15p_07.pdf

(1209 KB) Pobierz
Microsoft Word - 15p_07.doc
Proof Copy ([1/5] w trakcie przeredagowywania)
Prof. dr inż. Jan Pająk
Rozumienie totalizmu
Monografia naukowa nr 7 z serii [1/5] "Zaawansowane urządzenia magnetyczne",
5-te wydanie, Wellington, Nowa Zelandia, 2007 rok,
ISBN 978-1-877458-07-1.
Copyright © 2007 by Prof. dr inż. Jan Pająk.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Całość ani też żadna z części niniejszej monografii nie
może zostać skopiowana, zreprodukowana, przesłana, lub upowszechniona w jakikolwiek
sposób (np. komputerowy, elektroniczny, mechaniczny, fotograficzny, nagrania telewizyjnego,
itp.) bez uprzedniego otrzymania wyrażonej na piśmie zgody autora lub zgody osoby legalnie
upoważnionej do działania w imieniu autora. Od uzyskiwania takiej pisemnej zgody na
kopiowanie tej monografii zwolnieni są tylko ci którzy zechcą wykonać jedną jej kopię
wyłącznie dla użytku własnego nastawionego na podnoszenie wiedzy i dotrzymają warunków
że wykonanej kopii nie użyją dla jakiejkolwiek działalności zawodowej czy przynoszącej
dochód, a także że skopiowaniu poddadzą cały wybrany tom lub całą monografię - włącznie ze
stroną tytułową, streszczeniem, spisem treści i rysunków, wszystkimi rozdziałami, tablicami,
rysunkami i załącznikami.
Zarejestrowano w Bibliotece Narodowej Nowej Zelandii jako Depozyt Legalny. Wydano
w Nowej Zelandii prywatnym nakładem autora w dwóch językach: angielskim i polskim.
Data najnowszej aktualizacji niniejszego tomu: 5 października 2010 roku. (W przypadku
dostępu do kilku egzemplarzy tej monografii, rekomendowane jest zapoznawanie się z
egzemplarzem o najnowszej dacie aktualizacji!)
Niniejsza monografia stanowi raport naukowy z przebiegu badań autora. Stąd prezentacja
zawartych w niej materiałów posiadających wartość dowodową lub dokumentacyjną dokonana
została według standardów przyjętych dla publikacji (raportów) naukowych. Szczególna uwaga
autora skupiona była na wymogu odtwarzalności i możliwie najpełniejszego udokumentowania
źródeł, tj. aby każdy naukowiec czy hobbysta pragnący zweryfikować lub pogłębić badania
autora był w stanie dotrzeć do ich źródeł (jeśli nie noszą one poufnego charakteru), powtórzyć
ich przebieg, oraz dojść do tych samych lub podobnych wyników.
Niniejsza publikacja jest jednym z tomów najważniejszej monografii autora, oznaczanej [1/5].
Może ona być czytana w odosobnieniu, lub czytana jako kolejny tom w całej serii [1/5]. Cała
seria tej monografii jest oznaczana [1/5] i nosi tytuł "Zaawansowane urządzenia magnetyczne".
Stanowi ona już piąte wydanie owej serii. Jej poprzednim (czwartym) wydaniem była 18-
tomowa monografia [1/4] opublikowana w 2001 roku i nosząca następujące dane edytorskie:
"Zaawansowane urządzenia magnetyczne", Monografia, Wellington, Nowa Zelandia, 2001,
ISBN 0-9583727-5-6, około 1800 stron tekstu (w tym 120 ilustracji i 7 tablic, w 18 tomach).
Wszelka korespondencja przeznaczona dla autora niniejszej monografii z serii [1/5] przed
końcem 2007 roku powinna być kierowana na następujący jego adres w Korei:
Prof. Dr Eng. Jan Pajak, Ajou University, South Korea
Natomiast od stycznia 2008 roku powinna ona być kierowana do Nowej Zelandii na adres:
P.O. Box 33250, Petone 5046, New Zealand
Tel. (2010 r.): 64 (4) 5694820; Emaile: janpajak@gmail.com lub jpajak@poczta.wp.pl .
2
STRESZCZENIE tej monografii nr 7 z serii [1/5] "Zaawansowane urządzenia magnetyczne",
ISBN 978-1-877458-07-1
Poprzedni tom tej monografii wyjaśnił jak stosować totalizm. Niniejszy tom wyjaśnia, jak należy
go rozumieć. Wprawdzie nie nawykliśmy do "rozumienia" filozofii, ponieważ ogromna większość
dotychczasowych systemów filozoficznych, a także niemal wszystkie religie jakie znamy, apelują do
naszej wiary, a nie do naszej wiedzy. Jednak totalizm jest odmienny. Właściwie to NIE jest on
sformułowany jak filozofia, a jak nauka ścisła, podobna do dzisiejszej fizyki czy mechaniki. Wszystko w
totaliźmie daje się ściśle definiować, mierzyć, obliczać, sprawdzać, a nawet formalnie udowadniać.
Stąd totalizm apeluje do wiedzy swoich wyznawców i do ich naukowego zrozumienia idei, jakie sobą
wprowadził. Jako taki, ma on ogromną przewagę nad innymi systemami filozoficznymi. Wszakże
zawsze można przestać wierzyć, jednak niemal nigdy nie przestaje się wiedzieć .
Większość systemów filozoficznych i filozoficzno-religijnych istniejących dotychczas, ogranicza
się do odpowiedzenia na pytanie "co". Nie udzielają one jednak odpowiedzi: "dlaczego", "z czego to
wynika", "jak to działa", "jak to można mierzyć lub obliczać", "jakie fakty to potwierdzają", "jak to można
udowodnić", itp. Stąd, co do większości stwierdzeń składających się na inne filozofie, nie ma pewności,
czy są one prawdą. Wszakże nie można empirycznie zweryfikować ich poprawności. Natomiast
totalizm, w połączeniu z Konceptem Dipolarnej Grawitacji z jakiego on wynika, udzielają nie tylko
odpowiedzi "co", ale podobnie do nauk ścisłych także i dodatkowych odpowiedzi "dlaczego jest właśnie
tak, a nie inaczej", "jak to działa", "z czego to wynika", "jak to wydedukowano", "na czym się to opiera",
"jak to można zmierzyć", "jak to można obliczyć", "jakie fakty to potwierdzają", "jak to można
udowodnić", itp. (Nawet jeśli w obecnym sformułowaniu totalizmu, któreś z tych zapytań nie otrzymało
jeszcze odpowiedzi, ciągle stworzone już zostały wystarczające fundamenty pojęciowe, strukturalne,
narzędziowe, obliczeniowe, oraz pomiarowe, aby odpowiedź ta udzielona mogła zostać w terminie
późniejszym.) Stąd totalizm i Koncept Dipolarnej Grawitacji, są ścisłymi dyscyplinami zawierającymi
wbudowane w siebie narzędzia i mechanizmy umożliwiające naukowe zweryfikowanie ich własnej
poprawności oraz uzyskanie odpowiedzi praktycznie na każde pytanie. Warto przy tym pamiętać, że
niemal żaden z poprzednich systemów filozoficznych i filozoficzno-religijnych, takich mechanizmów ani
narzędzi nie posiadał. Także żadna poprzednia filozofia nie pozwalała na weryfikowanie swojej
poprawności, czy na otrzymanie odpowiedzi na pytania typu "dlaczego" czy "jak". Stąd inne filozofie
zmuszały aby w całą ich zawartość wierzyć na zasadzie anegdotycznego "argumentu despotycznej
matki" (argument ten zwykle brzmi: "bo ja tak powiedziałam!"). Niezależnie od powyższej różnicy
definicyjnej pomiędzy totalizmem i innymi dotychczasowymi systemami, istnieje pomiędzy nimi także
wiele różnic w zawartości. Przykładowo, totalizm nastawia się na dostarczenie obiecywanych przez
siebie wymiernych korzyści jeszcze w tym życiu fizycznym i to w krótkim czasie. Natomiast inne
systemy unikają wskazywania korzyści, lub - jak to czynią religie, obiecują korzyści dopiero po śmierci.
Ponieważ totalizm jest nauką ścisłą, podobną do fizyki i mechaniki, nie jest on filozofią w
czystym słowa tego znaczeniu. Przykładowo, filozofia odpowiada jedynie na pytania "co" lub "jak to
wydedukowano", natomiast pomija odpowiedź na większość wyszczególnionych powyżej pytań
charakterystycznych dla nauk ścisłych i totalizmu. Także uniemożliwia ona dowiedzenie swojej
poprawności. Niestety, obecnie nie znamy innego pojęcia niż "filozofia", jakie opisywałoby to, czym
totalizm się zajmuje. Przy braku więc odpowiedniejszego pojęcia, musimy nazywać go z użyciem
słowa "filozofia", chyba że wprowadzimy specjalnie dla niego zupełnie nową nazwę, np. "pranauka".
Totalizm wyrósł z Konceptu Dipolarnej Grawitacji (opisanego w rozdziałach H i I). Jednak
istnieje istotna różnica pomiędzy nim, a owym Konceptem Dipolarnej Grawitacji. Polega ona na tym, że
Koncept Dipolarnej Grawitacji jest tzw. nauką czystą ("pure") wyjaśniającą budowę wszechświata,
mechanizmy jego działania, prawa w nim obowiązujące, itp. Natomiast totalizm jest nauką stosowaną
(tzw. "applied") wyjaśniającą, jak w działaniach ludzkich wykorzystywać, ujawnioną owym Konceptem
Dipolarnej Grawitacji, budowę wszechświata, mechanizmy jego działania, prawa nim rządzące, itp. Aby
wyjaśnić to na przykładzie; Koncept Dipolarnej Grawitacji jest mechanizmem czy wehikułem, podobnie
jak jest nim przykładowo samochód. Odzwierciedla i modeluje on sobą jak wszechświat jest
zbudowany i działa, jakie prawa w nim panują, jakie cechy wykazuje, itp. Natomiast totalizm jest
wiedzą stosowaną, wyjaśniającą, jak praktycznie wykorzystywać ten mechanizm czy wehikuł w
naszym życiu. Stąd totalizm jest podobny do kursu jazdy na samochodzie, podręcznika przepisów
ruchu drogowego, czy instruktażu jak doprowadzić samochód do celu do jakiego zdążamy, itp.
Niniejszy tom zamierzony jest jako przegląd najważniejszych informacji dotyczących totalizmu.
Ma on na celu umożliwienie dokładnego zrozumienia tej "filozofii" czy pranauki. Jeśli więc ktoś zechce
ją poznać i zrozumieć, tom ten jest dla niego podstawowym źródłem poznawczym.
3
SPIS TREŚCI tej monografii 7 z serii [1/5] "Zaawansowane urządzenia magnetyczne",
ISBN 978-1-877458-07-1.
Str: Rozdział:
── ───────
1 Strona tytułowa
2 Streszczenie niniejszej monografii nr 7
3 Spis treści niniejszej monografii nr 7
(odnotuj że spis treści całej serii monografii [1/5] zawarty jest w monografii nr 1)
Monografia 7 : Rozumienie totalizmu (ISBN 978-1-877458-07-1)
JB-1 JB. ROZUMIENIE TOTALIZMU
JB-1 JB1. Wszystkim rządzą odpowiednie prawa, zaś biada tym którzy je łamią
JB-2 JB2. Totalizm to filozofia która uczy aby żyć bez łamania praw moralnych
JB-6 JB3. Fundamenty teoretyczne totalizmu
JB-8 JB3.1. Pole moralne
JB-11 JB3.2. Inteligentna energia moralna
JB-21 JB3.3. Prawa moralne
JB-23 JB4. Totalizm a ateizm
JB-25 JB5. Totalizm a pasożytnictwo
JB-28 JB6. Dlaczego każdy długotrwały "ruch wzdłuż linii najmniejszego oporu"
zawsze formuje "czarną dziurę", w której jakikolwiek ruch
staje się niemożliwy
JB-37 JB7. Podstawowe koncepty totalizmu
JB-38 JB7.1. Intelekt
JB-39 JB7.2. Trzy fasady typowej filozofii (codzienna, oficjalna, propagandowa)
JB-42 JB7.3. Każdy bezwarunkowy cel jest osiągalny:
musimy jedynie znaleźć sposób, jak go zrealizować
JB-46 JB7.4. Kanony działania wszechświata
JB-51 JB7.5. Teorem fundujący totalizmu
JB-53 JB8. Atrybuty totalizmu (otwarty i nieustannie udoskonalany, oddany prostocie,
walczący o prawdę, zorientowany na konkretne wyniki, świecki)
JB-54 JB9. Służba totalizmu dla przyszłości ludzkości
JB-56 Rysunek JB1 (Lokomotywa Blenkinsop'a)
JC-57 JC WIEDZA TO ODPOWIEDZIALNOŚĆ
JC-60 JC1. Czym jest totalizm
JC-69 JC1.1. Wersje totalizmu
JC-69 JC2. Jak nowy Koncept Dipolarnej Grawitacji
koryguje błędy starego konceptu monopolarnej grawitacji
JD-78 JD. POZYCJA TOTALIZMU W KONTROWERSYJNYCH
KWESTIACH MORALNYCH
JD-79 JD1. Regularnie uprawiaj posty i głodówki,
oraz ochoczo akceptuj ból, wysiłek i niewygody
JD-82 JD2. Pożałuj różgi, a popsujesz dzieciaka
(dlaczego totalizm jest "za" karami cielesnymi)
JD-85 JD3. Jak niemoralni ludzie powinni być karani
JD-88 JD4. Promuj prawdę, nawet jeśli działa ona przeciwko twoim interesom
4
JD-90 JD5. Jeśli prawa moralne i prawa ludzkie kolidują, wówczas
wypełniaj prawa moralne
JD-91 JD6. Istnieją niemoralne zawody (np. nauczyciela, producenta tytoniu, czy kata),
jednak prostytucja wcale nie musi być jednym z nich
JD-92 JD7. Zgodnie z totalizmem tzw. przypadki i zbiegi okoliczności to czyjeś
jawne interwencje (np. organizowane przez wszechświatowy intelekt)
JD-93 JD8. Zabijanie w obronie własnej (np. sytuacje "ty lub ja")
JD-96 JD9. Karma zawodu rzeźnika - ci co chcą jeść ręcznie uśmiercone zwierzęta,
powinni sami zabijać, to co zjadają
JD-97 JD10. Zdolność totalizmu do uzdrowienia życia społecznego
JD-98 JD11. Pojęcia i zwroty potoczne, które w świetle totalizmu wymagają uściślenia
JD-98 JD11.1. Obowiązek obrony - najważnieszy z totaliztycznych
dobrych uczynków
JD-107 JD11.1.1. Grzechy agresji jako zaczątki lawin zła
JD-108 JD11.2. Unikaj działaniowego grzechu poświęcenia,
któremu nie towarzyszą silne "moralne" uczucia
JD-110 JD11.3. Totaliztyczna pomoc
JD-112 JD11.4. Istnieje totaliztyczny sposób na zmuszanie
JD-113 JD11.5. Totaliztyczne zrozumienie wybaczania
JD-116 JD11.6. Czym naprawdę jest sceptycyzm
JD-117 JD11.7. Niebezpieczeństwa medytacji (działaj zamiast medytować)
JD-119 JD11.8. Skutki uboczne czyli "cień z pola moralnego"
JD-120 JD12. Stanowisko totalizmu co do niektórych interpretacji religijnych
JD-122 JD12.1. Totalizm uznaje życie pozagrobowe oraz uznaje
osiąganie korzyści pozadoczesnych
JD-123 JD12.2. Różnice totaliztycznego oraz religijnego
pojmowania wszechświatowego intelektu (Boga)
JD-126 JD12.3. Strzeż się fanatyzmu religijnego
JD-127 JD12.4. Totalizm NIE jest filozofią zazdrosną,
stąd pozwala on, aby praktykować moralnie, co tylko ktoś zechce
JD-128 JD13. Tajemnice i paradoksy moralne
JD-128 JD13.1. Moralność drugiego w rodzinie
JD-129 JD13.2. Śmierć bliźniaków w kołysce
Uwagi :
(1) Niniejsza monografia jest kolejną publikacją z całej serii 18 monografii naukowych
autora oznaczanych symbolem [1/5]. Każdy rozdział i podrozdział z owej serii oznaczany jest
kolejnymi literami alfabetu. Rozdziały oznaczane innymi literami niż te podane w powyższym
spisie treści znajdują się w odrębnych monografiach (tomach) tej serii. Pełny spis treści
wszystkich 18 monografii (tomów) tej serii przytoczony jest w pierwszej monografii (tome 1).
(2) Istnieje też angielskojęzyczna wersja niniejszej monografii. W przypadku wiec
trudności ze zdobyciem jej polskojęzycznej wersji, czytelnicy znający dobrze język angielski
mogą się z nią zapoznać w języku angielskim. Mogą też ją polecać do poczytania swoim
znajomym nie znającym języka polskiego.
(3) Obie wersje tej monografii [1/5], tj. angielskojęzyczna i polskojęzyczna, używają tych
samych ilustracji. Jedynie podpisy pod ilustracjami wykonane są w odmiennym języku.
Dlatego w przypadku trudności z dostępem do polskojęzycznych ilustracji, przeglądać można
angielskojęzyczne ilustracje. Warto również wiedzieć, że powiększenia wszystkich ilustracji z
monografii [1/5] są dostępne w internecie. Dlatego aby np. przeanalizować powiększenia tych
ilustracji, warto jest je przeglądać bezpośrednio w internecie. Dla ich znalezienia czytelnik
powinien odszukać dowolną totaliztyczną stronę którą ja autoryzuję, np. poprzez wpisanie
słowa kluczowego “ totalizm ” do dowolnej wyszukiwarki (np. do www.google.com), potem zaś -
5
kiedy owa totaliztyczna strona się ukaże, czytelnik powinien albo uruchomić jeszcze jedną
stronę nazywającą się “tekst_1_5.htm” (z egzemplarzami i ilustracjami monografii serii [1/5])
dostępną na tym samym serwerze, albo też wybrać opcję “tekst [1/5]” z menu owej
totaliztycznej strony. Proszę też odnotować że wszystkie totaliztyczne strony pozwalają na
załadowanie do swego komputera darmowych egzemplarzy całej serii monografii [1/5].
(4) Niniejsza monografia [1/5] jest jedynie filozoficznie odmiennie zorientowanym
powtórzeniem zawartości nieco starszej monografii [1/4] - też dostępnej w internecie poprzez
totaliztyczną strone o nazwie ”tekst_1_4.htm”. Owa ich filozoficzna odmienność wynika z
mojego dosyć szokującego odkrycia z 2007 roku, opisanego w punkcie #105 z podrozdziału
W4 w tomie 18. Odkrycie to stwierdza, że tzw. ”UFOnauci” oraz ”wehikuły UFO” są jedynie
rodzajami tymczasowych, chociaż ogromnie realistycznych, poprawnych i
zindywidualizowanych, ”symulacji” dokonywanych przez Boga dla osiągnięcia najróżniejszych
boskich celów. Z tego też powodu, pod względem dowodowym i wyjaśniającym, treść owej
starszej monografii [1/4] nadal pozostaje ważna. Tyle tylko, że czytając tamtą starszą
monografię [1/4] trzeba w swoim umyśle nanosić poprawkę na każde zawarte tam
stwierdzenie dotyczące pochodzenia UFOnautów i wehikułów UFO. Zamiast więc akceptować
tamto stare wyjaśnienie zawarte w [1/4], że UFOnauci i wehikuły UFO wywodzą się z
odmiennych niż Ziemia planet, należy sobie uświadamiać, że dla osiągnięcia bardzo istotnych
celów (jakie strałem się wyjaśnić w treści momnografii serii [1/5]) UFOnauci i UFO są tylko tak
tymczasowo ”symulowani” przez Boga, jakby wywodzili się z odmiennych niż Ziemia planet
ogromnego kosmosu.
(5) Aktualizacja i przeredagowanie niniejszego piątego wydania [1/5] tej monografii
będzie postępowała stopniowo. Czytelnik może się zorientować ze strony tytułowej czy owo
przeredagowywanie zostało już zakończone, bowiem zniknie wówczas z jej górnej części ów
komentarz stwierdzający coś w rodzaju ” Proof Copy ([1/5] w trakcie przeredagowywania)”.
Do czasu ukończenia owego przeredagowywania, niektóre podrozdziały tej monografii ciągle
mogą być udostępniane w brzmieniu w jakim zostały one sformułowane dla poprzedniego
wydania [1/4] tej monografii.
(6) W celu udoskonalenia struktury tej serii monografii [1/5], oraz dla lepszego
wyrażenia nią nowego poziomu filozoficznego dla którego została ona celowo napisana,
kolejność jej tomów oraz rozmieszczenie podrozdziałów w niektórych monografiach została
nieco zmieniona w stosunku do tej kolejności występującej w monografii [1/4].
Zgłoś jeśli naruszono regulamin