ETbot v0.2 ipR0kKA Nowe Cechy w v0.2: - Laserpointer (podczas gdy postrzeganie pozazmys�owe Dalej) Niech nas widzisz , przy kt�rym kto� d��y. ###Robi uwagi: To nie jest doskona�e w tej chwili. To pracuje mi�y z MP40+Thompson. Zobacz to jak aluzja {wskaz�wka}. Spodziewam si� ulepszy� to w dalszych wersjach, ale Nie mam do du�a ilo�ci nadziei tutaj ;) W ka�dym razie - Kocham u�y� tego - wypr�buj to. ------------------------------------------ Poprawy {ulepszenia} w v0.2: - D��enie jest nieznacznie lepsze, z powodu kilku zmian w d���cym kodzie. Zw�aszcza w dalekie odleg�o�ci. - D��enie jest teraz zdolne z postrzeganiem pozazmys�owym precz. - Zaczynanie korka ze ZMIAN�+B teraz. ------------------------------------------ Stare Cechy: - Sztuczna Inteligencja korek mo�e okre�li� pole celu do zapobiegnij sensless celowi skacz�cemu. Tylko headshots. - Humanizowany D��enie by przeszkodzi� {by zapobiec} by� �oczywi�cie korek� AI jest zdolny by da� celowanie bardziej ludzkiego spojrzenia - Targetchecker AI korka strzela tylko do ogl�dalny i �yj�cy/przywracalny do �ycia gracze. �adne d��enie przy martwe cia�a. - Postrzeganie pozazmys�owe gracze pokaz�w korka i materia�y wybuchowe w r�nym {innym} (zmienny) kolor�w und zamienia te kolory automatycznie do prze�wiecaj�cego je�eli gracz jest aktualnie nie pop�d� {strzel}-/ogl�dalny. Pokazuje klasa graczy - nawet od nieprzyjacielskiej partii {przyj�cia, strony}. - Ponownie przedmioty ruchome usuwa obci��anie �rodowiska od mapy: pal, mg�a, �nieg, trawa, deszcz i �nieg. - Headflag je�eli chciany, korek mo�e pokaza� tobie mi�� flag� wsz�dzie {sko�czony} ka�dy gracz, kt�ry pokazuje tobie lini� widoku i orientacja g�owy. ------------------------------------------ Robi uwagi: To�s mandatowy dla aimbot by umie�ci� budow� {materia�} jako�� do wysoko - albo to wygra�o�t prac� w og�le!! Wy�sze postanowienie {zdecydowanie} ekranu lepsze jest celowanie w dalekie odleg�o�ci. Umieszczanie (w ET config) wra�liwo�ci myszy przy oko�o 5 i accelleration precz robi celowanie milszym. Jest wra�liwo�� do wysokiego - d��enie nie pracuje - twoja linia celowania w�a�nie zmieni si� naprawd� zabawny :) ### -> SPRAWD� przywi�zany {za��czony} etconfig.cfg - ten pracuje. To mog�oby pom�c tobie, kiedy masz problemy by dosta� si� korek bie��cy. ------------------------------------------ U�yj: 1. Wyci�gnij pliki do jakiegokolwiek folderu , kt�rego chcesz. 2. Zacznij iprokka.exe 3. Odpowiedz na pytania - wtedy ET zaczyna si� 4. W granicach gry u�yj korka w tamten spos�b {tamta droga}: PRZESU� SI�+B by pokaza�/sk�rze {kryj�wce} menue B+w g�rze|na d�|zostawi�o {lewy}|prawo by ruszy� si� i zmieni� si� w granicach cechy (c) 11.2003 ipR0kKA henrikviljanen@hotmail.comETbot v0.2 ipR0kKA
Ksardi