Willem van der Mark.docx

(18477 KB) Pobierz



Nazwa zadania

Opis zadania

Uwagi

Willem van der Mark

1.Ciężka ręka.

Rozbitkowie w liczbie 2 – uratuj i zabierz do magazynu, którym zarządza Willem.

 

2.Patrząc w gwiazdy.

I – Stwórz mapy zaznaczonych wysp i dostarcz je do magazynu, którego właścicielem jest Willem. Aby mapy mogły powstać, musisz mieć na pokładzie  następujące przedmioty: 15t Szkło, 20t Mozaika.

II - Ktoś jest poszukiwany w twoim mieście (…). Alchemicy (dokładnie: 1) – zgromadź ich w magazynie, którego właścicielem jest Willem.

III – Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty: 5t Narzędzia, 10t Szkło, 5t Kwarc.

IV - Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty: 20t Drewno, 15t Narzędzia, 20t Kamień.

 

3.Starożytne artefakty.

Skarb w liczbie 1 – zadanie znalezienia zleca Willem. Wyślij ekipę poszukiwawczą na kilka wysp (dokładnie:2). Aby wysłać ekipę poszukiwawczą, za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 10t Narzędzia, 5t Wino, 10t Bydło.

 

4.Cud pośród piasków.

Upewnij się, że 3000 Arabscy osadnicy osób mieszka w twoim mieście.

 

5.Boska pomoc po dwakroć.

Wybuduj Sułtański Meczet: 0/1.

 

6.Ci, brani za umarłych.

Odbierz towar z magazynu, którego właścicielem jest Willem i dostarcz go do wskazanych portów.

 

7.Kartograf.

Stwórz mapy zaznaczonych wysp (łącznie: 3) i dostarcz je prosto  do magazynu, nad którym pieczę trzyma Willem. Aby mapy mogły powstać, musisz mieć na pokładzie  następujące przedmioty: 2t Ryba, 2t Odzienie.

scenariusz Promyk nadziei

8.W poszukiwaniu wskazówek.

Poszukaj na sąsiednich wyspach portowych informacji o córce, której szuka Willem.

scenariuszPromyk nadziei

9.Ręka przeznaczenia.

Pożegluj na wyspę, którą włada Guy Forcas.

scenariuszPromyk nadziei

10.Tajemniczy więzień.

Twym przeciwnikiem będzie Guy Forcas. Wypowiedz wojnę i uwolnij więźnia z wieży.

scenariuszPromyk nadziei

11.Ryba na lądzie.

Uratuj więźnia z morza i dostarcz go do miasta (…).

scenariuszPromyk nadziei

12.Medyk.

Zbuduj warsztat cyrulika na wyspie, na której znajduje się uratowany dyplomata.

scenariuszPromyk nadziei

13.Szybka pomoc.

Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty:20t Szkło.

scenariuszPromyk nadziei

14.Gorący trop.

Pożegluj do kryjówki korsarzy, którą zarządza Hassan.

scenariuszPromyk nadziei

15.Wielkie nadzieje.

Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty:1 Tajemnicza wiadomość.

scenariuszPromyk nadziei

16.Wyjątkowy skarb.

Willem prosi cię o znalezienie jego córki na wskazanej wyspie.

scenariuszPromyk nadziei

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin