Deep Freeze (PSX).txt

(16 KB) Pobierz
 Deep Freeze (PSX)
 

Klawiszologia: 
"start" - pauza. 
"select" - menu gry. 
X - anulowanie. 
"k�ko" - zatwierdzanie/oddawanie strza��w/celowanie. 
"kwadrat" - prze�adowanie magazynku. 
"tr�jk�t" - u�ycie granat�w, lekarstwa/ w 4 misji r�wnie� prze�adowanie magazynku.
R2 - wyb�r granat�w czy lekarstwa. 
L2 - przydzielenie taktyki dla naszego partnera. 

Misja 1 

Jest pi�kny ciep�y dzie� w kt�rym spotyka� si� maj� ludzie biznesu, wa�nie osobisto�ci i najbli�sza rodzina prezydenta by by� na uroczysto�ci �lubu jego syna.  Ceremonia odbywa si� w wielkim gmachu nowoczesnego budynku obok kt�rego wysoko wznosz� si� helikoptery z telewizji aby og�osi� informacj� dnia. Uroczysto�� poma�u dobiega ko�ca gdy pod budynek podje�d�a furgonetka. Nic nie przeczuwaj�ca ochrona po kr�tkim namy�le wpuszcza j� do �rodka. Ostatnie podchwytliwe pytania do szcz�liwej pary daj� czas na przygotowanie si� terroryst�w kt�rzy wyskoczyli z furgonetki, gdzie skrz�tnie poukrywali bronie w mi�sie. Og�aszam was m�em i �on�-, mo�ecie si� poca�owa�- m�wi ksi�dz do nowo�e�c�w i zgromadzonych ludzi. Gdy nagle do sali wpadaj� uzbrojeni terrory�ci a na ko�cu wchodzi szef ca�ego zgrupowania. Panika ogarnia wszystkich,, strach i l�k nape�nia sal�. Terrory�ci obj�li w�adz� na wszystkimi od kt�rych zale�y wszystko. Po chwili wystrza� pocisku z rakiety niszczy reklam� znajduj�c� si� na s�siednim budynku. Kolejne wybuchy powoduj� panik� w mie�cie. Na ratunek w stron� budynku leci ekipa z INTER'u kt�rzy maj� zaprowadzi� spok�j i odbi� prezydenta i zak�adnik�w... 

Na pocz�tek ukazuje si� nam menu gry z kt�rego mo�emy si� dowiedzie� wiele ciekawych informacji: 
W Access dowiemy si� o przebiegu sytuacji i celu naszej misji, zobaczy� mapki do naszej misji. 
W Equipment wybra� jedn� z trzech r�nych broni dla naszego bohatera i przydaj�ce si� rzeczy w postaci granat�w czy apteczki. Nast�pna trzecia opcja to Radio w kt�rej to nasz bohater b�dzie kontaktowa� si� z baz� dowodzenia. 
Zostajemy przeniesieni do okienka z wyborem naszego partnera dla danej misji. Wybierzcie tego, kt�ry wyda wam si� pomocniejszy podczas star�. 

Cele Misji:
- Dosta� si� do sali w kt�rej odbywa� si� �lub i uwolnij zak�adnik�w.
- Wejd� na dach budynku na kt�rym znajduje si� d�wig.
- Uratuj zak�adnika na 58 pi�trze kt�ry w zamian da ci klucz. 
- W��cz zasilanie d�wigu.
- Odbij prezydenta z r�k terroryst�w. 

Po przyje�dzie wind� naszego kompana i partnera i po przywitaniu si� z lud�mi patroluj�cymi budynek zaczynamy operacj�. Obecnie jeste�my na 56 pi�trze, po bokach s� drzwi prowadz�ce do schod�w kt�re zezwalaj� poruszanie si� po pi�trach dop�ki nie b�dzie czynna winda. Udaj si� do nich i wejd� na 57 pi�tro.  Po skomunikowaniu si� z baz� dowodzenia . Przejd� na koniec pod��aj�c wzd�u� tego pi�tra do ��tej futryny gdzie otrzymasz dalsze instrukcje. Wejd� w drzwi chowane przez ��t� futryn�. Uratuj zak�adnika zabijaj�c wszystkich pojawiaj�cych si� rzezimieszk�w za co otrzymasz 10000pkt. Podchodz�c do niego i naciskaj�c "X" na padzie. Drzwiami naprzeciw rega��w wyjd� st�d. Po przera�liwych krzykach  z bazy  dowodzenia. Podejd� do otwartej windy na wprost i wjed� ni� wy�ej. W jad�odajni skr�caj�c w praw� stron� od windy wejd� do odizolowanej cz�ci pomieszczenia. Po obadaniu le��cego po �rodku terroryst� i ramocie dochodz�cym z jad�odajni z uciekaj�c� dziewczyn� , wr�� do le��cego po�rodku go�cia i zabierz �wiec�c� rzecz z jego ubioru. Biegnij na koniec tego korytarza i wejd� w pierwsze drzwi z boku za kt�rymi kryje si� pok�j kontrolny. Zabij znajduj�cego si� w �rodku terroryst� i podejd� do �wiec�cego si� guzika i u�ycie jego sprawi pokazanie obrazu z sali g��wnej w kt�rej odbywa� si� �lub i gdzie przetrzymywani s� zak�adnicy. Wyjd� st�d na korytarz i wejd� w drugie drzwi na samym ko�cu korytarza. Do rozwalenia beczek u�yj granat�w i rozwal wszystkich pojawiaj�cych si� �ebk�w. Ciemnym drzwiami przejd� do sali g��wnej. Wyeliminuj wszystkich terroryst�w dzi�ki czemu uwolnisz znajduj�cych si� tam zak�adnik�w. 
Zakoduj stan gry i wr�� do poprzedniej windy bo od tej pory uaktywni�y si� windy i zjed� ni� na 57 pi�tro. Nast�pnie znajd� najbli�sz� wind� i udaj si�  ni� na najwy�sze 60 pi�tro. Poznasz tu swojego rywala z kt�rym stoczysz p�niej walk� ale za ten czas musisz odeprze� atak ogromnej ilo�ci terroryst�w. Po wysadzeniu si� zamachowca i skontaktowaniu si� z baz� zakoduj sobie stan gry i nast�pnie rozwal jedn� z dw�ch skrzy� kt�re prowadz� do jednej tego samego punktu. (dla formalno�ci ja uda�em si� drzwiami po lewej stronie). Schodami wejd� na najwy�szy parter budynku. Postaraj si� uratowa� robotnika za co wp�ynie wi�kszy nap�yw punkt�w i rozwal znajduj�c� si� po �rodku beczk�. Obok nie znajduj� si� na razie zamkni�te drzwi do pomieszczenia, przejd� na koniec i bia�ymi drzwiami znajdziesz si� ponownie na schodach. Wdrap si� wy�ej  na najwy�sz� cz�� schod�w i drzwiami wyjdziesz na dach budynku. Mijaj�c po drodze niebieskie lustra kt�re czerpi� energie s�oneczn�. Podejd� na ko�cu do ��tego d�wigu do kt�rego wejd� do �rodka. D�wig jest jednak bez u�yteczny bo zosta�o wy��czone jego zasilanie, a wi�c w tym przypadku wr�� najbli�sz� winda, kt�ra m.in. znajduje si� na dachu i zjed� na 58 pi�tro. Od wind skr�� w prawo i zagl�dnij do zau�ka w kt�rym znajduj� si� drzwi do nowego nie odkrytego przez nas dotychczas pokoju. Zabij w �rodku terroryst�w uwa�aj�c na skrytego zak�adnika w g��bi. Zagadaj do niego a w zamian za uratowanie mu �ycia otrzymasz klucz do zamkni�tych drzwi.  Nast�pnie wjed� winda na dach budynku. Drzwiami na dachu, obok windy przedostaniesz si� na znane nam schody kt�rymi zejd� o pi�tro ni�ej. W korytarzu z zamkni�tymi drzwiami obok kt�rych sta�a beczka podejd� do nich i otw�rz je kluczem od zak�adnika. Za�atw znajduj�cych si� w �rodku terroryst�w i zajd� do panelu z migocz�cym �wiate�kiem. Sprawi ono przywr�cenie zasilania d�wigu. Udaj si� teraz do d�wigu na dachu i wejd� do jego �rodka. Po wybiciu szyby i wtargni�ciu naszych bohater�w do pokoju w kt�rym obrz�duje szef wszystkich terroryst�w i jego brat jak i nasz pierwszy boss z kt�rym stoczymy pierwsz� wa�n� walk�. Unikaj jego atak�w i unikaj zbyt bliskiego kontaktu z nim. Gdy wygrasz, zgromadzone punkty zostan� podliczone a misja zostanie pomy�lnie wykonana. 
W�ciekli bracia ca�ego z�a po stani�ciu im na drodze w pierwszej operacji, postanawiaj� zem�ci� si� w drugiej misji... 

Misja 2 

Zm�czona  ekipa INTER 'u po przebytych ju� walka  zmierza na odludn� wysp� swoim wehiku�em powietrznym. Gdy nagle zostaj� ostrzelani przez si�y wroga ci�kimi dzia�ami. Samolot run�� do oceanu a im zosta�o si� tylko z niego ewakuowa�... 

Cele Misji:
- Odbicie zak�adnika.
- Zdobycie klucza do drzwi.
- Uratuj przetrzymywanego zak�adnika
- Wydosta� si� z wyspy. 

Odbij przetrzymywanego zak�adnika zabijaj�c wszystkich otaczaj�cych go terroryst�w. W��czy si� alarm budynku, wielka kopu�a si� zamknie a my z naszym partnerem ruszamy w akcj�... W w�skim korytarzu pozabijaj wyskakuj�cych �ebk�w i kr�tymi schodami na ko�cu zejd� ni�ej. W pustej hali drzwiami ukrytymi w g��bi przejd� dalej. Drugimi kr�tymi schodami zejd� jeszcze ni�ej. Unicestwiaj wszystkich wyskakuj�cych wrog�w i du�ymi, jasnymi drzwiami wejd� do pokoju informacyjnego. Podejd� do blatu z migocz�cym �wiate�kiem. Po zagl�dni�ciu do komputera i obejrzeniu wa�nych danych i skontaktowaniu si� baz� dowodzenia masz mo�liwo�� zakodowania.  W przedzielonych 20 minutach musisz wydosta� si� z tej wyspy, wiec wyjd� z tego pokoju na korytarz i ma�ymi drzwiami na jego ko�cu przejd� dalej. W �rodku ma�ego pomieszczenia pozabijaj wyskakuj�cych terroryst�w i podejd� do migocz�cego �wiate�ka na biurku. Nast�pnie drzwiami z boku przedosta� si� do drugie cz�ci pomieszczenia. Znajdujesz si� w poprzednim pokoju z komputerami, wyjd� na korytarz i ukrytymi drzwiami w g��bi schod�w przejd� dalej. W �rodku kr�tymi schodami zejd� ni�ej. Jeste�my w jaskini  z drewnianym pomostem, id� na jego drugi koniec, gdzie nieoczekiwanie wyskoczy niezidentyfikowany do tej pory przeciwnik. Gdy si� z nim uporasz pod��aj na koniec pomostu i drzwiami wydosta� si� st�d. W pustej hali z dwoma wielkim drzwiami wejd� w kt�re bardzie Ci odpowiadaj�, aby nie by�o niejasno�ci ja wybra�em boczne "wrota". Kolejny jedynymi drzwiami w �rodku przejd� dalej i w nast�pnej hali wejd� w drzwi naprzeciw tych kt�rymi tu weszli�my. W korytarzu schodami na ko�cu  zejd� ni�ej. Od nich skr�� w praw� stron� do wielkich drzwi i przejd� nimi dalej. Wyko�cz wszystkich wrog�w i kr�tym balkonem przejd� na jego koniec do drzwi. Schodami zejd� ni�ej i drzwiami przejd� dalej, kt�re doprowadz� na d� do hali. Za�atw wszystkich wyskakuj�cych �ebk�w i wraz z przetrzymywanym zak�adnikiem udajecie si� do portu. Biegnij na koniec wspomnianego portu do ��dki kt�r� za chwil� st�d odp�yniecie, ale najpierw musisz odeprze� atak nieprzyjaciela, a za ten czas kole� z INTER 'u postara si� odpali� silnik �ajby.  Stoczysz r�wnie� walk� z dobrze na znanym go�ciem kt�ry zaatakowa� nas na drewnianym pomo�cie w jaskini. Bardzo dobry na niego jest shotgun kt�ry szybko bez wi�kszych problem�w za�atwi go. 
Misja zostaje pomy�lnie zako�czona a ekipa wynosi z wyspy, gdzie po chwili wystrzelonymi pociskami zamienia j� proch i py�. 

Misja 3 

Operacja odbywa si� w gmachu wielkiego budynku, najprawdopodobniej w tym gdzie zosta� porwany prezydent w pierwsze misji. Najtrudniejsza z wszystkich operacji, poniewa� musisz oszcz�dza� amunicj�, kt�r� pozyska� mo�esz od terroryst�w i co najwa�niejsze to jeste� zdany tylko na siebie. �atwo pogubi� si� mo�na w pl�taninie korytarzy i drzwi, ale to nie straszne dla nas... 

Cele Misji: 
- Zaopiekuj si� Elis� 

Od�wi�tnie ubrani, s�yszymy dobiegaj�ce strza�y z korytarza, przygotowani na wszystko wychodzimy na zewn�trz. Okazuje si� �e terrory�ci zabili niewinnego zak�adnika, kt�ry po chwili zionie ducha na naszych r�kach a my pod ostrza�em wroga schodami zbiegam ni�ej... Od drzwi skr�� ...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin