Cytaty(1).docx

(32 KB) Pobierz
ROZDZIAŁ 6

ROZDZIAŁ 6

UŻYCIE MOCY CYTATÓW I INNYCH PRZYŚPIESZACZY

 

Ok. Powiedzmy, że już zwróciłeś jej uwagę i doprowadziłeś do stanu fascynacji, intensywnej więzi, lub czegoś w tym stylu. Teraz chcesz przejść dalej, czyniąc ją napaloną... aż do stanu podniecenia.

 

Jest kilka narzędzi które w tym pomagają, ale moim ulubionym jest schemat wykorzystujący cytaty.

 

Cytowanie nie powinno być ci już obce. Pamiętasz, gdy byłeś dzieckiem – powiedzenie „kurwa” to było coś, ponieważ za to można było zostać ukaranym?

 

Osobiście, zamiast powiedzieć wprost „kurwa”, mówiłem mamie co powiedział ten mały gówniarz z bloku obok... W ten sposób wychodziło na to, że ja tego nie powiedziałem, tylko powtarzam coś, co usłyszałem.

 

Tak więc wpadałem do kuchni, podbiegałem do mojej staruszki i mówiłem, „Mamo! Mamo! Tomek z bloku obok powiedział ‘kurwa’ i ‘obciągacz’!!”

 

Oczywiście mama odpowiadała „No ładnie, ładnie” i dostawałem klapsa, ale nie w tym rzecz. Chodzi o to, że z odrobiną subtelności, możesz używać cytatów jako przyśpieszaczy albo wzmacniaczy dla stanu podniecenia w który wprowadzasz kobietę.

 

Powiedzmy, na przykład, że chcesz aby kobieta wyobraziła sobie ciebie jak „going down on Her” podczas gdy ona czuje się nakręcona i podniecona. To całkiem niezłe obrazy do odgrywania w umyśle kobiety, szczególnie gdy jest obok ciebie, prawda?

 

Oczywiście, że tak! A teraz do rzeczy! Po ogólnej dyskusji na temat pracy mózgu, i sposobach na użycie tych umiejętności do doprowadzenia jej do stanu intensywnej fascynacji, więzi, itp., możesz powiedzieć np. coś takiego (zwróć uwagę na osadzone komendy, które są wyboldowane):

 

Ty:              Niektórzy faceci są tacy szorstcy. To znaczy, wiesz, mnie wychowano tak, abym zawsze okazywał choć trochę szacunku, ale nie uwierzysz jakiego widziałem kiedyś kolesia!

 

Ona:              Jakiego?

 

Ty:              Po prostu podszedł do dziewczyny, popatrzył jej prosto w oczy i mówi: „Czy możesz sobie wyobrazić mnie going down on you całą noc, podczas gdy ty podniecasz się i rozpalasz, aż sama będziesz mnie o to błagać?

 

Ona:               Boże!

 

Ty:              To znaczy, uwierzysz w to? Czy on naprawdę oczekiwał, że ona sobie będzie to wyobrażać całą noc, a nawet zacznie być opętana takimi myślami?

 

To powinno wystarczyć i możesz posuwać się dalej od tego miejsca. Ale jeśli chcesz, aby zaczęła się wiercić na swoim miejscu, możesz powiedzieć coś innego, na przykład:

 

Ty:              Teraz, popatrz, gdybym ja był dziewczyną, i ktoś próbował ze mną czegoś takiego... Zaraz bym się odegrał. Popatrzyłbym na niego i powiedział, „Tak? Na pewno znasz więc to uczucie bezpośrednio przed orgazmem? Gdy rozkosz po prostu pulsując przepływa przez twoje ciało? Jeśli możesz wyobrazić sobie takie uczucie, możesz poczuć to teraz?

 

Czy to nie jest zajebiste? Pamiętaj, cytaty tak jak inne schematy przyspieszaczy które ci pokażę, powinny być generalnie używane po tym, jak już utworzysz między wami więź. Możesz osadzać schematy wirtualne i weaselowe, frazy albo serie komend w cytatach zachowując kompletne bezpieczeństwo, bo przecież ty jej tego nie mówisz. Cytujesz tylko słowa kogoś innego.

 

Zrozum też, że możesz łączyć cytowanie ze schematami których cię uczę, jeśli np. z jakichś względów nie czujesz się komfortowo mówiąc wprost. CYTATY NIE MUSZĄ SIĘ OGRANICZAĆ DO SCHEMATÓW DOTYCZĄCYCH PODNIECENIA SEKSUALNEGO !!!

 

Tak więc generalna formuła używania cytatów wygląda następująco:

 

1.    Pomyśl, co dokładnie chcesz powiedzieć kobiecie, ale nie możesz jej tego powiedzieć wprost.

2.    Zacznij, mówiąc jej coś w stylu - „nie uwierzysz jaki tekst słyszałem kolesia do dziewczyny. Po prostu do niej podszedł i...”

3.    Wsadź to, co chcesz powiedzieć.

4.    Załącz komendę aby skłonić ją, by dalej o tym myślała.

 

Proste, nie? Kawałek dalej pokażę ci jak zintegrować użycie cytatów z innymi schematami, ale teraz skupmy się na innym przyspieszaczu, tzn:

 

OPOWIADANIE O DOŚWIADCZENIACH INNYCH LUDZI

 

Różnica pomiędzy tym a cytatami jest taka, że w cytatach mówisz o rzeczach które ktoś inny powiedział. W tym schemacie opowiadasz o DOŚWIADCZENIACH innej osoby w sposób, który ma na celu nakręcenie twojego celu.

 

Przykład:

Jakie to uczucie zorientować się, że ktoś przyciąga twoją uwagę? Moja przyjaciółka Kasia opowiadała mi kiedyś o swojej współlokatorce, która miała przyjaciółkę, Elę. Gdy Ela zaczynała dostrzegać takie rosnące zainteresowanie, działo się to w pewien sposób.

 

Na początku, gdy popatrzyła na faceta i zaczęła NAPRAWDĘ ZWRACAĆ UWAGĘ, zdawała sobie sprawę z pewnych rzeczy... takich jak rytm jej oddechu, uderzeń serca, zarys jego twarzy... i jak tak zdawała sobie sprawę z tych wszystkich rzeczy, jedna cecha jego twarzy zaczynała absorbować jej uwagę, aż całkowicie skupiała się na nawiązywanym kontakcie... to narastało, jak ciepło jego głosu, jego głębokie i bogate ciepło, zaczynało penetrować jej świadomość, rozchodzić się po całym ciele, jej serce zaczynało bić szybciej, przyśpieszał się też oddech, to ciepło stawało się ogniem, ogniem ogarniającym jej klatkę piersiową i brzuch, ogniem, który pulsując przepływał przez całe jej ciało, w dół, do miejsca w którym tak naprawdę go pragnęła, aż to pożądanie STAWAŁO SIĘ CAŁKOWICIE PRZYTŁACZAJĄCE, i całkowicie mu się PODDAWAŁA.

 

Zauważ, że nie prosimy ani domagamy się ani sugerujemy żeby zaczęła to wszystko przeżywać naraz. Ale opis doświadczenia kogoś innego (lub nawet własnego) zmusza ją do przeżycia tego samego!!! Pamiętaj tylko, że najpierw musimy wprowadzić ją w stan intensywnej więzi, by wszystko to przyjęła do siebie.

 

Teraz wiesz jak użyć cytowania lub opisywania doświadczeń innej osoby do doprowadzenia kobiety do najbardziej soczystego stanu zwilgotnienia z podniecenia. Wypróbuj tą metodę DZIŚ!

 

ROZDZIAŁ 7

INNE PRZYSPIESZACZE: THE POWER OF SUB-MODALITIES

 

Czy może istnieć lepszy sposób na nakręcenie i podniecenie kobiety niż skłonienie jej do wyobrażenia sobie zajebistego seksu z tobą? Wiemy już jak używać osadzonych komend aby ją do tego skłonić. W tym rozdziale pokażę ci jak to zrobić w pewien specjalny sposób, straszliwie powiększając moc i intensywność tych fantazji, aż ogarnie ją obsesja na punkcie ich spełnienia. Uważaj – to prawdziwy dynamit!

