Poradnik jak wypalac gry na konsole.doc

(272 KB) Pobierz

 

 

I – Jak skopiować? (pełne wersje jak i Mini-RIP'y)

 

- Pełna wersja -> nie wymaga chyba wyjaśnienia ;-)

- Mini-RIP -> gra pozbawiona np. audio, części level'i itp.

 

NeroBurningRom [wkrótce]

CloneCD [wkrótce]

 

 

CDRWin (testowane na v3.9g)

W celu wykonania kopii posiadanej gry należy:

1.) Wybieramy "Extract Disc/Trakcs/Sectors to Image File"

2.) Zaznaczamy "Extract Mode: Disc Image/Cuesheet"

3.) Wybieramy naszą nagrywarkę i miejsce docelowe obrazu

4.) Zaznaczamy "Reading Options: RAW"

5.) Zaznaczamy "Reading Options: Error Recovery: Ignore"

6.) Zaznaczamy "Reading Options: Jitter Correction: Auto"

7.) Zaznaczamy "Reading Options: Subcode Analysis: Auto"

8.) "Data Speed" definiujemy na x1-4

9.) "Audio Speed" definiujemy na x1-4

10.) "Read Retry Count" nie mniej jak 10

11.) "Subcode Threshold" = 300

12.) Klikamyna "Start" i po "chwili" obraz będzie gotowy

13.) Wybieramy "Record Disc"

14.) Podajemy ścieżkę do *.cue ("Load Cuesheet")

15.) Zaznaczamy "Recording Options: Raw Mode"

16.) Zaznaczamy "Recording Options: Underrun Protection"

17.) "Test Mode" - wedle uznania

18.) "Open New Session" - NIE zaznaczony

19.) "Use disc transporter to make" - wedle uznania :-)

20.) Prędkość definiujemy na x1-8

21.) Kilkamy na "Record Disc" i po "chwili" płyta będzie wypalona

 

 

Alcohol120% (testowane na v1.9.2 build 1705)

W celu wykonania kopii posiadanej gry należy:

1.) Wybieramy z "Menu" "kreator odczytu"

2.) Pojawi się okienko. Wybieramy naszą nagrywarkę. Profil Playstation i klikamy "dalej"

3.) Wybieramy miejsce na utworzenie naszego obrazu i jego nazwę. Wybieramy rozszerzenie *.mds/*.mdf (równie dobrze może być i *.ccd/*.img/*.sub). Klikamy "start".

4.) Wybieramy plik z obrazem i klikamy "dalej"

5.) Wybieramy nagrywarkę, prędkość definujemy na x2-x8, profil Playstation 2 i klikamy "start".

 

 

BlindWrite (v4.x) – można utworzyć profil za pomocą Alcoholer v4.1

GameJack (v4.x) – można utworzyć profil za pomocą Alcoholer v4.1

 

II – Programy scenowe - "wolne pliki"

Co z tym zrobić? Zassać PSx CD-Gen (testowane na v1.5.4). Otworzyć program i przeciągnąć do niego wszystkie pliki. Na sam koniec kliknąć w ikonkę IMG, a po chwili otrzymamy gotowy obraz do wypalenia (*.bin/*.cue).

Proste... ...

... ... ... ... ... gdyby jednak okazało się trudne, zajrzyjcie do punktu PS2-VII

 

III – Jak rozpoznać konający laser ?

Problemy z za'boot'owaniem kopii lub oryginalnych gier

Przycinanie się wstawek FMV (Full Motion Video - pospolicie zwanych "filmikami")

 

Jak temu zaradzić? Najlepiej wymienić cały napęd. Nie mamy tyle szmalu (a w chwili obecnej: nie dostaniemy go nigdzie)? Polecam podczas "buta" ustawić konsolę w ukosie lub nawet całkowitym pionie. Wiem, że to brzmi absurdalnie, ale naprawdę pomaga (oczywiście do czasu). Po "wgraniu" się gry, można ją już postawić "jak Bóg przykazał".

 

IV – Na koniec kilka uwag:

Jeśli wykonana w powyższy sposób kopia nie działa przyczyną może być:

1.) Słaby laser w konsoli (patrz punkt III)

2.) Czyżby jakieś pirackie zabezpieczenie? Trafiłem w życiu na kilka płyt, których nie sposób skopiować Alcohol'em120%, Clone'emCD (reszty nie próbowałem). Co zrobić? Skopiować CDRWin'em (koniecznie od Golden Hawk) lub "wypakować" całą sesję za pomocą ISOBuster'a do *.bin/*.cue

3.) Twoja nagrywarka nie obsługuje RAW-DAO 96 (w dzisiejszych czasach mało prawdopodobne :-))

 

 

I - "Full-DVD" – czyli pełne wersje

 

Alcohol120% (testowane na v1.9.2 build 1705)

W celu wykonania kopii posiadanej gry należy:

1.) Wybieramy z "Menu" "kreator odczytu"

2.) Pojawi się okienko. Wybieramy naszą nagrywarkę i określamy wielkość naszego obrazu (jeśli mamy partycje na FAT32 maksymalny rozmiar "części" nie może przekraczać 4GB. Opcja "ignorój błędy odczytu" musi być NIE zaznaczona. Klikamy na "dalej"

3.) Wybieramy lokalizację naszego, przyszłego obrazu oraz (ewentualnie) jego nazwę. Klikamy na start i mamy trochę czasu dla siebie ;-) Powinien pojawić się obraz .mdf/.mds

4.) Wybieramy z "Menu" "kreator nagrywania"

5.) Wybieramy obraz, który chcemy nagrać na DVD i klikamy "dalej"

6.) Wybieramy prędkość (nie mniejsza niż dwa i raczej nie większa niż cztery). Klikamy "start" i znów mamy trochę czasu dla siebie.

 

 

DVDDecrypter (testowane na v3.2.1.0)

W celu wykonania kopii posiadanej gry należy:

1.) Klikamy na "Mode", wybieramy "ISO" i "Read"

2.) Wybieramy miejsce na nasz obraz i jego nazwę

3.) Klikamy na ikonkę poniżej i rozpocznie się odczyt płyty. Powstanie *.iso/*.mdf

4.) Klikamy na "Mode", wybieramy "ISO" i "Write".

5.) Wybieramy obraz, który chcemy nagrać na DVD

6.) Wybieramy nagrywarkę.

7.) Opcje "BURN-Proof" i "Verify" powinny być zaznaczone

8.) Wybieramy prędkość (x2-x4)

9.) Klikamy na ikonkę poniżej i rozpocznie się proces nagrywania

 

 

NeroBurningRom (v6.x) [wkrótce]

 

II - "DVD-Rip" – czyli okrojone, pocięte wersje gier

 

Alcohol120% (testowane na v1.9.2 build 1705)

W celu wykonania kopii posiadanego RIP'a gry należy:

1.) Wybieramy z "Menu" "kreator odczytu"

2.) Pojawi się okienko. Wybieramy naszą nagrywarkę. Profil Playstation 2 i klikamy "dalej"

3.) Wybieramy miejsce na utworzenie naszego obrazu i jego nazwę. Wybieramy rozszerzenie *.mds/*.mdf (może być również i *.ccd/*.img/*.sub). Klikamy "start".

4.) Wybieramy plik z obrazem i klikamy "dalej"

5.) Wybieramy nagrywarkę, prędkość definujemy na x2-x8, profil Playstation 2 i klikamy "start".

 

 

CDRWin [od GoldenHawk] (testowane na v3.9g)

W celu wykonania kopii posiadanej gry należy:

1.) Wybieramy "Extract Disc/Trakcs/Sectors to Image File"

2.) Zaznaczamy "Extract Mode: Disc Image/Cuesheet"

3.) Wybieramy naszą nagrywarkę i miejsce docelowe obrazu

4.) Zaznaczamy "Reading Options: RAW"

5.) Zaznaczamy "Reading Options: Error Recovery: Ignore"

6.) Zaznaczamy "Reading Options: Jitter Correction: Auto"

7.) Zaznaczamy "Reading Options: Subcode Analysis: Auto"

8.) "Data Speed" definiujemy na x1-4

9.) "Audio Speed" definiujemy na x1-4

10.) "Read Retry Count" nie mniej jak 10

11.) "Subcode Threshold" = 300

12.) Klikamyna "Start" i po "chwili" obraz będzie gotowy

13.) Wybieramy "Record Disc"

14.) Podajemy ścieżkę do *.cue ("Load Cuesheet")

15.) Zaznaczamy "Recording Options: Raw Mode"

16.) Zaznaczamy "Recording Options: Underrun Protection"

17.) "Test Mode" - wedle uznania

18.) "Open New Session" - NIE zaznaczony

19.) "Use disc transporter to make" - wedle uznania :-)

20.) Prędkość definiujemy na x1-8

21.) Kilkamy na "Record Disc" i po "chwili" płyta będzie wypalona

 

 

BlindWrite (v4.x) – można utworzyć profil za pomocą Alcoholer v4.1

GameJack (v4.x) – można utworzyć profil za pomocą Alcoholer v4.1

 

III - Jak stworzyć własnego DVD-Rip'a?

Wymaga to dużo czasu, chęci, a przede wszystkim sporej wiedzy. Czyli wszystkie atrybuty, których mnie brakuje w tym aspekcie ;-)

 

Część gier ma specjalnie dedykowane extractor-rebuilder'y. Gdzie takie ustrojstwo znaleźć? Mogę polecić trzy strony:

- http://www.ps2ownz.com/

- http://www.ps2nfo.com/

- http://www.alucard.cc/

 

UPDATE

IV – DNAS

 

Jeśli chcesz grać na kopii przez sieć, obraz gry trzeba s'patch'ować (brak numeru DNAS), dopiero potem wypalić. Bez tego "numerka", zostaniesz odrzucony przez serwer (niemylić ze z'ban'owaniem :] to nie X-Box Live)

Poniżej zamieszczam jeden z przykładów jak to zrobić ("na czuja", przepisany z help'a :] nie mam Network Adaptor'a). W razie kłopotów piszcie [!]

PSNFO.COM Image Patcher

1.) Po uruchomieniu programu wybieramy nasz obraz:

- *.mdf/*.mds (Alcohol 120%)

- *.bin/*.cue (CDRWin)

- *.iso (DVD Decrypter)

- *.nrg (Nero Burning Rom)

- *.gi (Record Now Max)

- *.cdi (Disc Juggler)

2.) Klikamy na "Scan File"

3.) Klikamy na "Verify Version"

4.) CHECK WHICH REGION YOUR ISO IS? (i.e. SLES )

5.) FIND THE CORRECT ID CODE FOR YOUR ISO AND ENTER INTO DISK ID

6.) THEN PATCH ISO

7.) THEN SCAN AND VERIFY AGAIN ( REPORT FILE PATCHED)

 

- copyright by Berion :]

 

V – HDD

Aspekty HDD w PS2 w całości zostały przygotowane przez niejakiego Łukasza "Łoto"...

 

Poniższy tekst traktuje o ciekawym temacie HDD w PS2. Postaram się w miarę czytelnie i przystępnie przedstawić informacje, które pomogą wam zamontować dysk w konsoli. Jedziemy...

 

1.) Co będzie nam potrzebne?

-> konsola PS2 :-P

-> modchip (jeżeli chcesz pracować na kopii zapasowej HDLoadera i instalować backupy gier)

-> Network Adapter (NA)

-> Dysk (HDD)

-> HDLoader (HDL) lub HDAdvance (HDA)

Omówię poszczegolne pozycje, ponieważ dużo osób pyta się mnie jaka "przeróbka", jaki dysk itp.

 

Konsola - praktycznie każdy model PS2 nadaje się do podpięcia HDD, podobno pierwsze japońskie modele nie miały Expasion Bay i co za tym idzie, nie ma gdzie włożyć HDD :-)

Modchip - jest potrzebny tylko po to, aby odpalić na konsoli HDL (jeśli posiadamy oryginalnego HDL lub HDA, modchip nie jest nam potrzebny do uruchomienia programu).

Network Adapter - za jego pomocą podpinamy HDD do PS2

Dysk Twardy - koniecznie musi to być dysk IDE, ponieważ SerialATA nie pasuje do NA (fizycznie). Polecane dyski to Maxtor i Seagate. Z tym drugim mogą pojawić się problemy jesli posiadamy Rippera 3 (HDL zawiesza się i nie można odpalić gier) jednak zdażają się wyjątki. Minimalna pojemność to 40GB, maxymalna to 137GB (większe dyski np. 160 będą widziane jako 137; podobno istnieje możliwość s'patch'owania HDL tak aby rozpoznawał większe dyski, jednak nigdy tego nie robiłem więc nie wypowiadam się na ten temat)

 

HDLoader - uff istnieje kilka rodzaji tego programu. Lecimy po kolei:

-> Oryginalny HDloader

-> Backup HDL ( wersja 600Mb)

-> Backup HDL ( wersja 120Mb)

-> Backup HDL (wersja 8Mb)

Zapytacie czym się różnią? Możecie wierzyć lub nie, ale się NIE RÓŻNIĄ! W HDAdvence jest tylko inny (pomarańczowy, paskudny moim zdaniem) kolor menu (ponadto HDL nie jest już rozwijany dop.Berion).

 

2.) Jak montujemy?

Montowanie zestawu jest banalnie proste. Przedstawię w punktach kolejne etapy działania:

Wyciągamy zaślepkę z napisem Expnsion Bay z tyłu PS2

Podłączamy NA do HDD

Wsuwamy dysk z NA do otworu z tyłu konsoli tak, aby NA ładnie dociskało do konsoli.

Odpalamy HDL, przy uruchomieniu powinnien się spytać czy zgadzamy się z licencją i czy chcemy sformatować dysk. Naciskamy "Accept".

Możemy się cieszyć, ponieważ najtrudniejsza część jest już za nami :-)

 

3.) Instalacja gier na dysku:

Jest kilka metod instalacji gier na dysku. Postaram się przybliżyć każdą z nich.

Instalacja bezpośrednio z menu HDL

Jak zapewne zauważyliście, po uruchomieniu HDL, po prawej stronie widać kilka pozycji. Mianowicie są to: "play", "remove", "rename" i "install". Narazie zajmiemy się tą ostatnią pozycją, a resztę w swoim czasie wam przedstawie. Aby zainstalować iso klikamy "Install" i wkładamy dvd z grą. Jeżeli chcemy instalować gry bezpośrednio na konsoli musimy posiadać albo oryginalnego loadera, albo odpowiedni modchip. Jeśli posiadamy oryginalny program i nie mamy modchipa to możemy instalować tylko oryginalne gry. Jeśli posiadamy modchip z funkcją AutoBoot, instalujemy oryginały jak i kopie tych oryginałów na HDD. Jeśli jednak nie posiadamy odpowiedniego modchipa instalujemy gry poniższymi metodami.

 

 

Instalacja gier na PC (dysk od PS2 w kompie)

Jest to bardzo wygodny sposób, z którego sam korzystam. Podłączamy dysk z konsolki do PC. Odpalamy WinXp lub Win2k i korzystamy z programu o nazwie WinHiip (testowane na wersji1.6.3). Odpalamy go i wybieramy w nim HDD PS2. Teraz instalujemy gry z dysku komputera lub z napędu dvd (proces ten nie trwa długo). Warto jeszcze dodać, że opcja "reduce defregmentation" powinna być zaznaczona...

 

 

FTP

Jest to moim zdaniem najgorszy sposób, ponieważ kopiowanie trwa bardzo długo. No ale jeśli trafi się jakiś desperat ;-) to niech poniższy tekst mu pomoże:

Potrzebne nam będą:

HDL Dump (testowane na v0.7.2) (nie pomylić z Dumb)

inLink

PS2link (nagrywamy na cd i odpalamy w konsoli)

Wkładamy do konsoli płytę z PS2link, na PC odpalamy pogram inLink. Wpisujemy IP, możemy zobaczyć w opcjach karty sieciowej, którą udostepniasz neta; drugie IP możemy zobaczyć na telewizorze. Kiedy już wszystko wpiszemy, klikamy "run" i wysyłamy plik *.elf (jest w folderze z programem ftp). Następnie włączamy hdl_dump i klikamy na "connect". Teraz możemy wysyłać iso gry lub odpalać na konsoli programy z plikiem *.elf.

 

4.) Drobne uwagi:

a.) Upewnij się, że twój mod-chip obsługuje PC'towe HDD (opcjonalnie - jeśli nie posiadasz oryginalnego)

b.) Kup program służący do boot'owania obrazów z HDD (HDAdvance, HDLoader) i sprawdź czy twoja gra z nim współpracuje (tutaj)

c.) Bez Network Adaptor'a nie podłączysz dysku

d.) Sprawdź czy twój HDD jest kompatybilny z modelem twojej konsoli (tutaj)

e.) Sprawdź czy twoja gra jest "kompatybilna" z HDD (lista kompatybilności)

 

A co z PSTwo? (PS2 w wersji Slim). Co prawda nie posiada ona żadnego złącza IDE, ale za to również jak jej poprzedniczka, posiada gniazda USB (v2.0). Czy można zatem podłączyć do nich HDD? Teoretycznie tak...

- Trwają prace nad USB-Loader'em. Jeśli coś się "ruszy w temacie" damy wam znać

- Można podłączyć HDD, ale wymaga to rozebrania całej konsoli, lutowania czterdzieści kabelków itp... True Hardcore :] (dop.Berion)

 

VI – Swap Magic

- Osobiście nie mam żadnej styczności ze SwapMagic'iem, więc nie wińcie mnie za ewentualne błędy w tym aspekcie...

 

1.) Podstawowe informacje:

Na początek zaznaczam, że nie jest możliwe odpalenie na konsoli (bez mod-chip'a) nagranego na CD/DVD+-R/RW Swap Magic'a. Dlaczego? Sam SM służy do odpalania kopii na "nieprzerobionej" konsoli, więc skoro nasz jest kopią, to absurdalne wydaje się jego za'boot'owanie. Z autopsji wiem, że niektórym trzeba to jasno powiedzieć ;-)

Jak donosi desden SwapMagic (w wersji 3.3) nie radzi sobie z DVD-Rip'ami ważącymi powyżej 650MB i DVD DL (innymi słowy: konsola ich nie odczyta).

Część gier, niestety nie funkcjonuje poprawnie i trzeba s'patch'ować (*.ppf) (swap fix'y znajdziecie tutaj).

Czym i w jaki sposób tego dokonać (jeśli to oczywiście konieczne), znajdziecie w punkcie drugim

- Polecam program PPF-O-Matic (do pobrania np. stąd)

Same patch'e są potrzebne jeśli korzystamy z wcześniejszych wersji, ale i na to jest spsób: wystarczy podmienić zamiast na grę, kopię nowego SM i dopiero potem wrzucić grę.

 

- Cały poniższy fragment został opracowany przez desden'a, który postanowił opisać cały proces na dwóch przykładach (NBA Street.vol3 i Fifa Steet).

 

2.) Jak łatać?

 

Sposób no.1

a.) Potrzebny stuff:

- Oczywiście gra NBA Street ;]

- Obowiązkowo! DVD Decrypter'a (najlepiej w jak najnowszej wersji)

- Zassać samego patch'a dla tej gry.

- Jakieś 9GB wolnego miejsca na dysku! ;]

 

b.) Do dzieła!

Pierwszą czynnością (jeśli nie mamy obrazu w formacie *.iso) jest jego utworzenie za pomocą programu DVD Decrypter

Kolejnym etapem jest zmiana nazwy obrazu (*.iso/*.mdf) na:

- Dla NBA Street vol3 -> ptc-nbasv3.iso i ptc-nbasv3.mdf

Następnie należy umieścić obraz (*.iso/*.mdf) razem z patch'em w jednym folderze ,w tym przypadku:

- Dla NBA Street vol3 -> ptc-nbasv3.iso i ptc-nbasv3.mdf i Drk-nba.exe

Należy kliknąć "apply", aby proces się rozpoczął (może to potrwać nawet paredziesiąt minut)

Utwożą się pliki (FILE.000/FILE.001/FILE.002/FILE.003), które samę będą się scalać w gotowe do wypalenia *.iso

Gdy już powstał nasz obraz (DRK-NBA.iso) wypalamy DVDDecrypter'em

- pozostaje już się tylko cieszyć z gierki...have nice fun ;]

 

c.) Pytania, problemy itp.

Pytanie I: "Przekopiowałem patch'a razem z uwtorzonym obrazem *.iso/*.mdf do tego samego folderu, dałem na "apply" i nie idzie..."

-> Należy przekopiować AUTOEXEC.NT i CONFIG.NT z folderu: C: \WINDOWS\REPAIR do folderu; C: \WINDOWS\SYSTEM32

Również posiadacze SP2 jak i SP1 mogą mieć ten problem (jak również posiadacze "gołego" Windows'a - totolotek....;] )

 

Pytanie II: "Czy trzeba mieć windowsa XP?"

-> Tak, bo inaczej się tej operacji nie będzie dało wykonać z obrazem powyżej >~4GB (hmm... a co z NT i 2k? Przecież oba widzą partycje w systemie plików NTFS - dop. Berion)

 

Sposób no.2 - PPF-O-Matic

Zanim skorzystasz z tej metody, pamiętaj że jest bardzo łatwa i nie wymaga nawet znajomości j.angielskiego, równie dobrze tego opisu mogło by nie być ;]

Całość opisu znajduje się w folderze z PPF-O-Matic v3.0 i dokładnie przedstawia krok po kroku jak to zrobić (już prościej się chyba nie da ;]) Wszystkie patch'e jak i programy, opisy leżą na http://www.ps2nfo.com/

 

a.) Potrzebny stuff:

- jakaś gra np. fifa street

- Alcohol120% lub DVDDecrypter

- Zassać samego patch'a dla tej gry! w wersji PAL lub NTSC (trzeba się zarejestrować - to jest bezpłatne!)

- Program PPF-O-Matic v3.0

 

b.) Do dzieła!

Należy utwożyć obraz (*.img, *.bin lub *.iso)

Twożąc nasz obraz w Alcohol'u120% lub DVDDecrpyter'ze nadajemy mu nazwę taką jak patch. Czyli jeśli gra była Fifa Street (wersja PAL) to nazwa powinna wyglądać tak:

Fifastreet.bin i fifastreet.ppf, Fifastreet.iso i fifastreet.ppf lub Fifastreet.img i fifastreet.ppf

Najlepiej , aby patch' znajdował się razem w folderze z obrazem. Następnym krokiem to kliknięcie na program do patchowania "ppf-o-matic3.exe"

Pojawi się okno, w którym będzie pisać "ISO file" tzn., że trzeba odnaleźć folder z naszym obrazem gry...

Druga linijka to wyraźny napis "patch", więc szukamy naszego patch'a jak obrazu...;]

Klikamy na "apply" i już gotowe. Patch został wszczepiony w obraz, teraz pozostaje już go tylko wypalić!!!

 

c.) Pytania, problemy itp.

Nie stwierdzono :-P

 

PS: Dodam jeszcze kilka słów od siebie:

Opis ten pomógł paru osobom, więc jeśli się trzymasz tych wskazówek powinno wszystko być ok.

 

VII – Programy scenowe - "wolne pliki"

Cały poniższy opis wydaje mi się całkowicie zbędny (zbyt rozpisany), jeśli mimo wszystko Ci w czymś pomógł, gratyfikacje dla Desden'a

 

1.) Emulator + ROM'y

a.) Potrzebny stuff:

- Program CDGenPs2 (testowane na wersji 3.0)

- Jakiś emulator na PS2 dla np. SNES'a

- ROM'y gier na dany emulator np. wspomniany SNES

- Jakiś program do wypalania np. Alcohol120%

W tym miejscu warto zaznaczyć, iż jeśli nie posiadacie oryginalnych cartridge'y z grami (w tym wypadku dla SNES'a), które macie zamiar wypalić, to możecie się czuć za potencjalnych przestępców ;-) (dop.Berion)

 

b.) Przygotowanie kompilacji:

- Opisane na przykładzie Emu, o które często pytacie...

A więc: najpierw należy mieć wspomniany emulator dla naszej konsoli. Po jego wypakowaniu powinny znajdować się następujące pliki: System.cnf, Install.cnf, Snes_emu.elf, Readme.txt

Po odpaleniu programu CDGenPS2 powita nas okno, do którego należy przeciągnąć pliki programu (widoczne na tym obrazku. Po przeciągnięciu otrzymamy coś takiego.

Następnie należy przeciągnąć folder z grami do naszej kompilacji [Klik].

Po wykonaniu tej czynności należy zmienić wartość LBA dla pliku System.cnf. Klikamy prawym przyciskiem myszy na interesującynas plik. Wybieramy "edit", zaznaczamy opcję "Fix LBA". Zmieniamy teraz z 388 (wartość domyślna) na 12231 i klikamy "ok". Zmieniony LBA przedstawia ten screen.

Klikamy teraz (z lewej strony) na ikonkę IMG.

Zapisujemy nasz obraz do *.bin/*.cue, który po chwili gotowy będzie już do wypalenia.

 

c.) Uwagi, pytania itp.

 

Pytanie I: "Czy będzie to działać na Swap Magicu ?"

-> Tak, to nie ma znaczenia czy swap czy mod-chip, wszystko chodzi...

Pytanie II: "Czy z każdym emulatorem się tak postępuje ?"

-> Tak, jak się czymś różnią to tylko LBA w co wątpie (nie wszystkie testowałem)...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin