Kwestionariusz ankiety dotyczacej zainteresowan.doc

(32 KB) Pobierz
Kwestionariusz ankiety dotyczącej zainteresowań

75. Przeprowadzać doświadczenia z chemii.

76. Poznawać budowę urządzeń radiotechnicznych.

77. Wyjaśniać kolegom, jak wykonywać zadania szkolne, których sami nie mogą wykonać.

78. Wyświadczać różne usługi dorosłym.

79. Słuchać muzyki, kolekcjonować płyty lub kasety z ulubionymi nagraniami.

80. Oglądać w telewizji zawody sportowe.

81. Czytać książki na tematy historyczne.

82. Zajęcia w kółku fizycznym.

83. Wykrywać zjawiska chemiczne w przyrodzie.

84. Naprawiać domowe urządzenia elektryczne.

85. Odpowiadać przy tablicy, występować przed szkołą.

86. Naprawiać sprzęt gospodarstwa domowego.

87. Malować pejzaże z natury.

88. Lekcje w-f.

89. Zwiedzać muzea historyczne, poznawać zabytki.

90. Czytać książki typu Rozrywki fizyczne.

91. Uczyć się chemii.

92. Orientować się w schematach odbiorników radiowych, telewizyjnych, magnetofonów itp.

93. Pełnić funkcję przewodniczącego klasy.

94. Być dyżurnym na przerwach międzylekcyjnych w szkole.

95. Fotografować przyrodę.

96. Grać w kometkę.

97. Brać udział w pracy społecznej.

98. Odkrywać, gdzie w otaczającym świecie ma zastosowanie fizyka.

99. Zajęcia w kółku chemicznym.

100. Gromadzić ciekawe artykuły o tematyce technicznej.

101. Pomagać ludziom chorym i starym w pracach domowych.

102. Nakrywać do stołu i podawać potrawy rodzinie i znajomym.

103. Brać udział w konkursach plastycznych.

104. Jeździć na rolkach.

Kwestionariusz ankiety dotyczącej zainteresowań[1]

 

Instrukcja

Masz przed sobą bardzo proste i łatwe pytania. Dotyczą one czynności, jakie lubisz i jakich nie lubisz. Na każde pytanie należy odpowiedzieć odpowiednimi znakami, które wpiszesz w odpowiednie kartki arkusza odpowiedzi. Pytania są ponumerowane – każdemu pytaniu odpowiada na arkuszu kratka oznaczona tym samym numerem.

Jeżeli daną czynność bardzo lubisz, wpisz w odpowiednią kratkę dwa krzyżyki (++). Jeżeli daną czynność tylko lubisz, wpisz jeden krzyżyk (+). Gdy danej czynności nie lubisz wykonywać, wpisz jeden minus (-), jeśli bardzo jej nie lubisz wykonywać, wpisz dwa minusy (--). Jeżeli zaś danej czynności nie znasz lub nigdy nie wykonywałeś i trudno jest Ci na to pytanie odpowiedzieć, w kratkę wpisz znak zapytania (?).

Staraj się na pytania odpowiadać szczerze, nie namyślając się zbytnio, zaznaczając odpowiedzi w diagramie – karcie odpowiedzi.

 

Czy lubisz?

1.      Uczyć się języka polskiego.

2.      Wykonywać działania matematyczne.

3.      Poznawać życie zwierząt i roślin.

4.      Czytać czasopisma i książki o tematyce technicznej.

5.      Poznawać pracę pielęgniarki, higienistki itp.

6.      Dbać o porządek w domu, w klasie, w szkole.

7.      Chodzić na koncerty do filharmonii.

8.      Należeć do klubu sportowego.

9.      Wyrażać na piśmie swoje spostrzeżenia i myśli (pisanie wierszy, krótkich opowiadań, prowadzenie pamiętnika).

10.  Uczyć się matematyki.

11.  Uczyć się biologii, botaniki i zoologii.

12.  Zwiedzać wystawy techniczne albo słuchać audycji o nowościach technicznych.

13.  Czytać o tym, jak ludzie nauczyli się walczyć z chorobami.

14.  Pomagać w gospodarstwie domowym.

15.  Tańczyć na dyskotece.

16.  Brać udział w zawodach sportowych.

17.  Uczyć się języka obcego, posługiwać się nim w rozmowie.

18.  Czytać książki typu Rozrywki matematyczne.

19.  Prace doświadczalne z biologii.

20.  Zajęcia praktyczno – techniczne.

21.  Opiekować się chorymi, doglądać prawidłowego przyjmowania przez nich leków.

22.  Szyć i wyszywać.

23.  Śpiewać w chórze, zespole muzycznym.

24.  Chodzić na górskie wycieczki.

25.  Bywać w teatrze, muzeum, na wystawie sztuki.

26.  Zajęcia w kółku matematycznym.

27.  Pracować w sadzie, ogrodzie.

28.  Wykonywać prace budowlane, zwiedzać place zabaw.

29.  Opiekować się dziećmi.

30.  Dokonywać zakupów.

31.  Oglądać przedstawienia baletowe.

32.  Jeździć na rowerze.

33.  Zajęcia w kółku polonistycznym.

34.  Samodzielnie rozwiązywać w domu dodatkowe zadania i przykłady z matematyki.

35.  Przeprowadzać doświadczenia z roślinami.

36.  Montować i naprawiać różne maszyny, przyrządy i mechanizmy, np. rower itp.

37.  Poznawać budowę organizmu człowieka.

38.  Przekonywać o czymś ludzi.

39.  Projektować wystrój swojego pokoju, klasy szkolnej.

40.  Brać udział w sportowych grach zespołowych.

41.  Omawiać z kolegami przeczytane książki.

42.  Brać udział w olimpiadach matematycznych.

43.  Zajęcia w kółku biologicznym.

44.  Sporządzać modele samolotów, szybowców, okrętów.

45.  Poznawać przyczyny powstawania różnych chorób.

46.  Zapoznawać się i obcować z różnymi ludźmi.

47.  Grać na jakimś instrumencie.

48.  Jeździć na nartach.

49.  Czytać literaturę piękną.

50.  Odkrywać, gdzie w otaczającym świecie ma praktyczne zastosowanie matematyka.

51.  Obserwować naturę.

52.  Wykonywać prace z mechaniki.

53.  Czytać i opowiadać dzieciom bajki, bawić się z nimi.

54.  Przygotowywać posiłki.

55.  Należeć do zespołu tanecznego.

56.  Grać w tenisa.

57.  Czytać artykuły z dziedziny krytyki literackiej.

58.  Uczyć się fizyki.

59.  Czytać o odkryciach z dziedziny chemii.

60.  Wykonywać rysunki techniczne.

61.  Uczyć się biologii.

62.  Być odpowiedzialnym za wyżywienie kolegów na obozach wędrownych i wycieczkach.

63.  Projektować stroje.

64.  Pływać.

65.  Uczyć się historii.

66.  Przeprowadzać doświadczenia z fizyki.

67.  Rozwiązywać doświadczenia z chemii.

68.  Obserwować pracę różnych maszyn, zwiedzać zakłady pracy.

69.  Poznawać pracę lekarza.

70.  Prać i prasować odzież.

71.  Brać czynny udział w zajęciach kółka plastycznego.

72.  Kibicować ulubionym drużynom sportowym.

73.  Omawiać bieżące wydarzenia polityczne z kraju i za granicą.

74.  Czytać literaturę popularnonaukową z zakresu odkryć fizycznych.


[1] Ankietę opracowano na podstawie Karty zainteresowań J. Woronieckiej

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin