Volkswagen Passat B5.pdf

(1827 KB) Pobierz
AUDI A-4 VW PASSAT B5
DIPOL
Instrukcja montażu blokady DIPOL.
16.10.1996
DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL DIPOL
1. Przed przystąpieniem do montażu blokady DIPOL należy wymontować prawy
przedni fotel.
Uwaga: W przypadku bocznych Air bagów fotel wymontować i wycofać do tyłu bez rozłącznia
przewodów.
2. Odczepić plastykowe listwy mocujące wykładzinę przy prawych przednich drzwiach.
3. Odkręcić i zdemontować konsolę (4) wg. załączonego rysunku.
4. Zdjąć osłonę (5) mechanizmu dźwigni zmiany biegów.
5. Ustawić dźwignię zmiany biegów (3) w pozycji biegu wstecznego.
6. Odwinąć wykładzinę (6) oraz wygłuszenie (7) tak, aby odsłonić prawą stronę tunelu (8).
7. Usunąć masę asfaltową znajdującą się na tunelu na wysokości wspornika.
8. Zaznaczyć wg. rys. punkt wiercenia otworu pilotującego tj. na głębokości 65 mm od górnej powierzchni
tunelu i na wysokości środka mechanizmu.
9. Wywiercić otwór pilotujący w tunelu (8) i obudowie (10).
10. Sprawdzić czy otwór znajduje się we właściwym miejscu, jeśli tak to należy go powiększyć do
φ
32 w
16 w obudowie.
11. Przyłożyć wspornik (9) do tunelu, wprowadzić blokadę (1) w tuleję i sprawdzić czy trzpień blokady
blokuje obudowę przegubu dźwigni (11), oraz czy blokada lekko się wprowadza i wyciąga z tulei.
12. Jeżeli nie ma zastrzeżeń do wykonanego otworu, to można przystąpić do zaznaczenia miejsca
tunelu i
φ
wiercenia otworów pod śruby mocujące.
13. Odkręcić od dołu samochodu osłonę (12).
14. Wywiercić w tunelu (8) dwa otwory
10,5.
15. Przykręcić wspornik do tunelu wkładając z góry dwie śruby (13), od dołu zaś podkładkę dwuotworową
(14) oraz pozostałe elementy mocujące (15,16,17).
Uwaga: Nakrętki zrywalne (17) przykręcić mocno, ale nie należy ich zrywać.
φ
16. Ponownie sprawdzić działanie blokady, jeżeli nie ma żadnych zastrzeżeń można zerwać nakrętki,
a następnie je zakonserwować np. bitexem.
17. Miejsce w którym tuleja przechodzi przez tunel (8) należy od strony zewnętrznej uszczelnić
np. siliconem.
18. Przykręcić osłonę (12).
19. Ułożyć wygłuszenie (7) i wykładzinę (6). Przymocować listwy mocujące.
20. Wyciąć w wygłuszeniu i wykładzinie otwór na tuleję.
21. Nałożyć na tuleję osłonę plastykową (18) oraz korek (19).
22. Przykręcić osłonę (5) mechanizmu.
23. Zamontować konsolę (4) nałożyć osłonę (2) dźwigni zmiany biegów.
24. Przykręcić uchwyt blokady.
25. Przykleić na boczne szyby naklejki „DIPOL” .
26. Zapoznać klienta z zasadami użytkowania blokady, oraz warunkami gwarancji.
27. Przekazać samochód klientowi.
752863988.002.png 752863988.003.png 752863988.004.png
 
Sposób montażu blokady DIPOL w samochodzie AUDI A-4 / VW PASSSAT B- 5 .
OPIS CZĘŚCI DO RYSUNKU:
1. Blokada DIPOL.
9. Wspornik z tuleją.
17. Nakrętka zrywalna.
2. Osłona dźwigni zmiany biegów.
10. Obudowa mechanizmu.
18. Osłona plastykowa.
3. Dźwignia zmiany biegów.
11. Przegub dźwigni.
19. Korek.
4. Konsola.
12. Osłona tunelu.
20. Klucz blokady.
5. Osłona mechanizmu zmiany biegów.
13. Śruba mocująca.
21. Łożysko dźwigni zmiany biegów.
6. Wykładzina.
14. Podkładka dwuotworowa.
22. Mechanizm dźwigni zmiany biegów.
7. Wygłuszenie.
15. Podkładka sprężysta.
23. Prowadnica mechanizmu.
8. Tunel.
16. Tulejka.
24. Drążek poziomy.
752863988.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin