Plan rozwoju na n-la dyplomowabnego.doc

(158 KB) Pobierz
Uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu do

 

 

Uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienia jakości pracy przedszkola. ( § 8 ust. 2 pkt.1 )

 

 

Lp.

 

Zadania i działania podejmowane przez nauczyciela

 

Formy realizacji

 

Termin realizacji

 

Sposób dokumentowania

 

 

1.

 

Opracowanie procedur zapewniających jakość pracy Przedszkola.

 

·         Udział w pracach zespołu zadaniowego w obszarze: „Wewnętrzny system mierzenia jakości pracy przedszkola”.

 

·         Prowadzenie diagnozy umiejętności dzieci

- sporządzenie kart diagnostycznych

- diagnozowanie dzieci

- opracowanie ewaluacji

 

·         Opracowanie zadań edukacyjnych do pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznej na rok 2006/2007.

 

 

2005/2006

 

 

 

Cały okres stażu

 

Dokumenty

 

 

 

Arkusze diagnostyczne, ewaluacja.

 

 

 

 

Program Rozwoju na rok 2006/2007

 

 

2.

 

Doskonalenie własnego warsztatu pracy.

 

·         Udział w kursach, warsztatach, konferencjach metodycznych z godnie z potrzebami i zainteresowaniami – efekty wykorzystania

 

 

·         Samokształcenie w zakresie pedagogiki przedszkolnej, psychologii dziecka, metodyki (literatura, czasopisma pedagogiczne, Internet)

·         Opracowywanie scenariuszy zajęć i uroczystości przedszkolnych, indywidualnych kart pracy.

·         Przygotowywanie pomocy dydaktycznych

·         Wymiana doświadczeń z innymi nauczycielkami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cały okres stażu

 

 

 

Dokumentacja

 

 

 

 

 

 

Rejestr pozycji.

 

 

Scenariusze, karty

 

3.

 

Podjęcie działań mających na celu spójność oddziaływań wychowawczych i edukacyjnych Przedszkola i Rodziców.

 

·         Opracowanie Planu współpracy z rodzicami.

·         Organizowanie zebrań grupowych

·         Spotkania w „dzień otwarty” – rozmowy indywidualne

·         Prezentacja zadań edukacyjnych, oraz innych informacji na tablicy grupowej.

·         Prezentowanie prac dzieci.

·         Organizowanie spotkań ze specjalistami: psycholog, logopeda, lekarz.( inne według potrzeb i propozycji rodziców)

·         Prowadzenie zajęć integracyjnych

·         Prowadzenie zajęć otwartych z rodzicami i dla rodziców.

·         Organizowanie uroczystości przedszkolnych z udziałem rodziców (Dzień Babci, Spotkania Świąteczne, Święto Rodziny, zakończenie roku szkolnego

 

dzieci sześcioletnich.)

·         Współorganizacja wycieczek, pomoc ze strony rodziców w opiece w czasie wyjść poza tren placówki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cały okres stażu.

 

 

Plan.

 

Protokoły z zebrań.

 

 

Wpisy w dzienniku.

 

 

 

 

Scenariusze.

 

 

 

 

 

 

 

 

Karty wycieczek, zapis w dzienniku.

 

4.

 

Podjęcie działań na rzecz ceremonii nadania placówce imienia Wandy Chotomskiej.

 

·         Przybliżenie dzieciom postaci
W. Chotomskiej, oraz zapoznanie dzieci z jej twórczością. ( Wiersze, piosenki)

·         Przygotowanie wspólnie z dziećmi programu artystycznego na uroczystość nadania imienia.

·         Przygotowanie dekoracji wspólnie z innymi nauczycielkami.

 

 

 

 

IX – XII 2005

 

 

 

Teksty literackie

 

Zapisy w dzienniku

 

 

5.

 

Podjęcie działań na rzecz promocji Przedszkola w środowisku.

 

·         Przygotowanie dzieci do udziału w imprezach organizowanych poza placówką:

- Ursynowski Przegląd Twórczości Dziecięcej

- Mistrzostwa Przedszkolaków o „Puchar Wielkiego Ursynowskiego Misia”.

- konkursy plastyczne

- konkurs literacki

- inne

·         Współudział w przygotowani Festynu Rodzinnego pod hasłem „Teraz Polska”.

 

 

 

 

 

Cały okres stażu

 

 

 

 

Poświadczenia

 

6.

 

Podjecie działań mających na celu uczestnictwo dzieci w różnych formach kultury.

 

·         Organizacja wyjść do:

- teatru

 

 

- kina

- muzeum

- Domu Kultury

 

 

 

 

 

 

 

Cały okres stażu

 

 

 

 

 

Zapisy w dzienniku

Karty wyjść.

 

7.

 

Aktywny udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej.

 

·         Przygotowanie materiałów tematycznych na posiedzenia szkoleniowe – warsztaty.

- „Rozwój moralno-społeczny dziecka w wieku przedszkolnym”.

- kolejne tematy wg. potrzeb.

 

 

Cały okres stażu

 

Protokoły

 

8.

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin