instrukcja.pdf

(107 KB) Pobierz
Microsoft Word - Instrukcja montażu i obsługi podgrzewaczy samochodowych.doc
Instrukcja montażu i obsługi podgrzewaczy samochodowych
UWAGA!!!
1. Podgrzewacz elektryczny zaprojektowany jest do pracy z zasilaniem 12V
2. W celu uniknięcia problemów eksploatacyjnych instalację podgrzewaczy należy
przeprowadzić zgodnie z instrukcją lub w wykwalfikowanym warsztacie
samochodowym
3. Należy zwrócić szczególną uwagę na podłączenia instalacji elektrycznej i
przeprowadzić ją zgodnie ze schematem.
INSTRUKCJA MONTAŻU
1. Zamontować maty grzewcze pod poszyciem foteli.
a) Najlepiej fotele przednie wymontować z samochodu.
b) Wypiąć poszycie siedzenia i oparcia tak, aby można było wsunąć matę
pomiędzy gąbkę fotela, a owo poszycie. Maty posiadają klej
zabezpieczony folią, najlepiej wsuwać matę razem z folią KLEJEM
DO DOŁU SIEDZENIA a następnie usunąć folię zabezpieczającą.
c) Złączki mat powinny wystawać poza siedzenie i oparcie najlepiej w dół i
do tyłu siedzenia i oparcia.
d) Należy zamontować w wygodnym miejscu regulator wycinając obrys w
plastiku siedzenia lub innego miejsca zgodnie z załączonym schematem.
e) Przywrócić fotel do poprzedniego wyglądu ( naciągnąć poszycie i je
pozapinać)
f) Zamontować po zapięciu poszycia fotel w aucie.
INSTRUKCJA OBSŁUGI
Przy pracującym silniku poruszenie gałką regulatora powoduje uruchomienie ogrzewania.
Sygnalizator miga światełkiem o kolorze zgodnie ze skalą podgrzewania. Po minucie odbywa
się automatyczne przejście do silnego podgrzewania zgodnie z ustawionymi na regulatorze
parametrami. Cztery zakresy podgrzewania pozwalają na wybranie odpowiedniej w danym
momencie opcji. Dioda pali się w zależności od natężenia od koloru czerwonego ( silne
grzanie) do koloru zielonego ( minimalne grzanie) poprzez pomarańczowy ( średnie grzanie).
Po 30 minutach regulator automatycznie wyłączy podgrzewanie.
ŻYCZYMY PRZYJEMNEJ EKSPLATACJI
2. Podłączyć zgodnie z załączonym schematem poszczególne elementy elektryczne
podgrzewaczy.
3. Zamocować przekaźnik sterujący i podłączyć go do instalacji samochodowej.
NALEŻY ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA PODŁĄCZENIE
PLUSÓW ZGODNIE ZE SCHEMATEM TAK, ABY PO WYŁĄCZENIU
KLUCZYKA MATY PRZESTAŁY GRZAĆ. NIEPRAWIDŁOWE
PODŁĄCZENIE MOŻE ROZŁADOWYWAĆ AKUMULATOR.
271215982.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin