Nazwa zadania
Opis zadania
Uwagi
Willem van der Mark
1.Ciężka ręka.
Rozbitkowie w liczbie 2 – uratuj i zabierz do magazynu, którym zarządza Willem.
2.Patrząc w gwiazdy.
I – Stwórz mapy zaznaczonych wysp i dostarcz je do magazynu, którego właścicielem jest Willem. Aby mapy mogły powstać, musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 15t Szkło, 20t Mozaika.
II - Ktoś jest poszukiwany w twoim mieście (…). Alchemicy (dokładnie: 1) – zgromadź ich w magazynie, którego właścicielem jest Willem.
III – Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty: 5t Narzędzia, 10t Szkło, 5t Kwarc.
IV - Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty: 20t Drewno, 15t Narzędzia, 20t Kamień.
3.Starożytne artefakty.
Skarb w liczbie 1 – zadanie znalezienia zleca Willem. Wyślij ekipę poszukiwawczą na kilka wysp (dokładnie:2). Aby wysłać ekipę poszukiwawczą, za każdym razem musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 10t Narzędzia, 5t Wino, 10t Bydło.
4.Cud pośród piasków.
Upewnij się, że 3000 Arabscy osadnicy osób mieszka w twoim mieście.
5.Boska pomoc po dwakroć.
Wybuduj Sułtański Meczet: 0/1.
6.Ci, brani za umarłych.
Odbierz towar z magazynu, którego właścicielem jest Willem i dostarcz go do wskazanych portów.
7.Kartograf.
Stwórz mapy zaznaczonych wysp (łącznie: 3) i dostarcz je prosto do magazynu, nad którym pieczę trzyma Willem. Aby mapy mogły powstać, musisz mieć na pokładzie następujące przedmioty: 2t Ryba, 2t Odzienie.
scenariusz „Promyk nadziei”
8.W poszukiwaniu wskazówek.
Poszukaj na sąsiednich wyspach portowych informacji o córce, której szuka Willem.
9.Ręka przeznaczenia.
Pożegluj na wyspę, którą włada Guy Forcas.
10.Tajemniczy więzień.
Twym przeciwnikiem będzie Guy Forcas. Wypowiedz wojnę i uwolnij więźnia z wieży.
11.Ryba na lądzie.
Uratuj więźnia z morza i dostarcz go do miasta (…).
12.Medyk.
Zbuduj warsztat cyrulika na wyspie, na której znajduje się uratowany dyplomata.
13.Szybka pomoc.
Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty:20t Szkło.
14.Gorący trop.
Pożegluj do kryjówki korsarzy, którą zarządza Hassan.
15.Wielkie nadzieje.
Do magazynu, którego właścicielem jest Willem, dostarcz następujące przedmioty:1 Tajemnicza wiadomość.
16.Wyjątkowy skarb.
Willem prosi cię o znalezienie jego córki na wskazanej wyspie.
kolejarzmodelarz