie
można jej się do woli przyglądać, gdzie daje się ją zredukować lub powiększyć, a także gdzie
ją można wydrukować za pomocą posiadanego przez siebie Software graficznego.
Rozdział B (początek):
[4c] Rysunek R_1_B : Budowa i działanie najmniejszego
Magnokraftu typu K3 .
Ponieważ zostało już formalnie dowiedzione, że " UFO to
Magnokrafty , tyle że zbudowane przez odmienną cywilizacje
kosmiczną", budowa, działanie i cechy Magnokraftu wyjaśniają
sobą budowę, działanie i cechy wehikułów UFO.
[4c] Zdjęcie Z_1_B1.1 : UFO typu K3 sfotografowane z boku w
trybie bijącym. Zdjęcie Z_1_B1.1 pokazuje wygląd boczny
pojedynczego UFO typu K3 sfotografowane we dnie i lecącego
w trybie bijącym. Zdjęcie to zaczerpnięte zostało z Internetu,
gdzie we wrześniu 2000 roku wystawione ono było pod adresem
. To samo zdjęcie w październiku 2000 roku było też dostępne
pod adresem internetowym i .
[4c] Powiększenie P_1_B1.1 : Powiększenie zdjęcia Z_1_B1.1
pokazującego UFO typu K3 sfotografowane z boku w trybie bijącym .
Rys. R_1_B1.1 [4c] Rysunek
R_1_B1.1 : Wygląd boczny Magnokraftu
typu K3 .
567807449.006.png 567807449.007.png
Rys. Z_2_B1.1 [4c] Zdjęcie Z_2_B1.1 : UFO typu K4 sfotografowane nocą w trybie bijącym.
Zdjęcie Z_2_B1.1 pokazuje wygląd oddolny (ujęty z ukosa) pojedynczego UFO typu K4
sfotografowanego w nocy i lecącego w trybie bijącym w pozycji wiszącej, jakie właśnie
zabrudzone było węglem warstwowym. Dlatego wszystkie obszary na powłoce tego wehikułu
jakie omiatane są silnym polem magnetycznym wydzielają dosyć wyraźne jarzenie. Zdjęcie to
zaczerpnięte zostało z książki [1B1.1] pióra Rene Coudris , " Przesłanie z Roswell -
pierwsze kontakty z hiper cywilizacją ", Wydawnictwo Prokop, Warszawa 1997, ISBN 83-
86096-35-7, zdjęcie nr 83 . Niestety podana książka nie zawiera żadnych dodatkowych
informacji na temat pochodzenia tego zdjęcia. Powiększenie samego wehikułu UFO ujętego
na zdjęciu Z_2_B1.1 pokazane zostało na powiększeniu P_2_B1.1 .
[4c] Rysunek R_2_B1.1 : Rysunek wiszącego
magnokraftu typu K6 oglądany oddolnie. Wehikuł
pokazany na zdjęciu Z_2_B1.1 leci w pozycji wiszącej.
Cechą tej pozycji jest, że w dół ku fotografującemu
skierowana jest jego kopuła, zaś ku górze skierowana
jest płaska podłoga talerzo-podobnego statku .
Rysunek który ilustruje zorientowanie tego statku w locie,
a także, który wskazuje obszary na owym statku
zabrudzone węglem warstwowym stąd wydzielające się
światło, pokazany został jako rysunek R_2_B1.1 .
567807449.008.png
[4c] Zdjęcie Z_1_B1.2 : UFO typu K7 sfotografowane
za dnia z boku w trybie soczewki magnetycznej. Zdjęcie
Z_1_B1.2 pokazuje wygląd boczny zestawu nie
zespolonego dwóch UFO typu K7 sfotografowanego w
ciągu dnia. Dolny z obu statków leci w trybie soczewki
magnetycznej, natomiast górny w trybie bijącym. Zdjęcie
to zaczerpnięte zostało z Internetu, gdzie w październiku
2000 roku wystawione było pod adresem . Niestety do tej
pory autorom tego traktatu nie udało się znaleźć żadnych
dalszych danych na jego temat. Powiększenie samego
wehikułu UFO ujętego na zdjęciu Z_1_B1.2 pokazane zostało na powiększeniu P_1_B1.2 .
[4c] Powiększenie P_1_B1.2 : UFO typu K7 sfotografowane dniem z boku w trybie soczewki
magnetycznej. Szczegółem
wymagającym tutaj omówienia jest
zdeformowanie górnego wehikułu UFO
soczewką magnetyczną wytwarzaną
przez dolny wehikuł. Górne UFO należy
do typu K7, posiada bowiem wszelkie
szczegóły charakterystyczne dla
wehikułów typu K7 - w celu
zweryfikowania tego typu patrz
podrozdział F4.7 oraz rysunki F19 i F39 w
monografii [1/3]. Jak to wyjaśnione
zostanie w podrozdziale B4, u wehikułów
typu K7 stosunek ich gabarytowej (t.j.
największej) średnicy "D" do wysokości w
najwyższym ich punkcie wynosi K=D/H=7 (stosunek ten został dosyć dokładnie
odzwierciedlony w proporcjach wehikułów pokazanych na rysunku R_1_B1.2). Tymczasem na
zdjęciu Z_1_B1.2 stosunek ten wynosi zaledwie około K=3. To zaś oznacza, że soczewka
magnetyczna uformowana przez pędniki dolnego UFO, niezależnie od przesłonięcia wehikułu
jaki ją wytworzył, spowodowała także pozorne zdeformowanie kształtów górnego UFO.
Zdeformowanie to objawia się m.in. i tym, że na zdjęciu pozorna szerokość górnego UFO w
stosunku do wysokości tego wehikułu jest o ponad połowę mniejsza niż szerokość ta wynosi w
rzeczywistości.
[4c] Rysunek R_1_B1.2 :
567807449.009.png 567807449.001.png
[4c] Powiększenie P_2a_B1.2 : Przykład wyglądu komory
oscylacyjnej pędnika głównego wznoszącego się wehikułu
UFO, sfotografowanego dniem w trybie soczewki
magnetycznej, pokazany został na zdjęciu Z_2a_B1.2.
Zdjęcie to zostało wykonane dnia 25 kwietnia 1974 roku,
przez niejakiego Tsutomu Nakayama, na Hawajach. Zdjęcie
Z_2a_B1.2 oryginalnie opublikowane jest na stronie 116
książki [1B1.2] pióra Peter'a Brookesmith , " UFO ",
Blandford (Wellington House, 125 Strand, London WC2R
0BB ), London 1995, ISBN 1-7137-2583-4. Uchwyciło ono
sobą kształt, jaki podczas dokładniejszej analizy przypomina
wylot z ciemnego kwadratu oglądany z boku (czyli kształt
tzw. rombu) otoczony jakby jaśniejszą obwódką wylotu
większego kwadratu wydzielającego światło. Dokładniej
kształt ten można zobaczyć na powiększeniu obiektu ze
zdjęcia Z_2a_B1.2 , pokazanym na powiększeniu
P_2a_B1.2 . Jak to wyjaśniono w podrozdziale C7.1
monografii [1/3]
( http://malbork.20megsfree.com/tekst_1_3.htm) i zilustrowano tam na rysunku C 6, taki
właśnie wygląd czarnego kwadratu zawartego we wnętrzu jaśniejszego kwadratu przyjmuje
komora oscylacyjna UFO pierwszej generacji pracująca w trybie dominacji strumienia
zewnętrznego.
Uwaga: , z uwagi na dużą objętość niniejszej ilustracji, która przy jej pełnej jakości przekracza
250 MB dozwolone przez serwer "*.50megs.com", jakościowo znacznie doskonalsza wersja
niniejszej ilustracji może być oglądana pod adresami
UFO-album.prv.pl ( http://ufo-album.prv.pl/ ) lub
TimeVehicle ( http://www.totalizm.pl/timevehicle_pl.htm ).
[4c] Zdjęcie Z_2b_B1.2 : Zdjęcie Z_2b_B1.2
pokazuje jedno z najlepszych kolorowych fotografii
kapsuły dwukomorowej UFO działającej w trybie
" dominacji strumienia wewnętrznego "
utrwalonej w świetle dziennym. Zostało ono
opublikowane w książce [2B1.2] " Into the
Unknown ", Reader's Digest, Sydney, Australia,
1982, ISBN 0 909486 92 1, strona 315 . Zgodnie z
podanym pod nim podpisem, wykonane ono
zostało przez anonimowego nauczyciela na
Hawajach - patrz dokładniejszy opis tego zdjęcia
przytoczony pod lewą częścią rysunku S5
monografii [1/4] ( http://malbork.20megsfree.com/xekst_1_4.htm ). Na wyższej jakości
odbitkach tego zdjęcia stożek pola magnetycznego pod komorą wewnętrzną jest dobrze
widoczny. Stożek ten przesłania zarysy dwóch tylnich krawędzi kapsuły. Pole przechwycone w
strumień krążący działa jak " czarna dziura " opisywana w podręcznikach optyki, wytwarzając
widoczną na zdjęciu czarną przestrzeń. Z uwagi na działanie soczewki magnetycznej, oprócz
kapsuły dwukomorowej z pędnika głównego, cała reszta UFO pozostaje niewidoczna.
Ponadto jest on jedynym statkiem o soczewko-kształtnym kołnierzu bocznym jakiego
konstrukcja i sterowanie umożliwiają formowanie konfiguracji o kształcie trójkąta
równobocznego ( przykładowo formowanie lądowisk w zbożu o precyzyjnym kształcie
trójkąta równobocznego ).
567807449.002.png 567807449.003.png
 
[4c] Rysunek R_2_B1.2 : Wyjaśnienie dla zjawiska
soczewki magnetycznej we wznoszącym się UFO. Zjawisko
to powoduje znikniecie z widoku niemal całego wehikułu
UFO, poza wylotem z komory oscylacyjnej pędnika
głównego.
[4c] Zdjęcie Z_1_B1.3 : Zdjęcie Z_1_B1.3 zdołało
uchwycić pojedyncze UFO typu K3 w momencie gdy
zawisało ono nieruchomo na niebie w pozycji stojącej. To
zaś powoduje, że wirująca chmura plazmy jaka otacza
powłokę wehikułu nie jest deformowana (rozdmuchana)
naciskiem powietrza spowodowanym lotem statku, i stąd
chmura ta jest idealnie symetryczna. Wehikuł został ujęty
od spodu z ukosa pod kątem jakichś 50 do jego osi
centralnej. Ciekawostką tego zdjęcia jest, że pokazuje ono
wehikuł w krótką chwilę po tym jak włączył on swój wir
magnetyczny, czyli faktycznie pokazuje ono to UFO pod koniec jego trybu przejściowego
opisywanego wcześniej jako tryb (1-3) " bijąco-wirujący ". Stąd otoczka wirującej plazmy jaka
otacza ten wehikuł nie jest jeszcze zbyt gruba, i faktycznie to w górnej części wehikułu
możliwym jest aby poprzez nią dostrzec wnętrze kabiny załogi. Interesującym, że wnętrze tej
kabiny jest niemal identycznym do tego jakie zobaczyć można na rysunku R_1_1.1 , tyle tylko
że widoczne jest ono pod nieco innym kątem i z nieco innej strony. Nie tylko więc widać w
owej górnej części wehikułu sufit kabiny załogi, ale także widać przeźroczystą kolumnę
centralną w jakiej zawarty jest pędnik główny, a nawet widać sam pędnik główny. Warto też
odnotować, że od góry statku, na wylocie z pędnika głównego, zjonizowane powietrze świeci
kolorem zielonym, czyli odmiennym niż powietrze zjonizowane u podstawy statku jego
pędnikami bocznymi jakie powodują jakby czerwonawe świecenie powietrza. Powodem takiej
odmienności kolorów świecenia wirującej chmury plazmy jest rodzaj bieguna pola
magnetycznego powodującego jonizację powietrza. Z Teorii Magnokraftu wynika bowiem, że
powietrze jonizowane przez północny biegun silnego pola magnetycznego musi świecić
odcieniami koloru czerwonego, natomiast powietrze zjonizowane przez południowy biegun
silnego pola magnetycznego musi świecić odcieniami koloru zielonego - patrz rysunek O15
oraz opisy z podrozdziału O2.11 P_2a_B1.2 . Jak to wyjaśniono w podrozdziale C7.1
monografii [1/3] ( http://malbork.20megsfree.com/tekst_1_3.htm ) .
To właśnie z tego powodu zorza polarna na biegunie północnym Ziemi świeci głównie
odcieniami czerwieni , podczas gdy zorza polarna na biegunie południowym Ziemi świeci
głównie odcieniami zieleni (odnotuj przy tym że Teoria Magnokraftu używa notacji
kartograficznej oznaczania biegunowości pola magnetycznego, jaka jest odwrotna do notacji
oznaczania tej biegunowości używanej przez fizyków). Kolejnym szczegółem wartym
zwrócenia uwagi są owe dwa jakby ciemniejsze pasy powietrza rozchodzące się od podstawy
567807449.004.png 567807449.005.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin