Opracowali:
STRESZCZENIE 2
ANALIZA SWOT DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA 4
WIZJA, MISJA I CELE 5
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA FIRMY 6
Analiza SWOT 8
OPIS RYNKU 10
Wariant optymistyczny 11
KONKURENCJA 12
OGÓLNE OTOCZENIE FIRMY 15
MARKETING 16
Produkt/usługa 17
Cena 18
Promocja 19
Dystrybucja 20
Personel 20
ANALIZA OPŁACALNOŚCI PRZEDSIĘWZIĘCIA 21
Kapitał potrzebny do uruchomienia firmy 22
Miesięczne koszty działalności 23
Wydatki ogólnoadministracyjne 23
Wydatki na obsługę zadłużenia: 23
Analiza finansowa 24
HARMONOGRAM URUCHOMIENIA PRZEDSIĘWZIĘCIA 26
27
Niniejszy biznes plan przedstawia uruchomienie nowego przedsięwzięcia, jakim jest ............................................................................................................
..............................................................................................................................................
Podmiot utworzony będzie miał formę[1].................................................................................
Założycielami podmiotu są[2]:.................... ..............................................................................
Siedziba firmy będzie się znajdowała[3] ..................................................................................
Firma ma zamiar prowadzić działalność na terenie[4] ............................................................
Będzie się zajmowała...........................................................................................................
W fazie rozwoju swoje usługi oferuje klientom mieszkającym na terenie całego ................
Znaczna część majątku trwałego będzie wniesiona przez wspólników w postaci[5] ..............
Rynek naszej firmy jest[6] .......................................................................................................
Profil naszych klientów będzie przedstawiał się następująco[7] .............................................
W ramach działań marketingowych zamierzamy[8]................................................................
Niniejszy biznes plan został sporządzony w celu[9].................................................................
Szanse to ............................................................................................................................
Zagrożenia to .......................................................................................................................
Korzyści to ...........................................................................................................................
Koszty to .............................................................................................................................
Wizją firmy jest ....................................................................................................................
Misją firmy jest .....................................................................................................................
W aspekcie wizji i misji można skonstruować następującą strategię ...................................
Do głównych celów firmy można zaliczyć[10]:.........................................................................
Rozpoczęcie działalności jest planowane na .......................................................................
Data ta została tak ustalona dlatego, że ..............................................................................
W okresie..................przewidywane jest objęcie swoim zasięgiem klientów........................
...
krukwik