instrukcja.pdf
(
107 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - Instrukcja montażu i obsługi podgrzewaczy samochodowych.doc
Instrukcja montażu i obsługi podgrzewaczy samochodowych
UWAGA!!!
1. Podgrzewacz elektryczny zaprojektowany jest do pracy z zasilaniem 12V
2. W celu uniknięcia problemów eksploatacyjnych instalację podgrzewaczy należy
przeprowadzić zgodnie z instrukcją lub w wykwalfikowanym warsztacie
samochodowym
3. Należy zwrócić szczególną uwagę na podłączenia instalacji elektrycznej i
przeprowadzić ją zgodnie ze schematem.
INSTRUKCJA MONTAŻU
1. Zamontować maty grzewcze pod poszyciem foteli.
a) Najlepiej fotele przednie wymontować z samochodu.
b) Wypiąć poszycie siedzenia i oparcia tak, aby można było wsunąć matę
pomiędzy gąbkę fotela, a owo poszycie.
Maty posiadają klej
zabezpieczony folią, najlepiej wsuwać matę razem z folią KLEJEM
DO DOŁU SIEDZENIA a następnie usunąć folię zabezpieczającą.
c) Złączki mat powinny wystawać poza siedzenie i oparcie najlepiej w dół i
do tyłu siedzenia i oparcia.
d) Należy zamontować w wygodnym miejscu regulator wycinając obrys w
plastiku siedzenia lub innego miejsca zgodnie z załączonym schematem.
e) Przywrócić fotel do poprzedniego wyglądu ( naciągnąć poszycie i je
pozapinać)
f) Zamontować po zapięciu poszycia fotel w aucie.
INSTRUKCJA OBSŁUGI
Przy pracującym silniku poruszenie gałką regulatora powoduje uruchomienie ogrzewania.
Sygnalizator miga światełkiem o kolorze zgodnie ze skalą podgrzewania. Po minucie odbywa
się automatyczne przejście do silnego podgrzewania zgodnie z ustawionymi na regulatorze
parametrami. Cztery zakresy podgrzewania pozwalają na wybranie odpowiedniej w danym
momencie opcji. Dioda pali się w zależności od natężenia od koloru czerwonego ( silne
grzanie) do koloru zielonego ( minimalne grzanie) poprzez pomarańczowy ( średnie grzanie).
Po 30 minutach regulator automatycznie wyłączy podgrzewanie.
ŻYCZYMY PRZYJEMNEJ EKSPLATACJI
2. Podłączyć zgodnie z załączonym schematem poszczególne elementy elektryczne
podgrzewaczy.
3. Zamocować przekaźnik sterujący i podłączyć go do instalacji samochodowej.
NALEŻY ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA PODŁĄCZENIE
PLUSÓW ZGODNIE ZE SCHEMATEM TAK, ABY PO WYŁĄCZENIU
KLUCZYKA MATY PRZESTAŁY GRZAĆ. NIEPRAWIDŁOWE
PODŁĄCZENIE MOŻE ROZŁADOWYWAĆ AKUMULATOR.
Plik z chomika:
ALPINA5
Inne pliki z tego folderu:
Instrukcja działania obsługi Polskiego VAG-COM(1).rar
(44 KB)
BMW jpg.rar
(42827 KB)
CARSOFT BMW 6.5 [FULL].rar
(10700 KB)
E36-ServiceManual-BENTLEYa.pdf
(94894 KB)
cartoon_bmw.jpg
(82 KB)
Inne foldery tego chomika:
Adaptacje GRUPA VAG
Alfa Romeo
Audi
AUdi WV
AutoCAD 2008 PL
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin