Prince of Persia ... Warrior Within (PS2).txt

(62 KB) Pobierz
Prince of Persia Warrior Within ... PS2
 


 W ucieczce przed DAHAKA ksi��� wyruszy� w morsk� podr�. Na szcz�cie scenarzy�ci gry potrafili mu t� podr� "urozmaici�". Ot wrzucono abordarz �ywych trup�w przewodzonych przez skompo ubran� kobitk�. 
Pierwszy etap gry to tutorial walki. Zapoznajesz si� z podstawowymi ruchami w grze. Przebiegnij si� dooko�a masztu, aby popchn�� fabu�� do przodu (go�ciu musi spa�� i zrobi� dziur� w pok�adzie). Przejd� ca�y dolny pok�ad. Po scence dostaniesz si� znowu na g�r� w miejsce blisko przyw�dczyni napastnik�w (babka w czerni). 
Boss 1
Kluczem do pokonania tych po�ladk�w w stalowych stringach jest blokowanie jej cios�w. Przytrzymaj R1 czekaj�c na odpowiedni moment, kiedy to b�dzie si� zastanawia�a nad tym co zrobi� dalej i wtedy j� przeatakuj (najlepiej jak wzniesie oba miecze nad g�ow�).
 

Rozdzia� 1: "Wreckage" (4%)
 
Lokacja: Pla�a - tera�niejszo��
Z patykiem zamiast miecza ruszasz w nowo przygod�. Id� w lewo wzd�u� brzegu. Po lewej stronie od schod�w znajdziesz skrzynk� do rozwalenia (1). Teraz dajesz po schodkach na g�r�. Przeskocz przepa�� (biegnij na ni� i X). (SAVE 1) Podskocz przy �cianie i zwisaj�c z gzymsu przejd� na maksa w prawo. Przeskocz na ska�� z drzewem. Wskocz na gzyms (nie mog� inne s�owo mi tu nie pasuje - um�wmy si� to s� gzymsy) i przejd� w lewo. Przeskocz przepa�� w stron� �ciany po lewej. Przejd� na p�k� skaln�. Biegn�c na wprost �ciany trzymaj R1 (wbiegni�cie na pionow� �cian�). Teraz biegn�c przy �cianie trzymaj R1, aby przebiec po �cianie na drug� stron� przepa�ci. Podjed� do chudej, oberwanej kolumny i naci�nij X, aby na ni� si� wdrapa�. Przeskakuj�c z kolumny na kolumn� wdrap si� na sam� g�r� na p�k� skaln�. Po prawej stronie jest skrzynka (2). Biegn�c na wprost dziury w drzwiach naci�nij X, aby si� przeczo�ga� dziur�. Przebiegnij po �cianie. Teraz biegn�c po prawej �cianie pod koniec naci�nij X, aby przeskoczy� na ska�k� po lewej.
 

Rozdzia� 02: "The Ruined Fortress" (8%)
 
Lokacja: FORTRES ENTRESE - tera�niejszo��
Brama - krata. Wskocz na ska�k� po lewej stronie. Wbiegnij na �cian� i przeskocz za bram�. Id� ca�y czas prosto.
Prince: "W kraju z kt�rego pochodz� stawiamy czo�a swoim wrogom, a kiedy s� bezbronni ofiarowujemy im miecz".
Jak wida�, czasem trzeba ten miecz komu� zabra�. Chamstwo si� szerzy. Wr�� si� do kraty i id� w lewo. (SAVE 2) Przeskocz dziur� pierwsz� i drug�.
Boss 2 - w�adca wron. (spos�b - biegn�c na niego X a potem "ciachasz go od ty�u"). Pokonaj go raz. Odwr�� si� twarz� do korytarza, z kt�rego przyszy�e�. Po lewej stronie jest blok skalny, a z niego da si� wskoczy� na p�k� nad wej�ciem. Wdrap si� na ten blok i biegn�c do g�ry po �cianie naci�nij X jak b�dziesz na odpowiedniej wysoko�ci. Dojd� do ko�ca balkonu. Biegnij po lewej �cianie, a pod jej koniec przeskocz na kolumn�. Pokonaj bossa drugi raz. Przejd� do ko�ca p�ki skalnej i teraz biegnij po �cianie a� do ko�ca. Ksi��e schwyci si� p�ki. Teraz wdrap si� i przebiegnij w ten sam spos�b z powrotem. Wdrap si� dwa razy. Przeskocz na pal zwisaj�cy z sufitu pomi�dzy tob�, a bossem. Pokonaj go 3 raz. Wbiegnij po �cianie z przyciskiem, aby otworzy� drzwi. Przebiegnij po �cianie w stron� czerwonej kotary. Wejd� na kolumn�, u kt�rej podn�a jest zwalony ma�y blok skalny. Wskocz na ten blok i wbiegnij po �cianie. Przejd� po balkonie a� do przepa�ci. Przebiegnij po �cianie nad przepa�ci�. Wisz�c przesu� si� w lewo na drug� stron� przepa�ci. Do samego ko�ca, a potem dwa razy spadnij (�eby nie pisa� spu�� si�). Prosto korytarzem. (SAVE3)
 

Rozdzia� 03: "First Steps in the Past" (12%)
 
Od tego momentu mo�esz u�ywa� piask�w czasu. Jak ci co� nie wyjdzie to ci�niesz L1 i cofa si� czas. Teraz ju� w przesz�o�ci przejd� tym samym korytarzem, a� do tej wysokiej sali z czerwon� kotar�. (scenka pokazuj�ca sal� i drog�, kt�r� trzeba nam b�dzie przej��). Po twojej lewej stronie jest kolumna. Wejd� po nim. Na tym balkonie jest skrzynka (3). ???? Teraz przejd� balkonem w lewo. Przeskocz na kolumn� nad wej�ciem i zwisaj�c �apka za �apk� przedosta� si� na jej drug� stron�. Przeskocz na balkon. Na �cianie jest przycisk otwieraj�cy drzwi. Dzia�a on na czas wi�c musisz si� szybko orientowa�. Przebiegnij po �cianie i zjed� po szarfie. Biegnij przez drzwi. Znajdziesz si� w miejscu, gdzie walczy�e� z wronami. Teraz wskocz tak samo jak po pierwszym pokonaniu bosa na blok po lewej stronie i na g�rny balkon. Rozwal go�ci i id� do schod�w. Po lewej stronie od schod�w s� beczki, a za nimi przycisk. Teraz tak: wbiegnij na przycisk -> wskocz na schody i turlaj�c si� po schodach (bieg i X) dosta� si� na sam� g�r�. Tam na wprost schod�w pod przyciskiem jest ma�e przej�cie, kt�rym mo�na si� przeturla�. (ENERGIA 1) Przed ka�dym punktem rozszerzaj�cym twoj� energi� jest "�cie�ka zdrowia". Po zdobyciu rozszerzenia energii wr��. po prawej stronie pod balkonem jest skrzynka (4). Teraz zejd� z powrotem na d�, a� do miejsca, sk�d przysz�e�. ju� mo�na przej�� korytarzem na wprost, kt�ry wygl�da� tak zach�caj�co od momentu przej�cia przez samo-zamykaj�ce si� drzwi. (SAVE 4) Ale du�o schod�w co nie? No to ju� biegiem na g�r�. W pewnym momencie, zaraz za pu�apk� korytarz jest pozbawiony pod�ogi (kurde - kto tak domy buduje?). Przeskocz na gzymsiki i tym sposobem przejd� na drug� stron� korytarza.
 

Rozdzia� 04: "The Fortress Rebuilt" (16%)
 
Lokacja: CENTRAL HALL - przesz�o��.
W wysokiej sali jest (SAVE 5) przy drzwiach po przeciwnej stronie. Wdrap si� na wystaj�ce, wysokie bloki skalne po lewej stronie. (po prawej od save-a). Stoj�c na wprost �ciany na kt�rej jest balkon z prze�roczystymi czerwonymi zas�onami biegnij po �cianie bloku skalnego i na wysoko�ci balkonu przeskocz w jego stron�. Przejd� korytarzem. Przeskocz obie przepa�ci (nie biegnij po �cianie).  Zjed� po drabinie. Przebiegnij po �cianie nad przepa�ci�. Zjed� po drugiej drabinie i przeskocz na gzyms. Teraz na kolejn� drabin� na dole. (SAVE 6) 
Lokacja: SOUTHERN PASSAGE - przesz�o��.
Przejd� przez ca�� sal� do zamkni�tych drzwi i po lewej stronie przebiegnij wzd�u� po �cianie.  (5) Wr�� si�. Do kolumn s� przytwierdzone takie patyki (chyba do trzepania dywan�w). Bujaj�c si� na nich przeskocz wy�ej. Trzymaj�c si� wygi�tego patyka ustaw si� tak, aby przeskoczy� na balkon. Przejd� po r�wnowa�ni na drugi balkon. Z tego balkonu bujaj�c si� na dr��ku przeskocz raz, a teraz wykonaj skok na �cian� i odbij si� od niej wciskaj�c X i ga�ka w przeciwn� stron�. Teraz wskocz na balkon. Wyskocz barierk� w stron� osi sali. Teraz na r�wnowa�ni� i na balkon po drugiej stronie. Przeskocz na czerwon� kotar� i zjed� ni� na d�. Pod jej koniec przeskocz na balkon. Przejd� r�wnowa�ni� na drug� stron�. (gdyby� spotka� na r�wnowa�ni babk�, to robi si� to tak: czekasz, a� do ciebie si� zbli�y (robi si� intymnie) podskocz i w �eb j� �elastwem - nie testujcie tego na prawdziwych kobietach) Teraz skacz�c po wystaj�cych patykach dosta� si� na g�rny balkon. Wyskocz przez barierk� w stron� osi sali na r�wnowa�ni�. Za�atw kobiet� w czerwieni i wskocz na dr��ek/d�wigni�, aby otworzy� drzwi. NIE ZJE�D�AJ po szarfie na d� tylko przeskocz na kolejny balkon. (6) Ju� mo�na u�y� tej kusz�cej kotary. Schod� na d� i przejd� przez drzwi. Spu�� si� po czerwonej kotarze i przeskocz na pa��k  i tak dalej. (SAVE 7)
 

Rozdzia� 05: "A Damsel In Distress" (20%)
 
Lokacja: SACRIFICIAL ALTAR - przesz�o��
Ksi���: "Wr�g mojego wroga jest moim przyjacielem".
Boss 3 (nasza ulubiona kobieta o stalowych stringach)
Spos�b taki jak na statku + odsu� si� na odleg�o�� wi�ksz� ni� dystans mi�dzy bab� w czerni, a t� zwisaj�c� w przepa��. Kobieta w czerni zacznie i�� spokojnie, co by podepta� tamtej r�czki. Teraz masz szans� "ciachn�� j� od ty�u" (bez kitu :D do ko�ca �ycia to stwierdzenie b�dzie wywo�ywa� u�miech na mojej twarzy) .
 

Rozdzia� 06: "Fate's Dark Hand" (24%)
 
Po walce i scenie rodzajowej przesu� o�tarz. Otworzy si� tajne przej�cie (R1 + ga�ka). (ENERGIA 2). Wr��. (7) skrzynia obok o�tarza. Wespnij si� na zwalone bloki skalne. Teraz na gzyms na lewo. Odbijaj�c si� od �ciany na g�r�. Biegn�c trzymaj�c si� liny skocz na patyk i na balkon. (SAVE 8) Portal czasu. Aby go "uruchomi�" musisz wcisn�� w odpowiedniej kolejno�ci wszystkie 4 guziki na �cianach. (przy ka�dym portalu kolejno�� jest inna)
Lokacja: SOUTHERN PASSAGE - tera�niejszo��
Zejd� na d� do przycisku otwieraj�cego drzwi. Naciskaj�c i puszczaj�c szybko L1 zwalniasz czas. Otw�rz sobie drzwi i przyciskiem i zwolnij czas, aby do nich dobiec, zanim si� zamkn�. L�dujesz w tym samym miejscu, ale w tera�niejszo�ci. Biegnij wzd�u� tej �ciany, przy kt�rej osta�a si� najwi�ksza cz�� pod�ogi. Teraz na kolejny kijek i na lin�. Bujaj si� i dwa razy przeskocz, a� na balkon. Z pa��ka skocz na wprost. P�jd� do kraw�dzi d�u�szego pa��ka i skocz na wprost. Id�c gzymsem odwr�� si� do szarfy. Skocz na ni� i na ko�cu przeskocz na wygi�t� ga���. Przejd� bli�ej jej korzenia i przehu�taj si� na kolejn� ga���. Przejd� na kraw�d� i przeskocz na wystaj�cy blok skalny. St�d dostaniesz si� na blok, na kt�rym stoj� pokraki. Przebiegnij na drug� stron� tego chodnika i skocz na prawo. Wbiegnij pionowo na �cian� i odbijaj�c si� co chwila od �cian wskocz jak najwy�ej. Przejd� gzymsem w stron� wyrwy w �cianie. Przeskocz do niej. (SAVE 9) DAHAKA (w tle zaczyna gra� "I stand alone"), a ty musisz szybko ucieka�. Po dr��kach szybko na drug� stron� i przez ma�� dziur� w �cianie, a� do beczek. Przejd� do ko�ca korytarza i spadnij na balkon poni�ej. Biegn�c po �cianie przeskocz na kolumn� i dalej na balkon.
Lokacja: FORTRESS ENTRENCE - tera�niejszo��
L�dujesz w znanym ci miejscu. Przejd� za przepa�� do komnaty z "Portalem czasu".
 

Rozdzia� 07: "A Helping Hand" (28%)
 
Znowu DAHAKA. Przebiegnij po �cianie i po k�opocie. DAHAKA nie przekroczy wody. (SAVE 10) Przenie� si� w czasie i wracaj do wysokiej sali.
Lokacja: CENTRAL HALL
Ogromne drzwi przy kt�rych jest SAVE s� teraz otwarte.  Przy przepa�ci - biegnij po lewej �cia...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin