Szkoła Podstawowa im Mieczysława Kaczyńskiego w Pracach Małych gmina Tarczyn
ARKUSZ KLASYFIKACYJNY dla klas I-III
za drugi semestr roku szkolnego 2011/2012
Klasa druga
Wychowawca Ewa Bętkowska
Średnia w czytelnictwie -
Frekwencja 92,7%
Podstawowe informacje o klasie
Ilość uczniów zapisanych: (stan na dzień klasyfikacji) 7
Przybyło: -
Ubyło: -
Klasyfikowanych: 7
Promowanych: 7
Nieklasyfikowanych: -
Niepromowanych: -
Uczniowie nie promowani (imię i nazwisko, przyczyna)
-
Uczniowie nie klasyfikowani (imię i nazwisko, przyczyna)
Uczniowie na długotrwałym leczeniu lub w sanatorium
(imię i nazwisko) -
Nauczanie indywidualne (imię i nazwisko)
Uczniowie skierowani do konsultacji, zdiagnozowani lub pozostający pod opieką poradni pedagogiczno – psychologicznej
Ewa Wylezińska – zajęcia w poradni
Daniel Szymczak – zajęcia w poradni
Uczniowie objęci (planowani do objęcia) działaniami zespołu ds. pomocy pedagogiczno - psychologicznej – wskazać powód
Ewa Wylezińska – pomoc logopedy
Igor Hańce – pomoc logopedy
Uczniowie wyróżniający się (osiągnięcia)
Uczniowie nieprzystosowani społecznie
Wycieczki - (wypisujemy tylko informacje z danego semestru na podstawie dziennika lekcyjnego) 4
kino -
teatr 1 – „Roma” w Warszawie – „Alladyn”
muzea -
wystawy - 1 – „Niewidzialna Wystawa” + Pałac Królewski w Łazienkach
turystyczno-krajoznawcze JURAPARK w Bałtowie (ścieżka edukacyjna, mini zoo, oceanarium)
inne 1 - Licheń
Ważniejsze imprezy z życia klasy: (wypisujemy tylko informacje z danego semestru na podstawie dziennika lekcyjnego)
Dzień Babci i Dziadka
teatrzyk profilaktyczny „Śniadanie na Leśnej polanie”
występy cyrkowców
Filharmonia
Powitanie wiosny
Dzielenie się jajkiem i składanie życzeń wielkanocnych
Sprzątanie świata ze strażakami – porządkowanie terenu wokół szkoły, ognisko
Uroczysty apel z okazji uchwalenia Konstytucji 3 maja
Dzień rodziny
Pożegnanie klasy szóstej
Konkursy
międzyszkolny konkurs patriotyczny
międzyszkolny konkurs matematyczny
gminny Konkurs Recytatorski i Wielkanocny
Międzynarodowy Konkurs Matematyczny KANGUR
Ogólna charakterystyka klasy i wnioski do dalszej pracy
Uczniowie najlepsi (imię i nazwisko)
Julia Mastalerz
Marlena Sobierajska
Dawid Mielowski
Kamil Doktorski
Uczniowie słabi (imię i nazwisko)
Daniel Szymczak
Klasa o zróżnicowanym poziomie. Największe problemy z nauką ma Daniel Szymczak. Chociaż zrobił postępy w czytaniu, jednak nadal czyta wyrazami bardzo wolno. Skupienie na technice czytania sprawia, że często nie rozumie tekstu, co utrudnia mu samodzielną pracę. Chłopiec potrafi przepisać i uzupełnić tekst bez przekształcania go. Popełnia wiele błędów gramatycznych i ortograficznych. Nie opanował znajomości wielu pojęć z zakresu edukacji polonistycznej i matematycznej oraz tabliczki mnożenia. Radzi sobie z dodawaniem i odejmowaniem w zakresie 100, licząc często na konkretach. Brakuje mu motywacji do nauki, nadal jest zbyt dziecinny, jak na swój wiek. Igor Hańce dość dobrze radzi z nauką, jednak mógłby osiągać wyniki bardzo dobre. Uczeń nie pracuje systematycznie, często jest nieprzygotowany do zajęć, nie odrabia pracy domowej. Potrafi pisać kształtnie, ale najczęściej pracuje szybko i niedokładnie, popełniając wiele błędów gramatycznych i ortograficznych przez co, jego zeszyty są nieestetyczne. Chłopiec nie zawsze czuje się dowartościowany, dlatego nie zawsze chętnie bierze udział w działaniach opartych na rywalizacji. Ewa Wylezińska zrobiła duże postępy w nauce. Dziewczynka czyta ze zrozumieniem i stara się pracować samodzielnie, ale potrafi zapytać, jeśli, czegoś nie rozumie. Ma dni „lepsze i gorsze” oraz potrzebuje stałej zachęty do pracy, ponieważ nie potrafi dłużej skupić uwagi. Uczennica nadal liczy na konkretach. Dziewczynka nie rozumie istoty mnożenia i dzielenia, potrafi jedynie odszukać wynik mnożenia na tabliczce. Chociaż pisze niekształtne litery, już prawie mieszczą się one w liniaturze. Coraz lepiej koloruje, ale jej prace plastyczne są ubogie w szczegóły. Ewa bardzo dobrze czuje się w grupie, która ją akceptuje. Jest niezwykle pogodna, koleżeńska i towarzyska.
Uczniowie nie sprawiają kłopotów wychowawczych. Biorą czynny udział w życiu szkoły: uczęszczają na chór, uczestniczą w przedstawieniach, wyjazdach i wycieczkach, reprezentują klasę w konkursach szkolnych i pozaszkolnych.
Współpraca z rodzicami układa się bardzo dobrze
Rodzice wyróżniający się we współpracy ze szkołą
Analiza sytuacji rodzinnej uczniów
Wskazać uczniów i określić zdiagnozowane (zaobserwowane) problemy rodzinne np. rodziny rozbite, niepełne, zastępcze, niewydolne wychowawczo
Informacja o stanie realizacji podstawy programowej
Realizacja materiału. Czy program został zrealizowany? Tak
Wnioski dotyczące realizacji
Położenie nacisku na ortografię, zadania złożone oraz dłuższe wypowiedzi pisemne
Lp
Rodzaj realizowanej edukacji
Wymiar godzin
w tygodniu
Liczba godzin
w cyklu edukacyjnym
Liczba godzin, które powinny zostać zrealizowane
w bieżącym semestrze
Liczba godzin faktycznie
zrealizowanych
w semestrze
Liczba godzin łącznie zrealizowanych w cyklu
1
Edukacja polonistyczna
5
sroka54