 

UWAŻAJ GDZIE STĄPASZ – THOUGHTS ARE PRESENT

 

W mojej pierwszej książce “Jak wylądować w łóżku z kobietą którą pożądasz” zauważyłem ważną różnicę w tym, jak ludzie tworzą obrazy mentalne. Różnica ta polega na tym, że ludzie albo umieją wyobrazić sobie siebie jako część obrazu, lub potrafią przeżyć to, co przeżywali w chwili tamtego doświadczenia. (Normalnie nie widzisz siebie doświadczającego cokolwiek, chyba że chodzisz przez cały dzień z lustrem przed sobą!)

 

Teraz nauczysz się jeszcze ważniejszej różnicy, a mianowicie: ludzie subiektywnie przyporządkowują swoje obrazy mentalne do różnych miejsc w ich głowach. To samo dotyczy przypadków słyszenia „głosów wewnętrznych” w głowie.

 

WAŻNE ĆWICZENIE, ABY POMÓC CI ZROZUMIEĆ

 

Oto przykład, który pomoże ci zobaczyć gdzie w umyśle umieszczasz obrazy: pomyśl o kimś kogo bardzo, bardzo lubisz. W momencie, w którym obraz tego kogoś powstanie w twoim mózgu, weź palec i wskaż miejsce w którym widzisz ten oraz. Jeśli to trudne, po prostu wyobraź sobie umysł jako wielki ekran kinowy. Zastanów się gdzie na tym ekranie znajduje się obraz który widzisz. Na górze? Na dole? Po lewej? Po prawej? Gdzie on kurwa jest? I, przy okazji, jaki jest duży?

 

Ok. Teraz pomyśl o kimś kogo w ogóle nie lubisz. Kimś kogo skazałbyś, gdybyś tylko mógł, na wieczne przebywanie w towarzystwie kogoś pokroju Wiśniewskiego. Gdzie widzisz obraz tej osoby? Jak duży jest ten obraz?

 

Gdy pomyślisz o obu obrazach w tym samym czasie, powinieneś zacząć zauważać, że widzisz je w innych miejscach w umyśle, mówiąc relatywistycznie. Spróbuj co się stanie gdy spróbujesz (jak w próżni) przesunąć obraz osoby, której nie lubisz w to samo miejsce, w którym znajduje się obraz osoby, którą lubisz.

 

Nie chce się ruszyć, nie? Zupełnie jakby coś mu przeszkadzało.

 

Do czego się ten fakt przydaje? Dlaczego chciałbyś wiedzieć gdzie kobieta umieszcza obrazy związane z zakochiwaniem się? Dlaczego chciałbyś wiedzieć gdzie kobieta umieszcza obraz faceta który już nic dla niej nie znaczy? Hmm? Może dlatego, że gdy to odkryjesz, możesz po prostu ukradkiem wstawić w to miejsce obraz siebie i jej robiącej różne świństewka a później sprawić, że nie będzie w stanie się go stamtąd pozbyć?

 

A może dlatego, że nawet jeśli kobieta się już z kimś spotyka, można skłonić ją do umieszczenia obrazu tamtego faceta w miejscu kogoś o kim dawno już zapomniała i przestała żywić do niego jakiekolwiek uczucia? [tutaj jeszcze jeden bajer, ale użycie go w języku polskim nie ma żadnego sensu]

 

JAK SIĘ DOWIEDZIEĆ GDZIE KOBIETA UMIESZCZA SWOJE OBRAZY I CO ZROBIĆ Z TĄ INFORMACJĄ GDY JUŻ JĄ POSIADAMY

 

Najlepiej po prostu spytać. Można to zrobić podczas normalnej rozmowy np. na temat umysłu i jego pasjonujących cech. Spróbuj tak:

 

Ty:              Wiesz, że umysł umieszcza obrazy w dziwnych miejscach, w zależności od uczuć jakie one wywołują?

 

Ona:              Co masz na myśli?

 

Ty:              No, popatrz: pomyśl o kimś, kogo naprawdę, ale to naprawdę bardzo lubisz, Ok.?

 

Ona:              Ok.

 

Ty:              A teraz, gdybyś miała sobie wyobrazić, że twój umysł jest jak wielki ekran kinowy, gdybyś miała wskazać gdzie na tym ekranie widzisz obraz tej osoby... Wskaż to miejsce.

 

Ona:              (wskazująć) Ok.

 

Ty:              Dobrze. A teraz pomyśl o kimś, kogo w ogóle nie lubisz, masz do niego stosunek całkowicie obojętny... Wskaż miejsce w którym to widzisz.

 

Ona:              (wskazując) Ok.

 

Ty:              Dobrze. Teraz patrz... weź obraz osoby której nie lubisz, i spróbuj przesunąć na miejsce, w którym znajduje się obraz osoby którą naprawdę bardzo lubisz. Nie chce się przesunąć, prawda?

 

Ok. Łapiesz? Od tego trzeba zacząć. Potem można się posunąć dalej, do punktu w którym się zakochuje, zapomina o innych facetach, itp.

 

BARDZO WAŻNA INFORMACJA

 

Musisz pamiętać, że na niektóre kobiety po prostu nie działają obrazy, które tworzą one w umysłach. Nawet, jeśli sprowokujesz ją do wyobrażenia sobie aktów seksualnych, może się okazać, że je to aż tak nie kręci. Przykładowo, dźwięki i uczucia mogą mieć dla nich zasadnicze działanie. W tym przypadku trzeba po prostu nakłonić ją aby usłyszała dźwięki, które ją podniecą. Aby to uczynić, użyj sub-modalities:

 

Ty:              Ok. Wskaż miejsce w którym się zakochujesz. Świetnie. Teraz, gdy myślisz o tym miejscu w czasie gdy do ciebie mówię... gdy pozwalasz mojemu głosowi dobiegać z tego właśnie miejsca, chciałbym, byś zauważyła głębię bogatego ciepła tego głosu, który przenika przez twoje myśli, i zaczyna rozchodzić się po tobie, to na pewno jest wspaniałe uczucie, prawda?

 

W dalszej części pokażę ci schematy które działają właśnie w taki sposób. Niemniej jednak nie zapominaj o paru ważnych rzeczach:

 

1.    Przesuwanie mentalnych obrazów innych ludzi jest narzędziem bardzo, bardzo potężnym, ale też WYJĄTKOWO INGERUJĄCYM! Powinieneś tego dokonać tylko wtedy, gdy rybka połknęła haczyk i tylko czeka aż wyciągniesz ją z wody ;)

2.    Kiedy przesuwasz obrazy mentalne kobiety, nigdy nie używaj bezpośrednich komend. Nie mów więc: „Teraz weź mój obraz i przesuń go do miejsca w swoim umyśle w którym się zakochujesz” ERRRRRRRRRRR ŹLE!!!! Zamiast tego, powiedz na przykład: „Wiesz, czasami zauważam, że gdy spędzasz z kimś czas, zaczynasz odczuwać niesamowitą więź, i czujesz się tak niesamowicie wygodnie, że zaczynasz (wskaż miejsce w którym się zakochuje) wyobrażać sobie bycie z kimś w specyficzny sposób, w tym specjalnym miejscu w umyśle!” Przy okazji – zauważyłeś osadzone komendy? (odczuwać niesamowitą więź... czujesz się niesamowicie wygodnie...)

3.    Gdy poruszasz obrazy mentalne kobiety, bardzo często dobrym pomysłem jest zawrzeć sugestię, że te obrazy raz przez ciebie przesunięte mają pozostać w miejscu! Dla przykładu, załóżmy, że przeszedłeś przez schemat, który pokażę ci w następnym rozdziale, przesuwający obraz jej aktualnego chłopaka w miejsce, w którym staje się on dla niej całkowicie nieważny. Żeby zapobiec powrotowi tego obrazu na stare miejsce, możesz powiedzieć na przykład: „Może ci zaskoczyć fakt, jak rzeczy które robimy na co dzień, na przykład włączanie i wyłączanie światła, albo przechodzenie przez drzwi, lub też wchodzenie pod prysznic mogą przypominać ci o trzymaniu tych obrazów na swoich miejscach! I im silniej próbują one wrócić na inne miejsce, tym mniejsze i mniej widoczne się stają... aż dochodzi do tego, że znikają i nigdy więcej ich nie zobaczysz!

 

Zauważ jak połączyliśmy pożądany stan jej umysłu do zwyczajnych codziennych czynności. Gdybyśmy połączyli je ze zdarzeniami typu przelot komety Halleya, nigdzie byśmy nie doszli.

 

ROZDZIAŁ 8

WIĘCEJ PRZYSPIESZACZY. KOTWICZENIE BEZPOŚREDNIE I KONWERSACYJNE

 

Czy kiedykolwiek słyszałeś wyrażenie „Nie wyważaj otwartych drzwi?”. Ta sama idea ma bardzo silne zastosowanie i tutaj.

 

Budowanie stanów fascynacji, pobudzenia, pożądania itd. Może się odbywać bardzo szybko. Co do tego nie ma wątpliwości. Ale gdy raz już te stany zbudujemy, dlaczego nie mielibyśmy mieć możliwości przywoływania ich w dowolnym dogodnym dla nas momencie, bez konieczności ich ponownego budowania? Innymi słowy, jeśli poświęciliśmy 20 czy 30 minut na wprowadzenie kobiety w taki stan, nie byłoby wspaniale móc ją ponownie w niego wprowadzać przy użyciu jednego słowa lub dotyku, czy nawet spojrzenia w ciągu ułamka sekundy?

 

To naprawdę byłoby ekspresowe uwodzenie, nie?

 

Podstawowe narzędzie, jakiego do tego użyjemy to KOTWICZENIE, a jego podstawowa zasada jest bardzo prosta: jeśli wprowadzisz kogoś w pewien stan, a potem powiążesz ten stan z dotykiem lub dźwiękiem, umysł tej osoby połączy ten stan z dźwiękiem lub dotykiem, tak że później jeśli użyjesz tego dźwięku lub dotyku, osoba ta wróci do tego stanu.

 

Są dwa podstawowe typy kotwiczenia.

 

DWA TYPY KOTWICZENIA: BEZPOŚREDNIE DEMONSTRACYJNE I POŚREDNIE KONWERSACYJNE

 

Niektóre z najlepszych schematów „Speed seduction” to schematy konwersacyjne: nawet gdy nie powiesz jej aby coś zrobiła, zrobi to automatycznie dzięki wartości, jaką niesie za sobą słuchanie ciebie.

 

Inne schematy (reprezentujące mniejszość, ale z pewnością nadal bardzo potężną) wymagają, abyś bezpośrednio pokierował nią, aby robiła określone rzeczy. Ale nie w formie wydawania jej komend, a raczej w prośbie, by wzięła udział w demonstracji ciekawych właściwości umysłu, jaką jej zaprezentujesz.

 

Możesz użyć jednej z poniższych metod.

 

KOTWICZENIE KONWERSACYJNE

 

Jedną z najlepszych, najprostszych i najtrudniej wykrywalnych metod kotwiczenia jest rozmowa o określonych stanach świadomości, dokładnie tak jak nauczyłeś się używać schematów weaselowych typu CZY KIEDYKOLWIEK lub JAK TO JEST, GDY. Kiedy już zakończysz opis tego stanu umysłu, lub zauważysz, że osoba naprawdę tego stanu doświadcza, możesz po prostu sięgnąć do niej i dotknąć jej, równocześnie mówiąc „Czujesz... (pauza) jak wspaniale byłoby przeżyć takie uczucie?”

 

KOTWICZENIE BEZPOŚREDNIE [DEMONSTRACYJNE]

 

Niekiedy kontekst schematu którego używasz pozwala ci na działanie bardziej bezpośrednie. Dla przykładu możesz chcieć wyjaśnić jej częściowo co robisz, korzystając z okazji do zademonstrowania (i zainstalowania: pamiętaj, że nie ma różnicy pomiędzy opisem i kierowaniem, oczywiście pod warunkiem, że korzystasz z nich prawidłowo) jej efektu kotwiczenia. Pamiętaj, że rozpoczęliśmy rozmowę od innego tematu dla przyciągnięcia jej uwagi i nie zaczynamy od demonstrowania efektu kotwiczenia. To zbyt inwazyjne narzędzie. Pamiętając o tym, możemy spróbować czegoś takiego:

 

Ty:              Czy pamiętasz moment w którym czułaś ... hmmm... absolutną przyjemność płynącą z wnętrza ciała? (pamiętaj, że ton twojego głosu musi współgrać z tym, co opisujesz)

 

Ona:              O tak.

 

Ty:              Świetnie... teraz zrób coś dla mnie. Przypomnij sobie jeszcze raz ten moment, zobacz to co wtedy widziałaś, usłysz co wtedy słyszałaś i poczuj to, co wtedy czułaś. Kiedy uczucia te osiągną szczyt, pomachaj małym paluszkiem do mnie (pomachaj jednym z jej małych palców). Poczekaj aż sama pomacha, gdy się to stanie, zbliż się do niej i dotknij ją w nadgarstek lub ramię i powiedz „WSPANIALE”

 

Ty:              Super. Teraz spróbuj jeszcze raz. Zobacz to co wtedy widziałaś, usłysz co wtedy słyszałaś i poczuj to, co wtedy czułaś. Kiedy uczucia te osiągną szczyt, pomachaj paluszkiem. Poczekaj aż sama pomacha, powtórz dotyk i „WSPANIALE”

 

Ty:              Spróbujmy jeszcze raz (jeszcze raz to samo)

 

Ty:              Dobrze. Ideą kotwiczenia jest fakt, że gdy doprowadzisz kogoś do intensywnego stanu i połączysz ten stan z dotykiem, za każdym razem gdy znowu dotkniesz kogoś w ten sam sposób, osoba ta wróci do tego stanu. (...język polski nie daje rady...) Myślę, że to niezła zabawa. Tak naprawdę, to bawię się doskonale, po prostu czuję się WSPANIALE (sięgnij w jej stronę i dotknij ją dokładnie w to samo miejsce na nadgarstku lub ramieniu) i jestem pewny, że ty też, prawda?

 

Jak więc widać, raz utworzone kotwiczenie może zostać użyte kiedy tylko zechcesz, możesz wręcz cały czas go używać, utrzymując ją w pożądanym stanie. Stan można później jeszcze zintensyfikować używając cytatów, opisując doświadczenia innych ludzi lub używając sub-modalities.

 

Pamiętaj kluczowe frazy/kroki kotwiczenia:

 

Kotwiczenie pośrednie/konwersacyjne

 

1.    Używaj fraz „Czy kiedykolwiek” lub „Jak to jest, kiedy” lub też „Jakie to uczucie, gdy” aby wprowadzić ją w stan, do którego chcesz kotwiczyć.

2.    Opisz ten stan aby zintensyfikować jej doświadczenie.

3.    Kiedy skończysz opis i jej odczucia osiągną szczyt, sięgnij w jej stronę i dotknij jej mówiąc „Czujesz... (pauza) jak wspaniale jest przeżyć takie uczucie?”

4.    Odpal i utrzymuj kotwiczenie jak w kotwiczeniu bezpośrednim.

 

Kotwiczenie bezpośrednie

 

1.    Czy pamiętasz moment, w którym czułaś X?

2.    Zamknij oczy. Zobacz to, co wtedy widziałaś, usłysz to co wtedy słyszałaś, poczuj to co wtedy czułaś.

3.    W momencie apogeum sięgnij i dotknij ją.

4.    Powtórz 2 razy.

5.    Odpal kotwiczenie używając tego samego dotyku. Trzymaj ją, gdy do niej mówisz, albo puść i odpal później.

6.    Zintensyfikuj stan używając cytatów, sub-modalities i opisując przeżycia innych ludzi.

 

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA

 

Następująca część opisuje praktyczne przykłady z życia, wykorzystujące wszystkie omówione schematy w różnych sytuacjach w których możesz się znaleźć. Pamiętaj że podstawowa sekwencja, która powtarza się we wszystkich schematach obejmuje:

 

1.    Wytworzenie stanu intensywnej więzi, zniekształcenia czasowego, miłości, fascynacji, pamiętania cię na zawsze itp. Narzędzia: „Czy kiedykolwiek”, „Jak to jest, kiedy” i inne schematy weaselowe, opisy procesu, itp.

2.    Pobudzenie i sprowokowanie pożądania poprzez skupienie się na przyjemnych uczuciach w jej ciele...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin