arkusz klasyfikacyjny I-III nowy.doc

(82 KB) Pobierz
ARKUSZ KLASYFIKACYJNY dla klas I-III

Szkoła Podstawowa im Mieczysława Kaczyńskiego w Pracach Małych gmina Tarczyn

 

ARKUSZ KLASYFIKACYJNY dla klas I-III

za drugi semestr roku szkolnego 2011/2012

Klasa druga

Wychowawca   Ewa Bętkowska

Średnia w czytelnictwie -

Frekwencja  92,7%

Podstawowe informacje o klasie

Ilość uczniów zapisanych: (stan na dzień klasyfikacji)   7   

Przybyło: -  

Ubyło:  -   

Klasyfikowanych:   7

Promowanych: 7  

Nieklasyfikowanych:   -  

Niepromowanych: -  

Uczniowie nie promowani (imię i nazwisko, przyczyna)

                                -                                                                                                                                                                  

Uczniowie nie klasyfikowani (imię i nazwisko, przyczyna)

                                 -                                                                                        

Uczniowie na długotrwałym leczeniu lub w sanatorium

(imię i nazwisko)            -                                

Nauczanie indywidualne (imię i nazwisko)

                                 -                                  

Uczniowie skierowani do konsultacji, zdiagnozowani lub pozostający pod opieką poradni pedagogiczno – psychologicznej

Ewa Wylezińska – zajęcia w poradni                                                                           

Daniel Szymczak – zajęcia w poradni                                                                             

Uczniowie objęci (planowani do objęcia) działaniami zespołu ds. pomocy pedagogiczno - psychologicznej – wskazać powód

Ewa Wylezińska – pomoc logopedy

Igor Hańce – pomoc logopedy

Uczniowie wyróżniający się (osiągnięcia)

 

                                             

Uczniowie nieprzystosowani społecznie

                                                                                   

                                                                                 

Wycieczki - (wypisujemy tylko informacje z danego semestru na podstawie dziennika lekcyjnego)     4        

kino   -                                                                                                                                                          

teatr   1 – „Roma” w Warszawie – „Alladyn”                                                 

muzea   -                                                               

wystawy   - 1 – „Niewidzialna Wystawa” + Pałac Królewski w Łazienkach                                        

turystyczno-krajoznawcze   JURAPARK w Bałtowie (ścieżka edukacyjna, mini zoo, oceanarium)

inne   1 - Licheń

Ważniejsze imprezy z życia klasy: (wypisujemy tylko informacje z danego semestru na podstawie dziennika lekcyjnego)

Dzień Babci i Dziadka                                                                         

teatrzyk profilaktyczny „Śniadanie na Leśnej polanie”                                                        

występy cyrkowców

Filharmonia

Powitanie wiosny                                                                                                                        

Dzielenie się jajkiem i składanie życzeń wielkanocnych                                                                 

Sprzątanie świata ze strażakami – porządkowanie terenu wokół szkoły, ognisko                                 

Uroczysty apel z okazji uchwalenia Konstytucji 3 maja                                                        

Dzień rodziny                                                                                                                                     

Pożegnanie klasy szóstej                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Konkursy

międzyszkolny konkurs patriotyczny

międzyszkolny konkurs matematyczny

gminny Konkurs Recytatorski i Wielkanocny

Międzynarodowy Konkurs Matematyczny KANGUR

 

Ogólna charakterystyka klasy i wnioski do dalszej pracy

Uczniowie najlepsi (imię i nazwisko)

Julia Mastalerz

Marlena Sobierajska

Dawid Mielowski

Kamil Doktorski                                                                                                                                   

Uczniowie słabi (imię i nazwisko)

Daniel Szymczak                                          

                                                 

 

Klasa o zróżnicowanym poziomie. Największe problemy z nauką ma Daniel Szymczak. Chociaż zrobił postępy w czytaniu, jednak nadal czyta wyrazami bardzo wolno. Skupienie na technice czytania sprawia, że często nie rozumie tekstu, co utrudnia mu samodzielną pracę. Chłopiec potrafi przepisać i uzupełnić tekst bez przekształcania go. Popełnia wiele błędów gramatycznych i ortograficznych. Nie opanował znajomości wielu pojęć z zakresu edukacji polonistycznej i matematycznej oraz tabliczki mnożenia. Radzi sobie z dodawaniem i odejmowaniem w zakresie 100, licząc często na konkretach. Brakuje mu motywacji do nauki, nadal jest zbyt dziecinny, jak na swój wiek. Igor Hańce dość dobrze radzi z nauką, jednak mógłby osiągać wyniki bardzo dobre. Uczeń nie pracuje systematycznie, często jest nieprzygotowany do zajęć, nie odrabia pracy domowej. Potrafi pisać kształtnie, ale najczęściej pracuje szybko i niedokładnie, popełniając wiele błędów gramatycznych i ortograficznych przez co, jego zeszyty są nieestetyczne. Chłopiec nie zawsze czuje się dowartościowany, dlatego nie zawsze chętnie bierze udział w działaniach opartych na rywalizacji. Ewa Wylezińska zrobiła duże postępy w nauce. Dziewczynka czyta ze zrozumieniem i stara się pracować samodzielnie, ale potrafi zapytać, jeśli, czegoś nie rozumie. Ma dni „lepsze i gorsze” oraz potrzebuje stałej zachęty do pracy, ponieważ nie potrafi dłużej skupić uwagi. Uczennica nadal liczy na konkretach. Dziewczynka nie rozumie istoty mnożenia i dzielenia, potrafi jedynie odszukać wynik mnożenia na tabliczce. Chociaż pisze niekształtne litery, już prawie mieszczą się one w liniaturze. Coraz lepiej koloruje, ale jej prace plastyczne są ubogie w szczegóły. Ewa bardzo dobrze czuje się w grupie, która ją akceptuje. Jest niezwykle pogodna, koleżeńska i towarzyska.

Uczniowie nie sprawiają kłopotów wychowawczych. Biorą czynny udział w życiu szkoły: uczęszczają na chór, uczestniczą w przedstawieniach, wyjazdach i wycieczkach, reprezentują klasę w konkursach szkolnych i pozaszkolnych.

Współpraca z rodzicami układa się bardzo dobrze

 

Rodzice wyróżniający się we współpracy ze szkołą

                                                                                     

                                                           

Analiza sytuacji rodzinnej uczniów

Wskazać uczniów i określić zdiagnozowane (zaobserwowane) problemy rodzinne np. rodziny rozbite, niepełne, zastępcze, niewydolne wychowawczo

  

                                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

Informacja o stanie realizacji podstawy programowej

Realizacja materiału. Czy program został zrealizowany?    Tak                                                                                                                                                                                                       

Wnioski dotyczące realizacji                                                                                    

Położenie nacisku na ortografię, zadania złożone oraz dłuższe wypowiedzi pisemne

 

 

 

Lp

 

Rodzaj realizowanej edukacji

 

Wymiar godzin

w tygodniu

 

Liczba godzin

w cyklu edukacyjnym

Liczba godzin, które powinny zostać zrealizowane

w bieżącym semestrze

Liczba godzin faktycznie

zrealizowanych

w semestrze

Liczba godzin łącznie zrealizowanych w cyklu

  1

Edukacja polonistyczna

5

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin